{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sig mig lige engang !!!
  • #1   11. dec 2010 Må de ikke selvom hvad de tager på?

  • #3   11. dec 2010 NEJ ikke her.
    Jeg vil heller ikke have en i mærketøj eller noget som helst derhen af.
    Jeg vil have en almindelig fyr!

    findes de stadig????


  • #4   11. dec 2010 Hvordan fandt du ud af det.. Jo men helt ærlig man. se dig lige omkring.. vil du have en dreng der klæder sig ud som en pige med strømperne helt op til knæerne og bukserne godt nede i.. og bruger 1 kilo voks ???

  • #5   11. dec 2010 hehe sagde jo heller ikke jeg var tilhænger af det smiley
    Som Anden også har sagt: Deres hår ligner en stresset krage i en oliepøl HAHA!


  • #6   11. dec 2010 CKH.. Ja jeg spørger om det samme.. findes de stadig.. Jeg er ved at gå amok over de langhårede disckoteksbøsser der tsger billeder emd trut mund og hvor de står og bider i deres egen perlehalskæde.. FØJ altså


  • #8   11. dec 2010 nej ikk alle piger vi have det. er ved at brække mig når jeg ser sådan nogle fyre... jeg vil sq heller have med en alm tshirt eller skjorte, et par pæne cowboy bukser, osv.

  • #9   11. dec 2010 Måske.. ja det har sq sq ret i.. det ligner en gang hø der har fået voks...

  • #10   11. dec 2010 hehe trut munden er nu det bedste smiley det ser lige så retarderet ud som det gør når piger gør det hehe

  • #11   11. dec 2010 lillelund.. jaa vi er her endnu.. men til sidst er vores race udryddet... fordi de ...... indtager alt... med deres L... og p..

  • #12   11. dec 2010 Jeg har personligt ikke selv noget imod bøsser overhovedet.. men de behøver sq ikke trække bukserne ned til under ballerne og udgive sig selv for en homo på den måde...


  • #13   11. dec 2010 Nej det er bare bøsser ;D

  • #15   11. dec 2010 jeg er også en af de rigtige drenge ^^ ikke en af de der sindny lee tilhængere

  • #16   11. dec 2010 Lillelund... De piger er sq fortabte.. en gang de finder sig sårn en bøsse så bliver de sq der.. men ja det må de sq os gerne.. jeg har det fint med at jeg ikke skal gå og ligne en homo på den måde.. så må de piger sq kalde mig unormal eller hva de nu vil.. jeg skal ALDRIG se sårn der ud som dem.. se lige engang på fremtiden.. jeg kan virkelig grine over det.. bar om 20 år når de små drenge er omkring de 35 år.. hvordan ser de så ud.. de ligner jo sidney lee i ældre udgave..

  • #17   11. dec 2010 FØJ!

  • #18   11. dec 2010 hvorfor skal vi homoseksuelle altid udsættes som skældsord fordi der er nogle i jeres heteroverden der har en anderledes stil? alle de Prettyboys med trutmund og en hel dåse voks i garnet hører sgu ikke til i vores miljø! Jeg har stort set aldrig set homo prettyboys der er så fesne i stilen som hetero prettyboys!

    "OK EN = Gustav fra dagen Mand... EWWWW!!"

    Utroligt at vi næsten er i 2011 og man stadig bruge bøsse og homo som skældsord!! Trist...


  • #19   11. dec 2010 Michael w.. Som jeg skrev før.. jeg har intet imod bøsser eller noget.. på ingen måde.. men jeg tror bar ordet Bøsse eller homo bliver et udtryk.. du høre jo os om folk der kalder andre for luder.. og det er jo ikke ens betydning med at det er forkert at være luder.. det er en levevej og en måde at tjene penge på nogen kan lide det og andre kan ikke.. så jeg sys bestemt ikke du skal tage det som en angreb mod dig.. eller generelt bøsser.. for du ved nok godt hva vi mener.. det er sq ik fedt med de Drenge der fedter håret ind og trutter med munden mens de prøver at holde deres perlekæde i munden og sammen tid skal have bukserne så langt ned om røven at de skal gå som en der er hjulbenet

  • #20   11. dec 2010 er helt enig med dig om at de ser latterlige ud! og de vil sikkert se billeder af sig selv om nogle år og tænke OMG!!

