{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Ukraine beder Danmark om våben. {{forumTopicSubject}}

Ja den Ukrainske præsident beder Danmark om våben og jeg gav gerne den første skilling så Ukraine ku få flere våben og vi skal huske at det ikke bare er en for sjov hovedpudekamp og at den stopper når de er forpustet.
Og ja jeg tror stadigt på at Ukraine vinder denne hersens Frihedskamp.
Jeg har også set den Russiske aktivist som slog et stort slag i ytrings frihedens navn på Russisk tv hun var sku sej - mon jeg ku date den stærke kvinde smiley
Alt andet end et frit Ukraine vil være en falliterklæring på verdensplan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ukraine beder Danmark om våben.
  • #1   15. mar 2022 Jeg læste lige at 3 premierminister fra Polen og Slovenien og Tjekkiet har mødtes med Ukraines præsident og stor respekt her fra.

  • #3   15. mar 2022 Jojojo det ku et enig Vesten gøre vi råber op om den demokratiske frihed som gør at vi lever frit - vi kan ytre os frit - vi kan leve med alverdens seksualiteter - vi kan have lige nød agtigt den religion vi ønsker - ku vi så ikke give et Demokratisk frit land en hjælpende hånd smiley

  • #4   16. mar 2022 Nej vi skal ikke give våben til Ukraine, men desværre har vi gjort det, som panser granater, for en lille milliard, Vi gør os mere sårbare, som dengang med den tegning af Muhammed.

    Jeg har ikke lyst til at få granater ned i knolden fordi Putin vil hævne sig på dem, som levere våben. Dansk luftvåben gør jo alligevel ikke en skid, når russere krænker vores luftrum. Hvis det var Danmark der krænkede russisk luftvåben så blev pløkket ned lige med det samme.

    Det fortæller lidt om Danmarks konsekvens -


  • #5   16. mar 2022 Polysl du er så af den mening at andre skal bestemme hvad vi i Danmark må og ikke må smiley

Kommentér på:
Ukraine beder Danmark om våben.

Annonce