{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Dansk politik når det er dummest. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om hvordan der kommer flere biler på vejene og det er da forståeligt for DSB og hvem der ellers står for den offentlige transport gør det jo ikke nemmere for folk at komme rundt og først sparre de en masse busser væk i landkørsel, for der efter at trække 33 tog ud af drift (da de udgør en sikkerhedsrisiko) men kunne de revner ikke være opdaget for længest og nu tales der om at købe el-tog for (var det) 33. milliarder hvor efter jeg så må spøger om hvad der sker hvis strømmen ryger i hele Danmark.
Der er vel kun at sige: den offentlige transportproblemer fremmer jo ikke lige det der skulle kaldes for den grønne bølge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk politik når det er dummest.
  • #4   3. feb 2018 Jeg tror at Anders And kunne gøre det bedre at vælge tog for hans valg skal man bare fravælge så har man de gode tilbage. smiley

    Nej . det skal være nogen med forstand på toge og ikke tågehoveder som sidste gang


  • #9   3. feb 2018 Forhedehulehelvede Ja men de burde jo havde set den toge efter for længest og ikke nu her pludseligt sige at nu har vi fundet x-antal revner efter at havde efterset x-antal procenter og så tage 33 toge ud af drift, så skal der komme kaos inden for tog til tiden smiley

  • #10   3. feb 2018 Ole S ja enig men kunne vi så ikke købe hybridtoge hvis strømmen går kan togene jo ikke køre og hvordan ser et elektrisk snerydningstog ud jeg vil også gerne bare tænke grønt men det kan også fungere smiley

  • #11   3. feb 2018 Polysl ja af de toge vi i de sidste mange år har set komme til Danmark kan jeg kun give dig ret, for det har da kun kostet dyrt og hvis vi nu ser rundt omkring Tyskland - Sverige - Norge deres toge køre fint smiley

  • #14   3. feb 2018 Ole S enig der er gået mange politikere ud af butik-Danmark med et stort grin på smiley

  • #15   3. feb 2018 Forhedehulehelvede nej men togene skal jo ses efter og ikke kun et par gange om året og det kan godt være at det koster men sådan er det med sikkerhed smiley


  • #22   3. feb 2018 Forhedehulehelvede og Claus G jeg er jo helt enig at togene der har revner skal tages ud af drift og laves men hvorfor skal der tages så mange tog ud af drift og tænker på hvordan pendlerne må lide under DSB og deres måde at handle på og skal vi så langt ud og sige at DSB har været heldige når de så har fundet de revner, det burde jo være opdaget for længest og ja de skal jo være der først, men de kommer vel ikke alle sammen på en gang smiley

  • #23   4. feb 2018 De tog, som Arriva kører med, er en type, der er "hyldevare", og grundigt gennemprøvede. De har ikke haft andet en småproblemer med deres togsæt.

    DSB har en stab af ingeniører, der ikke har kunnet tjene deres løn ude i det private arbejdsmarked. Den slags har så defineret den ordre, der blev tildelt det italienske firma.

    Nu lyder det til, at man vil købe gode gennemprøvede "hyldevarer" denne gang.


  • #27   4. feb 2018 Forhedehulehelvede Syntes stadigt ikke at DSB takler det godt nok og jo 33 tog ude af drift får mig til at sige nej tak til tog - det var det lille svar da jeg tit bliver smidt af her inde smiley

  • #28   4. feb 2018 Annella jaaaaaaa men det er ting vi kun høre om i Danmark når det går særligt galt i udlandet smiley

  • #30   4. feb 2018 Claus G er det ikke i Ribe by det er gratis at køre i bus et lille sidespring men en god tanke der findes steder i andre lande smiley

Kommentér på:
Dansk politik når det er dummest.

Annonce