    Men vi er jo alle forskellige og har hver vores stil.. men vi ser faktisk ikke sådan nogle ekstreme prettyboys i homomiljøet.. mange af os gøre måske en smule mere ud af påklædningen end gennemsnits manden men overbrug af voks og 3 meter lange halskæder er ikke brugt specielt.. Nogle gik med den DG rosenkrans men det var vist også det eneste jeg kan mindes at have set smiley


  • #21   11. dec 2010 Ja det vil jeg da håbe de gør .. men tror bar stilen bliver mer og mer udbredt... Ærgeligt.. men som sagt så kan jeg godt forstå du føler dig lidt udsat fordi du er til fyre.. men grunden til folk nok skrive bøsse eller homo er nok for at udtrykke sig så folk måske kan forstå..

  • #22   11. dec 2010 skal vi ikke bare kalde dem det 3 køn? er der så nogle der bliver støt over det ? smiley

  • #23   11. dec 2010 Det lyder satme som den bedste beskrivelse af dem.. godt tænkt..

  • #24   11. dec 2010 en rigtig mand er ( næsten skaldet " solbrun pumpet tusset , blå øjne og kan tage fat smiley

  • #25   11. dec 2010 NEMLIG..
    meen alle er sq rigtig mænd.. bar IKKE de der pretty boys..


  • #26   11. dec 2010 Åbenbart ikke alle piger der vil have en "bad boy" smiley

  • #27   11. dec 2010 C K H !
    Hvad er der galt i at gå i mærketøj?


  • #28   11. dec 2010 Alexander - Udover at det er spild af penge, og alle andre også går i det, intet.

  • #29   11. dec 2010 C K H !
    Der er forskel på at gå i mærketøj og så MODETØJ!
    - Vil ikke påstå at der er særlig mange der går i det tøj jeg går i. Der snakker vi om mærker som: Hugo Boss, Ferré, Valentino, Roberto Cavalli osv.
    Så den må du længere ud på langt med! smiley


  • #30   11. dec 2010 Alexander - Du overså lige at jeg skrev at det var spild af penge eller hvad ?

  • #31   11. dec 2010 definer bøsse kæder ^^ perlekæder ? smiley

  • #32   11. dec 2010 C K H !
    Jeg overså det ikke nej? - Jeg lod bare være med at svare på det?
    Og nej, det er det ikke. Mærketøj sidder bedre, er bedre kvalitet og ser bedre ud!


  • #33   11. dec 2010 C K H !
    Forøvrigt, så er det fair nok du har den mening, hvis du ingen penge har, men mærketøj er ikke spild af penge!


  • #34   11. dec 2010 Alexander A
    vær sin smag jo smiley
    jeg syntes også man kan få meget ikke dyrt men heller ikke det billigste tøj der er lige så god kvali som alle de åh så fine mærker og du kan få noget der er lige så pænt smiley og nu er der også forskel på hvad folk syntes er pænt


  • #35   11. dec 2010 Alexander - Jeg har massere af penge, jeg har bare andet at bruge dem på, end alt for dyrt tøj smiley

    Tøj er nu engang tøj, ikke en skid andet.


  • #36   11. dec 2010 Jeg er med på den med tusser pumpet skaldet... helt klart bedst..

  • #37   11. dec 2010 Alexander A

    det er da noget pis at lukke ud, du siger at hvis man ikke har råd til mærketøj så kan man synes det er spild af penge og ellers er det ikke. jeg har råd til det men går ikke i de mærker du nævner fordi jeg synes det tøj ser så røv sygt ud og derfor er spild af penge.. nu er jeg samtidig typen der render rundt i streetwear og i den verden er det ikke ligefrem Hugo Boss, osv. der er "hot" så din definition af mærketøj kan du jo kun lave ud fra din egen tøj stil. i "street stilen" er det andre mærker der bliver defineret som "mærkevare"


  • #38   11. dec 2010 Hvis det er dét de har lyst til at gå i, så synes jeg da de skal have lov til det .. smiley
    men må nu også indrømme at det ikke lige er det jeg går efter :b
    Må give 'Frida Dorthea' ret smiley


Kommentér på:
Sig mig lige engang !!!

Annonce