{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Dansk politik i frit fald. {{forumTopicSubject}}

Jaaaa jeg vil inden jeg går til ro spøger jer om i ikke kan se hvordan politikerne på Christiansborg er ved at lave et stort kaos i vores en gang så dejlige Danmark et Danmark hvor alt efterhånden er på udsalg og fortiden er der så meget udsalg at Danmarks offentlige ansatte er godt på vej til at må kæmpe for en lønstigning der er omkring 9% laver end den på 15% som Danmarks folketing for ikke så længe siden vedtog (de skulle skamme sig).
Og atter har de gang i det der kaldes for Ghettoplanen som - som jeg ser det vil gøre x-antal mange 1000 hjemløse eller sagt på anden måde dem der er hjemløse forbliver hjemløse i meget længere tid + dem der søger boliger nu - nok skal tænke i ventelister hvor ventetiden vil komme op i et årti.
Og lad mig komme med et eksempel (skal vi sige at der bor 3000 mennesker i Slagelse Nordby så hvis jeg har forstået den dersens Ghettoplan 1/3 flyttes andre steder hen - altså vil der komme 1000 flere personer der skal have anden bolig - der er bare ingen harmoni i den blå bloks førte politik og der er mange andre byer der også skal følge den Ghettoplan.
Man skal jo være ramt som boligsøger for at kunne se hvordan der er kaos og hvor det bare vil blive mega stort med den Ghettoplan.
Jeg må bare sige at Regeringen er ideforladte og de venter kun på at for deres politiker vederlag når de ikke er på Christiansborg længere.
Det indsatte billede er 6 - 7.år gammelt men det kunne ligeså godt være af en hjemløs.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk politik i frit fald.
  • #20   17. apr 2018 Leon, jeg er sikker på, at man holder sig godt i snehvidt smiley

    Og så må vi tænke på, at vi har det godt i Danmark, hvilket også andre nationaliteter har fundet ud af, de står jo i kø og vil gerne ind, vi har mange velfærdsydelser, takket være dem, som spytter godt i kassen, dem kan vi bestemt ikke undvære smiley


  • #21   17. apr 2018 Rasmus R #1 griner smiley

  • #22   17. apr 2018 Claus G #2 jeg er enig i din tale om de statsminister - men jeg tror på at hvis folk fik valget imellem afgiftsnedsættelser eller et godt velfærdssystem vil folk vælge velfærdssystemet - men jeg kan jo kun gisne om det smiley

  • #23   17. apr 2018 Alis C #3 Ja IK smiley

  • #24   17. apr 2018 Annella #8 ja jeg stor smiler og har faktisk et hængeparti da en af mine Tyske venner havde fødselsdag i sidste måned men det at sende noget igennem post nord skal planlægges et år før smiley

  • #25   17. apr 2018 Jetset #20 ja der må være en grænse for hvad et lille land som Danmark kan klare og vi ser jo hvordan de store lande lukker af eller næsten alle de store lande smiley

  • #26   21. apr 2018 Hvis vi havde en regering der undergravede alle virksomheder med høj skat og afgifter ville der hurtigt mangle penge til velfærd i den skala vi har nu, nedturen er startet med nedskæringer på hospitaler og plejehjem, det næste bliver mindre statspension, så ender alle pensionister også på gaden, men det kan Alis så glæde sig over, det er hendes forslag, god fornøjelse... smiley smiley smiley

  • #27   23. apr 2018 elizabetta J nej dog de store multinationale selskaber der ikke betaler skat og hvis ret meget mindre end alle de andre danske selskaber (det er endog konkurrence forvridende) for de danske selskaber vil Danmarks velfærdssystem stadigt kunne bestå smiley

  • #28   23. apr 2018 Jeg er så naiv at jeg stoler på det danske skattesystem,
    men nogle kender desværre altid smutvejene, dog syntes jeg der af og til opklares
    svindlere i Danmark, der får deres straf.


  • #29   23. apr 2018 Jacob Ravn fra Dansk Erhverv klynker i Politiken midt i juledagene (Pol. 28.12.) over, at multinationale selskaber bliver udstillet som nogle værre banditter. Mellem linjerne læser jeg, at han finder Ibis’ kritik af, at multinationale selskaber udøver aggressiv skatteplanlægning og flytter overskud ud af udviklingslandene, uberettiget, og at vi skulle være imod multinationale selskaber.

    Ibis mener, at det er helt afgørende at skabe vækst og udvikling i verdens fattigste lande for at bekæmpe fattigdom, ulighed og sikre alle børn en uddannelse. Her kan multinationale selskaber ofte spille en vigtig rolle – ikke mindst der, hvor de kan bidrage til at skabe en produktion og udvikling i landene. Mange danske selskaber er med til at udvikle nye løsninger, teknologi og skabe udvikling til gavn for både verdens fattigste og for dem selv. Det er godt.


  • #31   23. apr 2018 elizabetta J #28 jeg tror nu også på SKAT der skal bare ansættes ligeså mange som de var engang og må da lige nævne de gange hvor der er opdaget svindel for mange milliarder der så gemmes i skattely + alle de milliarder der røg ud igennem de deresens CO2 kvoter + hvordan vores Folketingspolitikere gang på gang holder udsalg eksempelvis vaccinefabrik salg - salg af DONG aktier det var sådan lige ting der hurtigt kom frem fra min hukommelse smiley

Kommentér på:
Dansk politik i frit fald.

Annonce