{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Handy man. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved faktisk ikke hvor dette indlæg skulle sættes ind men den kunne gå under en forfejlet politik og tænker på hvordan besparelser vil gøre et kæmpe indhug på det sociale inden for almene boliger den ældre - den syge og mange andre vil blive ramt så igen må jeg sige at de små problemer bliver til nogle ret store problemer.
Da jeg som en ældre handy man hjælper venner og bekendte vil jeg fortælle en historie om hvordan vores lokale forsyningsselvskab skulle skifte måler ud altså lys - vand og varmemåler og det var ikke altid at dem der skiftede de forskellige måler fik åbnet så folk kunne få deres varme vand så beboerne måtte ringe til vores viseværter eller ringe/gå over til mig og spøger om jeg ikke lige kunne hjælpe og jeg er altid klar til at hjælpe så folk kunne få deres bad og vaske op.
Ja og i alt dette her skete der det at et par af mine gode venner fortalte at deres opvaskemaskiner ikke vil som de vil - altså at de ikke tog vand ind og ja jeg måtte over og hjælpe af flere gange det ente så med at den ene opvaskemaskine var så gammel at den blev udskiftet og den anden tog jeg et lille filter ud af så kørte den også.
Men tænk hvis de skulle havde haft en rigtigt opvaskemekaniker ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handy man.
Kommentér på:
Handy man.

Annonce