{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Nordkorea - vil gøre USA til aske og mørke ... {{forumTopicSubject}}

Der er ikke så mange rundbordssamtaler om uenighed der, her er det bare Kim Jong-un, der beslutter, hvem der skal gøres til aske og mørke, se lige det billede, som er blevet FRIGIVET, hvordan de tilbeder den diktator, det er ufatteligt, år 2017 at befolkningen finder sig i det, han bliver forgudet, dog skulle der hver dag være nogen, som prøve at flygte, hvilket er med livet som indsats, mange omkommer, da flugtvejene næsten er umulige.

Men Kim Jong-un fortjener bestemt ikke at leve, hvordan kommer vi af med ham, han er mere end farlig for os ??

Og der skal nok sidde nogen derude og sige, ja det er også deres egen skyld, altså USA og andre af de truede, fint nok, men argumenterne skal være mere end gode for disse udtalelser smiley

http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-09-14-nordkorea-truer-med-at-reducere-usa-til-aske-og-moerke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nordkorea - vil gøre USA til aske og mørke ...
  • #3   14. sep 2017 En absolut ikke nem løsning, men USA, Israel har verdens bedste militær folk og den bedste løsning er at slagte den nordkoreanske gris på samme måde som man nakkede Osama Bin Laden.

    Jeg er ret sikker på at Trump har tænk i de baner, men også en farlig løsning for de ved hvad de har men ikke hvem de får.


  • #5   14. sep 2017 Det er nok de færreste terrorister som var så rig som Osama Bin Laden, så det har nok stækket dem en del.

    Du spørger:

    Hvilke problemer løste det at man nakkede Bin Laden? Nogen, der kan fortælle mig det?!

    Og skriver videre at dialog er bedre end våben - Du mener altså man kan tale en terrorist til fornuft? En hel terror Celle? Trump? - Den lille fede gris? som i årevis som familie har skudt og dræbt en masse af deres egne.

    Visse ting kan ikke løses diplomatisk,

    Sadam som overfaldt Kuwait tror du man kunne tale ham til fornuft, en masse stamme ledere i Afghanistan, kunne de tales til fornuft.?

    Mange borgerkrige kan simpelthen ikke løses diplomatisk, og derfor skulle vi hellere ikke deltage men bare lade dem klare det selv. Men det får man også massiv kritik af, så uanset om man gør noget eller ikke gør noget så er det forkert. Catch 22 ik?


  • #9   14. sep 2017 Nu er det Nords Korea som starter med at provokerer Japan og Syd Korea og USA med deres Missiler ikke nogen af de andre.

    Så agendaen er da klar for mig at den lille fede gris provokerer indtil nogen af de andre reagerer - og det kan godt eskalerer yderligere ved at der aldrig har været underskrevet en fredsaftale mellem Nord og Syd.

    Det er på en måde også tragisk at da Rusland besatte Afghanistan så var taleban de gode og støttes af USA og senere bliver de kaldt terrorister. Så man kan lave lige så mange aftaler diplomatisk med den afghanske regering uden det har nogen som helst effekt på krigs herrer rundt om som ikke anser regeringen som legitim. Oven i hele roderiet så kæmper krigsherrer også mod hinanden både om ressourcer men også pga den måde Koranen tolkes på. Det samme billede gentager sig i Irak, Syrien osv...

    Og hvem skal man støtte? dem som kan garanterer adgang til ressourcer koste hvad det vil eller dem som slagter løs på befolkningen - eller regerings tropper som slagter løs på begge de andre grupper.

    I første omgang vil jeg råde til ikke at gøre noget som helst, lad dem slagte hinanden - lad dem opdele landet, lad dem kæmpe om de opdelte områder, på et tidspunk så må de for fanden løbe tør for idioter.


  • #12   15. sep 2017 Kim Jung-un kan ikke sammenlignes med nogen som helst, det er ude på bundløs grund. Han har en helt klar mening om USA, og dem vil han gøre til aske og mørke.

    Der er ingen, som kan tale Kim Jung-un til fornuft, der bliver kun sagt ja(g) ja(g) og så bliver ordrene udført, god nåde trøste, hvis det ikke bliver gjort.

    Og så kan jeg læse, at alle de andre uhyre bliver sammenlignet med, at det ikke blev bedre, da de fik hovedet af, men er det så blevet værre ?? - jeg har ingen forudsætninger for, at kunne bedømme det, andet end at de magtliderlige ikke mere kan gøre ondt.

    Men Kim Jung-un skulle overmandes og spærres inde, afsættes - og kunne det så ikke tænkes, at Nord og Syd kunne genforenes, det ville være mere end godt.


  • #13   15. sep 2017 Alis

    //citat
    Der er tale om at finde ud af, hvor det er folk er uenige,
    //citat slut

    Det er da nemt at vide hvad nord og syd er uenige om, det er nok mere nord som ser sig begrænset til ikke at kunne samle nord og syd fordi de så ville komme i krig med USA og Japan. Jeg forstår godt at Syd ikke vil ind under nord da de er total blæste og et diktatur af den værste slags.

