{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Kollektiv. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo engang i min ungdom boet en kort tid i kollektiv oppe ved Ålborg og det var på Guldbæk frugtgård.
Men jeg tænker faktisk nogen gange på hvorfor der ikke bygges eller på anden måde laves kollektiv og sådan kollektiv kunne jo være opbygget på den måde at dem der boede der havde brug for hinanden og nu skal jeg nok være seriøs og hvem kan ikke bruge en handy man eller en havemand - en der kan lave mad - en der kan vaske tøj - gøre rent - lave de fleste ting så som at ordne stoppet vandlåse/rør OSV. og der skulle så være flere af slagsen - altså forskellige handy man på sådan kollektiv og der skulle så være et stykke jord til hvor der både skulle være en rar og pæn have + der skulle være et stykke som vil gøre kollektivet selvforsynet med frugt og grønt.
I det kollektiv kunne der så bo en blanding af unge og ældre og endnu ældre dem jeg vil kalde gamle og der vil på det nærmeste aldrig mangle en og snakke med.
Der skulle selvføleligt også være en eller anden form for pleje da jeg mener at det at bo et godt sted vil være et sted man gerne vil bo til sit sidste åndedrat.
Det kan godt være at jeg er godt i Morthen Kock men jeg tror faktisk at der findes mange der har brug for sådan kollektiv.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kollektiv.

Annonce