{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Forbud mod print på tøj {{forumTopicSubject}}

En børnehave hvor personalet åbenbart har været et smut omkring Nordkorea mener at print på tøj af spiderman, prinsesser og andre har forbudt tøj af den type.

De mener der forgår en selektering af dem som har det bedste tøj versa dem som ikke har. De mener det vil give mere ro i børnehaven når man udelukker den mulighed.

>Hvad med en nordkoreansk uniform i grå med kasket så man ikke kan se forskel på pige og dreng? så kan man sende børnene ud når de røde med deres røde faner og støvle tramp viser et kommunistisk islæt.

Hvad mon forældre vil sige til at en børnehave gør deres børn til en forsknings projekt for der er ikke belæg for at at man som barn vælger sin omkreds ud fra beklædning.

I Sverige har man en børnehave hvor man helt har fjernet betegnelsen pige og dreng og nu hedder alle bare HEN, for at illustrerer at alle er lige, rent biologisk er det en umulighed og dog har man der toiletter til drenge og piger - det giver da ingen mening.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbud mod print på tøj
  • #1   10. jun 2018 Mener, det er en Rudolf Steiner skole, der har fundet på det.

    Mon vi fremover skal ligne noget fra Maos Kina?!


  • #2   10. jun 2018 #1

    Idiotien plejer at smitte....


  • #3   10. jun 2018 Al den hovedrysten over div. idioter giver sku hovedpine smiley
    Er der ikke nogen der kender en historie om normale mennesker smiley


  • #4   10. jun 2018 # 3

    Trænger vi gevaldigt til, men det interesserer ikke medierne.... smiley


  • #5   10. jun 2018 Pædagoger er ikke normale de har læst det blad hos deres lokale hjernevrider og så heureka så slår hjernen fra og man har en Iq som en mursten. Den meget ringe forståelse for sine omgivelser bliver så præsenteret for alle de andre som også har en iq som en mursten og så laver man om på hvad man kan tillade sig som tøjvalg.

  • #7   10. jun 2018 3900 har stemt, tror jeg bestemt kan skaffe flere der er imod.

  • #9   10. jun 2018 #8

    Jeg syntes da at sosu klare samlebåndet meget godt med at en river bleen af den gamle og giver den til en anden som så giver den til den som skal skylle bleen og så giver den tilbage til den som gav den - hov det er en engangsble !!! nix ikke hos kommuner her kan den både skylles og vaskes og clores og så tilbage i røven på den ældre - samlebånds arbejde. Mad ??? hvis den gamle er så uheldig at blive lagt i coma af personalet så kan den gamle ikke få aftenmad ellers er det først morgenmad, med muggen brød, og havregrød der er brændt, eller syntetisk juice som ikke har set en appelsin i hele pap kartonen levetid. Smør? ha syntetisk margarine som ligner smør men smager af ja - margarine.

    Imens de gamle så får en masse lort så går personalet ud i kampen med røde faner og støvletramp for de vil have mere - de fik mere, de fik en måned løn mere om året - men de gamle får stadig fra samlebåndet med ugegammel mad, syntetisk saft, kaffe fra Larsen - stakler....

    Politikere skal lige vise lidt ånd og indlader sig i en uge at spise de gamles mad, Og en siger at det kan man ikke være bekendt den mad - andre siger.fin mad, men hvem vil have en karbonade leveret om mandagen og først skal spises om søndagen? Jeg turde ikke spise den da den ville være sur, tør og kartofler ville være af en mærkelig farve, men det er hvad Danmark kan præsterer - men man skal lig huske på at sosu har fået en månedsløn mere - stor jubel.

    Mon også at print på tøjet med tiden også når plejehjem?


  • #11   10. jun 2018 Jeg var sgu ved at købe en t-shirt på Dragør marked i dag, men beherskede mig.

    Der stod: The big Dick is back in town. smiley smiley


  • #12   10. jun 2018 Dragør Marked - er det blevet erstattet af Ullerup Marked - det var et godt marked, der var millioner af mennesker, som jeg husker det smiley

  • #13   10. jun 2018 Libbie.

    Ullerup har ikke eksisteret i årevis, bondemanden ville have for mange penge for brug af sine marker.

    Jeg kommer der sådan set også kun på grund af deres pølser, men jeg må indrømme, de strammer den efterhånden, 50 kr, for en pølse. smiley


  • #14   10. jun 2018 Ååår ja, nu kan jeg huske det, med ham bondemanden - og ja tiden går, jeg tør næsten ikke skrive, er det 20 år, neeeej det må vel bare være 18 år smiley - og ja, 50 kr for en pølse, det er da bare for meget, så heller en tartar et sted smiley smiley smiley

  • #15   10. jun 2018 Jeg tør ikke sværge på det, men mener det sidste Ullerup marked var i 2009.

    Jeg kan huske første år, det tog en evighed i bil at komme derud, jeg var så dehydreret, så jeg sikkert ikke kunne have klaret en spiritusprøve på vejen hjem. smiley


  • #16   10. jun 2018 Ja - det passer nok meget godt med det årstal. Jeg havde en stand på Ullerup Marked i 99 eller 00 - jeg stod i plastikposer, det regnede regnede regnede, det var en stor mudder, men masser af mennesker og glade mennesker, men rigtig, det tog en evighed og var også godt besøgt.

    Jeg tænker, den bondemand har nok tjent nok, siden han blev træt af os smiley smiley smiley


  • #17   10. jun 2018 Dog husker jeg også larmen i 4 dage i træk, så havde jeg også fået nok smiley smiley

Kommentér på:
Forbud mod print på tøj

Annonce