{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.233 visninger | Oprettet:

Dimser Duppeditter og andet gøgl {{forumTopicSubject}}



Jeg griner tit af min egen dumhed, når jeg lader mig lokke af reklamer videoer og andet der skal animere mig til at købe et produkt.

Man står udenfor en forretning og ser på en video om et emne der kan gøre din hverdag så meget nemmere. en smart anordning til for eksempel til at dele et æble eller et løg med. Man ser demonstratricen gøre det legende let. Så går man ind og køber det tager det i brug og opdager at man enten er en fummelfinger eller så virker produktet slet ikke.

Home shopping har lokket mig hele 3 gange til at købe, den ene vare var en handy lille symaskine, som kunne ligge i hånden og så kunne man sy sine gardiner op, hvor smart tænkte jeg, den må jeg eje. Fik den hjem og så kunne den ingengang sy igennem et enkelt lag i et lommetørklæde.

Et andet køb fra samme Home shop var en aflang beholder som kunne findele simpelthen alt grønt og frugt, Det eneste den skar igennem var min finger, så den blev også skrottet.

Så ser vi på youtube en masse sager og metoder der kan lette hverdagen, en mand kommer friske hvidløg ned i et glas med skruelåg og ryster glasset, og Wupti dot com, så er alle hvidløg rensede for skindet. Super smart, så jeg prøvede selvfølgelig, og hvad skete der så ved det,NADA. jeg må altså være en nørd tænkte jeg og prøvede så et andet forslag fra en sød dame, hun foldede de der irriterende stræk frotte lagener. Det så så legende let ud og lagenet lå fint som et almindeligt flot foldet et. Heller ikke det trick virkede med mit bedste formåen. Så nu må jeg konkludere at jeg er en ældre fummelfingeret stor nørd og det skal jeg lære at leve med.

Men er der mon nogen derude i den virkelige verden der har det som jeg, ja så vil jeg blive glad for at høre fra dem, det er så ensomt at sidde alene tilbage her.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dimser Duppeditter og andet gøgl
Kommentér på:
Dimser Duppeditter og andet gøgl

Annonce