{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Varme kontra genbrugsvand. {{forumTopicSubject}}

Ja læser om den ene varme rekord efter den anden og det forsætter jo med den varme så selv om vi steder ser hvordan de får en masse regn kunne det jo godt komme så vidt at vi vil kunne få mangel på ferskvand og ja da jeg jo går og genbruger mit skylle og opvaskevand kom jeg til at tænke på hvordan vi mennesker verden over renser vores spildevand for der efter at sende det direkte ud i verdenshavene og Danmarks spildevand er så rent at fisk jo lever i det og tager det lokale rensningsanlæg i Slagelse der sender det renset spildevand ud i tude Å og hvor der jo fiskes på liv og løs - jeg må her i disse varme tider så spøger om hvorfor det vand ikke sendes over i større kunstige søer der kunne bruges til vandingssøer/branddamme der jo så samtidigt vil give et liv til fugle og andet dyreliv.
Vi får kun nogle få chancer i livet til at gøre noget godt og vil det ikke kunne blive en vind - vind for både mennesker og dyr.
Det kunne også være en god ide at give fabrikker i Danmark en belønning hvis de selv rensede deres spillevand (mindre skat) alle vil bliver vindere på sådan tiltag.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Varme kontra genbrugsvand.

Annonce