{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Storbyerne kontra udkants-Danmark. {{forumTopicSubject}}

Ja der hersker nok ingen tvivl om at Danmark uden for de større byer så absolut ikke er "ind" at bo i (jeg er nu godt tilfreds) og efter kontanthjælpsreformen er kommet, tales der om at dem der ikke har råd til at bo i Glostrup får besked på at søge bolig på Lolland og Falster (der skulle boligerne være billig) og ja det kan godt være at system-Danmark vil have fattigfolk eller dem der ikke har det store at gøre godt med til at flytte til Sydhavsøerne, ja men jeg vil jo så først forsvare grunden til at mange ikke har den store lyst til at flytte, flytte fra det sted de fleste har boet i flere årtier (ja det er ligesom folk der har autisme, ingen bryder sig om en 100% ny hverdag) skal til at søge/have nye venner. OSV.
Men hvis det nu bare var sådan at man skulle flytte (hvorfor så ikke gøre udkants-Danmark mere attraktiv) mere byliv købmænd. OSV.
Et bedre sundhedsvæsnet (et par sygehuse der kunne klare de fleste sygdomme og altså indlæggelser), desværre kommer der jo på et tidspunkt en motorvej igennem den landelige idyl (grundet den tunnel til Tyskland) ting kan jo snart ikke gå hurtigt nok.
Men ja Lolland og Falster kunne blive ret attraktive at bo på, frem for storbyens larm og bilos.
Men AK ja det er jo kun min helt egen mening, men det er blevet til en helt anden historie - som i får en anden dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Storbyerne kontra udkants-Danmark.
  • #2   22. okt 2016 Ja fohedehulehelvede hvordan vil de egentlig have det. smiley
    Og Leon du har ret i at man burde gøre det lidt mere attraktivt at bo i udkants Danmark. Men de har ikke forstand på hvordan livet går ude i periferien mere.
    De tror at borgen er hjertet i danmark, smiley


  • #7   22. okt 2016 Ole.
    Du blander vist æbler ogpærer her.
    Ledige er mennesker der får arbejdsløshedspenge via arb.løshedskasse, men så er der de der har mistet deres understøttelse og er på kontanthjælp of det er et meget højere tal så det er manipulation fra politikernes side (blå) når de hævder at der er arbejde nok til alle - underforstået de på kontanthjælp bare ikke gider - det er jo der hele deres argumentation for nedskæring af kontanth. ligger og det sørgelige er at den manipulation er lykkedes ovenud.


  • #9   22. okt 2016 Man taler meget om herligheds priser, hvor man har smukke udsigter og det er med i huspriserne.
    Jeg kan kun fortælle at min udsigt er så smuk at der burde lægges afgift på, men det sker kun i Whiskey bæltet. Jeg har faktisk 2 øer at nyde lige udenfor min dør, skoven ligger også i nærheden, hvorfor kan mit hus ikke sælges med det tillæg der kaldes herligheds pris. Fordi det ligger i vandkants Danmark. smiley
    Men ejendoms skatten er ellers høj nok, er det okay. smiley


  • #21   22. okt 2016 Det eneste problem her i Danmark er at folk bare skal tage sig sammen...hulk hulk kan ikke gøre for det piv piv osv......har du ikke råd til at bo så må du så bo på gaden eller se sig om efter et arbejde halvtid eller mindre - de findes som jeg sagde før. tag jer sammen...det er faktisk ikke raket videnskab men noget så simpel som rygrad.

  • #25   22. okt 2016 Men nu sidder jeg så også i en lejlighed til 2800 midt inde i byen, så jeg kan jo bare være bagklog, og pege finger af andre - men ting er værd at kæmpe for som min lejlighed og skulle forlade en som var på 120 kvm til fordel for en på 80 kvm - ejeren ville hellere sparke mig ud og overtage lejligheden- nedgraderet, men jeg er ikke ked af den beslutning. tak ejer....æv så gik jeg fra385 til 2800 i husleje men hvad fanden det var noget gammel lort og pisse koldt om vinteren.