    Det er altid gratis at sige de bare må lytte til hinanden og finde en fredelig løsning. Men Syd kunne da accepterer at blive indlemmet i Nord så var krisen afværget, men det er ikke en god fredelig løsning.

    Nu er Nord og Syd begyndt at "drille" hinanden med missiler som er et ret farligt spil som kunne resulterer i en krig mellem dem. Jeg er ikke bange for at Nord vil bruge atomvåben for så ville USA udslette den lille fede gris totalt og gøre landet selvlysende de næste 1000 år. Så skulle nord og syd komme i krig bliver det mere med konventionelle våben.

    Mon USA har atomvåben på øen Guam? Måske, Der har i nyere tid gået rygter om at Nord vil angribe Guam, som nogen siger er det rene vrøvl. Tror ikke at den lille fede gris tør.


  • #14   15. sep 2017 De behøver ikke at tale om så meget, de ved godt, hvorfor de er uenige, de bliver aldrig genforenet, så længe den lille fede gris trækker vejret, det er meget nemmere at skrive, end Kim Jung-un smiley

  • #15   15. sep 2017 Ønskelig et tredje øje

    profilbillede
  • #16   15. sep 2017 En 5 stjernet bisættelse - smiley

  • #17   15. sep 2017 Jeg har så en mening om, at man skal gøre sig fortjent til stjerner, men han er desværre nok en stor stjerne i nogle af befolkningen, eller også tør de ikke sige andet smiley

  • #18   15. sep 2017 Jeg tror som mange andre som Alis at dialog er bedre end våben, ingen tvivl om det - og det blev også gjort hvis vi lige vender næsen mod 2 verdenskrig. Men hvis en Hr. Hitler vil et 1000 års rige så er der ikke så meget at diskuterer, selvom der har været en del forhandlinger som ikke gav noget resultat.

    Man har heller ikke kunne forhandle sig fra at få primitive køller væltende ind over den israelske grænse og selv om de har fået en forhandling så vælter de alligevel ind. EH ? Ny forhandling? om at man kun må smide lego klodser ind?

    Forhandling om ikke at bruge beskidte trick som en dukke fyldt med sprængstof? eller andet legetøj som børn samler op og bliver ekspederet ud af verden. ID's ?

    Jeg kunne godt lide at vide den ultimative forhandling - dialog som effekt findes?

    Hvis nogen er i besiddelse af den ultimative dialog som afværgelse af konflikt findes så ville FN og resten af verden belønne finderen med en check på billiarder.


  • #19   15. sep 2017 Snak og snak og dialog og mere dialog og rend mig i *****, har vi ikke set gang på gang, hvor umuligt det er at tale magtliderlige mænd til fornuft, de vil KUN een ting og det er dem selv og ingen kan overbevise dem om andet. Nord og Syd fik desværre ikke en fredsaftale, kun en våbenhvileaftale, derfor er kanonen stadig i stilling

    Vi kan bare tage debatterne på nettet, er der nogen, som flytter sig, jo jeg vil lige have glorien over mig selv, jeg kan godt flytte mig og jeg kan også godt bøje mig, hvis jeg er helt forkert på den og jeg kan også godt sige undskyld, men det er ikke flertallet.

    Der er ikke sociale rundkredse i diktatur stater, der er der kun EEN, som bestemmer her er det den lille fede røde gris, jeg har lyst til at skrive svin, men det gjorde jeg så ikke smiley


  • #20   15. sep 2017 Jetset

    Jeg har flyttet mig meget via dialog speciel på tv2, hvor jeg glædeligt skrev som mange andre et kanon hyggelig sted.

    Intet er bedre at blive flyttet, men selv dialog har en grænse hvor den køre i cirkler som her, på tv2 kørte det ikke i cirkler men mere oplysende for mit vedkommende så ja bevægelse af ens mening til en anden og mere logisk mening er absolut at foretrække.

    bare lige en plat sammenligning om at man påstår at jorden er flad, her kunne man så påpege med diverse data at det er den ikke, men en smule oval. Ikke rund.

    Hvem ønsker ikke at blive klogere?

    Ingen ved alt -det kommer jo ud på faggrupper, jeg aner ikke med ledninger i belysning i boligen andet at de er i et rør, her begynder jeg ikke at kloge mig at side de ikke er i et rør men bare muret inde.

    Vi har alle vores kompetencer, som man lytter til men når det er de rent subjektive så er det en enkel person opfattelse og dermed ikke min uanset hvor meget man taler for det.


  • #22   16. sep 2017 Er det Trumps skyld, at de har en lille fed Gris i Nordkorea og Trumps skyld, at de bliver fyret af smiley - Den lille fede Gris er enestyrer og tror du selv på, at han vil lytte til noget af de store, herunder Rusland og Kina.

