{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Danmark i frit fald. {{forumTopicSubject}}

Ja hvem husker ikke sin opdragelse og jo jo min mor var faktisk en god mor, en mor der lærte mig at vaske mine hænder efter WC-besøg, at rejse mig op for de ældre i sporvognen, at spise med kniv og gaffel, at bukke og sige tak (altså at være høflig), desværre gik min mor bort for 44.år siden en alt for tideligt død.
Men opdragelsen sidder stadigt i mig og jeg mener jo ikke at min høflighed er blevet ringere med årene (jeg prøver at hjælpe hvor jeg kan) og alt dette her har min mor + familie + det velfærdssystem vi har lavet mig om til (en syg men social herre) der bare "normalt er alles ven" og som bare ellers er så loyal, men så knækker filmen (den unge dame jeg bor sammen med har jo børn) og her forleden dag fortalte hun mig om en der sad og talte bag min og andres ryg (udstillede min sygdom, OSV.) og ja nu findes der nok ikke mange i min omgangskreds der ikke ved at jeg er syg, men hvis jeg skal udstilles, skal jeg da nok selv gøre det, men nu kommer der det dårlige i min historie.
Den kvinde der bagtalte mig, begyndte at tale dårligt om min ex-kærestes datter som er infantil autist + det løse og datteren kan jo ikke forsvare sig + hvorfor skulle hun nu lige pludseligt med ind i en debat.
De fleste forældre ved og husker jo at ingen skal på nogen måde gøre eller røre deres børn, så ja der røg et venskab for man håner aldrig handicappet børn som voksen og her må det politiske uddannelsessystem havde fejlet for der var en der ikke havde lært om takt og tone ej heller om hvad pli smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmark i frit fald.
  • #1   5. sep 2017 Du har fået en god opdragelse, Leon, det gør nemlig ikke noget, vi har lært at opføre os ordentligt, sådan en opdragelse har jeg også fået og min mor dødede desværre også ung, nåede lige at blive 40, vi må nøjes med minderne smiley

  • #2   5. sep 2017 Jetset ja minderne kan ingen tage fra os Gudskelov for det og ja 40.år er ingen alder smiley


  • #3   7. sep 2017 desværre har vi børn som voksne en hel tabt generation uden særlige evner...curlinge børn som forældre begge lige fedt.

    Ja ikke at de ikke bare trives, livet er blevet nemmere, man kan meste bag en skærm, dermed være med og fremstå som et menneske ,indtil man er blandt menensker og tydeligt ikke begå sig.

    jeg har altid påstået denne tabte generation af mindre begavede koster samfundet kassen på sigt, for de bliver flere og flere med tiden.


  • #4   7. sep 2017 Erik S ja men der i er jeg jo helt enig i det du siger, for der findes jo utroligt mange børn og unge mennesker der ikke ønsker at komme ud i den verden der er som nu, en verden fyldt med vold der gør både de unge og ældre bange for at færdes ude, men når jeg ser din tale om begavelse kunne jeg godt tænke mig at du vil uddybe den, jeg var jo selv en snotunge som barn, men ser nu ikke mig selv som mindre begavet smiley

Kommentér på:
Danmark i frit fald.

Annonce