    Skal lige sige det var i 1984 med de 385


  • #28   22. okt 2016 En god røv er aldrig af vejen, da min kæreste kom og ringede på og spurgte om hun må låne badeværelset og kun ud splitter nøgen - sådan et badeværelse skulle alle have...

  • #31   22. okt 2016 wow....måske det kunne blive et concept som kan sælges smiley

  • #42   22. okt 2016 Hvorfor blokere - i min verden har alle en stemme- fatter hat....

  • #43   22. okt 2016 må men går lige i spigo og tager et spil hjerterfri


  • #45   22. okt 2016 Men Curt du følger jo alle, også alle nye...

    Og så blokerer du nye der følger dig, når du følger dem?

    Det giver ingen mening.


  • #48   22. okt 2016 Curt, du er vist den der følger flest på Baboom, eller lyver tallet "100"?

  • #50   22. okt 2016 kan det ikke være fuck ligegyldigt hvem som følger en? for det meste er det nogen som ikke laver indlæg...

  • #51   22. okt 2016 Cut J der findes jo mange i Danmark der er født med en guldske allerede fra starten af deres liv (tror der iblandt dem findes mange der ikke kender til livets realiteter - at blive lagt ned af systemet og måden systemet køre lov og regelsæt på) Polysl jeg følger omkring 6 - 7 - 8 stykker og jeg er helt enig med dig om hvad fol gør og ikke gør (kunne aldrig falde mig ind at blokere) har gjort det en gang i mit mangeårige blogger liv og sikken brøl der kom ud af det smiley

  • #52   22. okt 2016 #45 - og Curt J følger også mig overalt, selvom han hader mig, beskylder mig for alverdens ting, en løgner, bedrager og mere end falsk, hvor han end har det fra, det ved jeg ikke, jeg har aldrig set beviser på nogle af beskyldningerne - men jeg har set beviser på hans falske profiler, for hans skrivestil afslører alt .... smiley smiley smiley

    Og er en giftig hunedderkop i klanen smiley


  • #57   23. okt 2016 Ole S

    Jeg kæmper aldrig andres kampe på sociale sider, selv om jeg godt kan lide curs måde at pisse folk af - det er så ikke mit problem - så du får ikke mig på nakken smiley

    Jeg vil heller ikke blokere nogen da jeg i de sidste 25 år som blogger kun har blokeret 1 som var total blæst i roden - så desværre måtte værktøjet frem.


  • #58   23. okt 2016 Så har du heller ikke været generet af nogen gennem 25 år det er da flot, det er nok fordi du er så populær smiley smiley smiley - jeg holder meget af blokeringsknappen, det er en vidunderlig opfindelse smiley

    Det kunne være godt og til videre udvikling, at man kunne blokere totalt, altså alt fra de blokerede ville være usynligt, det ønsker jeg mig i julegave.


  • #59   23. okt 2016 jo da <Jetset

    Jeg har da været meget generet på tv2/blog og i spil hvor jeg var Admin, men måske jeg er bedre til dialog end at bruge værktøjet. Måske gå lidt dybere og forstå hvorfor de er som de er og den vej løse et problem eller gøre dem forståelig at deres handlinger har konsekvens....det har faktisk virket ret godt..nu kunne jeg til tider tage den i skypen som er lidt hurtigere end bare at skrive i tjatten.


  • #61   23. okt 2016 Men alligevel er jeg på din følgerliste, hvor dum kan man være smiley

  • #65   23. okt 2016 HM i min verden har alle ret til at ytre sin mening (om så jeg er enig med folk altid er jo en helt anden sag) smiley

  • #68   23. okt 2016 #63 - nogen er så dumme, at de skriver dumme svar tilbage, der slet ikke har noget med spørgsmålet at gøre, det kan være svært for nogen at se, når de modsiger sig selv, så det må være dobbelt dum smiley smiley smiley

  • #69   23. okt 2016 Er vi ikke ude i lidt navle pilleri - folk her kender nok grænsen eller er der nok en adm som afhjælper det problem.

    Leon og mig er af samme mening og rigtigt det skal være indenfor lovens rammer - hvem fanden gider enighed - så er det ikke dialog men monolog.


Kommentér på:
Storbyerne kontra udkants-Danmark.

Annonce