    Palæstinensernes land er Jordan men de vil have mere.

    Hitler adskiller sig slet ikke fra nogen af de andre magtliderlige statsoverhoveder, de er alle sammen psykopater.

    Og nej, du prøver på at give andre skylden for den lille fede Gris gøren og laden og det kommer du ikke langt med.


  • #23   16. sep 2017 Nu er det mere Nord Korea som truer både USA og med at "sænke" Japan, han truer også Syd Korea og på sin vis også FN - Det viser den lille fede gris er bange for hvad andre lande kan finde på så han puster sig op som en påfugl og tror det er nok. Han opfinder at han har verdens mest kraftige bombe og buldre løs at han ikke er bleg for at bruge den.

    Den lille fede hær er helt til grin

    Væbnede styrker 1.02.000
    flåden 60.000
    luftvåben 110.000
    milits 189.000

    Et hurtigt kirurgisk angreb så er hele den fede hær væk.

    Import/Export

    De ser på at være selvforsynende og har da også snart brændt al træ af og foruret overalt som drikkevand på jagt efter ressourcer. Så de har ikke megen eksport og så påstår han der er råd til et atomprogram??+ det stiller jeg mig meget tvivlende overfor.

    Hans våbenprogram tror jeg ikke er bedre end en tigger der står og rasler med en dåse hvor der ligger en 1 krone i.

    Mon ikke deres såkaldte atomprogram er købt i Rusland? De har masser af atomvåben som bare ligger og flyder så hvorfor ikke drille usa lidt, der har været flere tilfælde af deres egne misiler bare falder fra hinanden fordi en lille dum gris ikke har skruet en møtrik den rigtige vej.


  • #27   16. sep 2017 Det har den fede lille gris gjort siden 2001- ikke lige ham men andre i grisestalden. Cyklon B anbefales...så behøver man ikke at børste tænder mere.

  • #31   18. sep 2017 Så må jeg endnu engang gentage, at du skal ikke gøre rede for hvad jeg gør eller hvorfor. Det kan jeg udmærket selv! Jr. Alis.

    smiley smiley smiley - jeg forstår ikke en kæft af ovenstående sætning. Jeg svarer blot på dit indlæg. Du har din måde at skrive på og jeg har min.

    Så jeg vil sige det samme til dig, du skal ikke gøre rede for, hvad jeg mener, det skal jeg nok selv.


  • #33   18. sep 2017 wow så blev den lyserøde fede gris frikendt...det er alle de andre...jeg syntes man skulle kigge på forløbet som er langt tid før Trump. Man kan så høre at det er Trump som er årsagen - så skal vi lige have skrevet historien helt om.

    Som i danske retssale: det er ikke min skyld at hans ansigt var for tæt på min knytnæve - hvorefter den sigtede laver et søgsmål over at hans brækkede håndledet.


  • #37   18. sep 2017 tja døde mennesker laver ikke ballade og når diplomaten ophøre så er der kun en ting og det er at fjerne en latterlig fed gris - og den næste fede gris til der ingen fede grise er tilbage til at udsulte deres egen befolkning.

  • #40   18. sep 2017 Hvad er Rusland?

  • #46   19. sep 2017 Fint at gøre alle de grise selvlysende - tænk på al den strøm der kan spares, der er snart ikke det træ som man ikke har futtet af i Nord Korea - usa kan lægge det mere gold, og den fede gris må på slankekur.

  • #48   19. sep 2017 nej Alis

    En stor fysiker sagde engang: jeg er overbevist om at der findes intelligent liv i rummet, men på jorden er jeg i tvivl...Albert Einstein...


  • #50   31. okt 2017 Annella

    Det r nok noget som ikke bliver slået stort op i koranske aviser, nok mere en fodnote hvor man giver usa skylden.


  • #52   31. okt 2017 Det som harmer mig mest er at man helt ned i børnehave klasser hjernevasker børn og hele vejen op i opvæksten til at ligge på knæ for den lille fede møg gris.

    Jeg vil elske at han kom ned med nakken, men han skal selv være med til at lave sin egen løkke om halsen - men jeg tror at han ikke tør. Han provokere og puster sine grise krop op og ligner en fanden karl - men i sidste ende vil han ende på middags bordet godt grillet.


  • #53   31. okt 2017 Mulig Cyber angreb fra NordKorea....læs her

    https://www.dr.dk/nyheder/udland/storbritannien-nordkorea-stod-bag-globalt-cyberangreb


  • #54   31. okt 2017 Det bedste der kunne ske, var at de kom til at udløse en atomtest i nærheden af den fede gris - han er en ulykke for hele verden smiley smiley smiley

Kommentér på:
Nordkorea - vil gøre USA til aske og mørke ...

Annonce