{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Danmark kontra det store udland. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om alt det der sker i verden tænker jeg jo dagligt på hvornår idioterne begynder at slås og hvornår begynder folk at slås for mad - for vand - for livsrum.
tænker i ligesom jeg på hvordan radio og tv på det nærmeste kun udspyer dårligheder så som hvordan USAs president på det nærmeste vil gå enegang som en stor klovn der eksempelvis ikke tænker på andet end penge frem for at være med i kampen imod klimaforandringerne og når der så kommer sne i USA prøver han på at joke på den mest tåbelige måde + han næsten dagligt er ved at starte 3. verdenskrig.
Og ja her i lille Danmark prøver regeringen at sparre alt ihjel jo det er en kold vind der blæser ud over verden.
men mon ikke mit indsatte billede kan give stof til eftertanke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmark kontra det store udland.
  • #1   20. jan 2018 Leon L. Ja verden er en stor tikkende bombe, mennesker er grådige og egoistiske, det som mennesket gør kunne dyrerne ikke finde på og så mener vi at vi er intelligente, kan sku godt forstå hvis moder natur bliver træt af os

  • #2   21. jan 2018 ja tak mus og tænk så på den store oliebrand der er på størrelse med Paris en mega katastrofe og der til kan vi lægge alle de skovbrænde rundt omkring i verden + så tage alt den skovfældning der forgår - nej mennesket er som jeg har sagt i mange år deres egen og jordens værste fjende smiley

  • #3   21. jan 2018 Her kom Einstein engang med et guldkorn...

    Jeg er sikker på at der er intelligent liv i rummet - på jorden er jeg i tvivl.

    De ord runger fælt i USA når mange i verden tvivler på om Donald Trump er ved sit fulde 5 som jeg faktisk er sikke på han ikke er.

    Det vidner også hans tweet om at han ønsker mere global opvarmning som jo faktisk er det modsatte af hvad han mener.

    De har da i mange år haft kampe om mad, livsrum og den frie tanke i Mellemøsten.


  • #4   21. jan 2018 Leon L. Tror at de katastrofer moder natur selv vælger, er nogen af dem nødvendige + hun kan rette skaden op igen, problemet er de menneske skabte, vi begår rovdrift, sviner og ødelægger moder natur kan ikke følge med

  • #6   21. jan 2018 Annella ja læste godt om hvordan det er ved at gå helt galt i Sydafrika i en storby kan ikke lige huske navnet men forstår ikke hvordan det kan komme så langt ud før det bliver taget hånd der om smiley

  • #7   21. jan 2018 Ja Polysl ham Einstein var kvik og forud for tiden dengang smiley

  • #8   21. jan 2018 Ja mus læs mit rim mennesket forgår - jorden består smiley

  • #9   21. jan 2018 Annella jeg vil nok tage en spand vand jeg kunne bruge som vask og til afkøling en hel dag og tænker at det jo er ved at lyde som en ren overlevelse smiley

Kommentér på:
Danmark kontra det store udland.

Annonce