{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Det ved vi om påkørslen i Stockholm {{forumTopicSubject}}

* Ifølge det svenske medie SVT siger politiet nu, at man mistænker, at det drejer sig om et terrorangreb. Svenske medier skriver, at politiet kører rundt i Stockholms gader og advarer mod terror.

*Sveriges statsminister, Stefan Löfven, udtaler, at Sverige er blevet angrebet. Han oplyser også at én person er anholdt.

* Politiet er cirka klokken 16.30 dansk tid i gang med at evakuere Stockholms Hovedbanegård.

http://www.dr.dk/nyheder/udland/overblik-dette-ved-vi-om-paakoerslen-i-stockholm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det ved vi om påkørslen i Stockholm
  • #1   7. apr 2017 Det er vores naboland - og Sverige har kun være politiske korrekte, så indtil videre, så handler det slet ikke om, hvorvidt vi har deltaget i diverse krige, det handler bare kort og godt om dæmoner, der burde udryddes og det skal vi i hele verden stå sammen om at bekæmpe smiley smiley smiley

  • #3   7. apr 2017 OK - jeg kan ikke lige nu se TV2 - men jeg vil vente med at se nyheder til lidt senere, når de måske ved mere, de har jo med at gentager sig selv i en uendelighed til man bliver træt i ansigtet smiley

  • #5   7. apr 2017 Ja, det er mere end uhyggeligt - hvor kan vi snart færdes - det er en stor risiko at færdes på store åbne pladser, stationer med megen stor trafik og andre store arrangementer rundt omkring - så måske kan vi begrænse os til bare at grille ude i baghaven anno 2017 smiley smiley smiley

  • #7   7. apr 2017 Ja - men mon ikke vi har fået bekræftet, at det slet ikke handler om hvor mange krige vi har deltaget i, Sverige har ikke deltage i nogen krige, de har tværtimod været mere end gæstfrie taget imod, jeg ved ikke hvor mange "flygtninge" og så alligevel bliver de ramt af dæmoner smiley smiley smiley

  • #9   7. apr 2017 Nej, det er de ikke, de glatter ud og alt er rosenrødt, men denne her gang bliver de nød til det, de må vel også få nok en dag.

  • #12   7. apr 2017 Så er der nok ekstra travlhed ved grænsekontrollerne vi i DK må hjælpe - det er så ulykkeligt, at det er uskyldige mennesker, det går ud over, Nice, Berlin og nu Stockholm NOK ER NOK smiley smiley smiley smiley smiley

  • #13   7. apr 2017 #11 - ja hættetrøjer er deres uniform smiley smiley smiley

  • #18   7. apr 2017 Vi skal aldrig tilgive det ALDRIG, det er snart ved at være værre end 2. verdenskrig smiley smiley smiley

  • #19   7. apr 2017 Svenskerne er ved at vågne op, størstedelen er imod den voldsomme indvandring og det gælder også partierne. Det er bare noget sent...... smiley

  • #21   7. apr 2017 Jeg siger det samme, bedre sent end aldrig - men de politiske korrekte lever på lyserøde skyer, gid det var så vel, men sådan er den realistiske verden ikke, den er meget værre smiley

  • #23   7. apr 2017 Kan I huske den trend med klovne der overfaldt og forskrækkede en masse mennesker. de er helt forsvundet, det hjalp da nogle slog tilbage.
    Bare denne terror ikke er en ny trend for visse typer, alle kan jo stjæle en stor bil og maje uskyldige mennesker ned.....hvem kan klare en stor bil...ingen..... smiley


  • #27   7. apr 2017 Claus

    Han siger bare han var fuld så får han 3 klip for de svenskere er sgu for dumme. Aviser ugeblade er bange for at skrive "ikke svensker" af andet etnisk oprindelse end svensk. smiley


  • #29   8. apr 2017 Når det sker i Danmark, så ved vi hvem de skyldige er. - Det er nemlig de Radikale, Enhedslisten og som sidste bums på tabellen Alternativet.

  • #30   8. apr 2017 Nu har de anholdt en mand fra Usbekistan og jeg gætter på han er muslim smiley smiley smiley

  • #31   8. apr 2017 Du får et 13 tal efter den gamle tabel for dit gæt.

  • #33   8. apr 2017 Han skal dø langsomt.

    Vi tager en finger hver dag, så tæerne, næsen, nosserne, så han bliver mindre og mindre, men vi holder ham i live, og ikke noget smertestillende.


  • #34   8. apr 2017 Jo, de har også fundet sprængstof i lastbilen - jeg TILGIVER ALDRIG SÅDAN NOGET - SVIN smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #36   8. apr 2017 Cica plast fra La Roche Poche..... smiley

  • #38   8. apr 2017 Og Sverige har ikke deltaget i nogen krige, det er nok derfor, de også lige skulle rammes eller også har de taget for mange "flygtninge" af deres folk smiley smiley smiley

  • #40   8. apr 2017 Det må da sive ind på et eller andet tidspunkt..... smiley smiley smiley

  • #43   8. apr 2017 #41 - ja, du siger noget, nu skal vi altså også være søde for forstående smiley smiley smiley

  • #56   9. apr 2017 #44 - hvad mener du om dit provokerende indlæg, det giver kun anledning til, at du ikke ønsker saglig debat, men vil kun skændes, det gider jeg ikke have i mine tråde smiley

    Her er indlæg, der godt kunne bygges op af saglig debat, hvor jeg lige endnu engang kan fremhæve mit eget indlæg #30, hvad mon du har at sige til det, ik noget, for det er jo lige præcis stik imod din egen overbevisning om, at de kun angriber de lande, der deltager i diverse krige i Mellemøsten, der er nok at tage fat på.


  • #57   9. apr 2017 Og sidste nye er, at ham fra Usbekistan var udvist, så er det sådanne nogle grusomheder man begår, FØJ endnu et MØGSVIN smiley smiley smiley smiley smiley

  • #58   9. apr 2017 Alt for mange bruger taber kortet, det er vores skyld fordi vi har deltaget i stort set alt i Mellemøsten - og hvad har vi fået ud af det? prut i et badekar, men det sjove hvis man kan sige det, er at Sverige ikke deltager i operationer i Mellemøsten men mere byder hele Mellemøsten velkommen så det er stadig en gåde hvad begrundelsen er.

    >Det må havde være med tænder gnidsel at svenske medier skal skrive det er en fra Usbekistan for de har gjort op med den frie presse og stoppet snuden ned i jorden for at afvente på at det hele går væk af sig selv.

    IS tager skylden for hvad som helst der kan fremme deres sag, og dog ligner det ikke en pludselig indskydelse da der er fundet materialer i førerhuset som ikke burde være der. Det kan man så gisne om det er en brandbombe eller springladning.


  • #60   9. apr 2017 #58 - hvad skriver jeg i #57 ?? - der har du begrundelsen, det gør alle SVIN, der ikke får deres vilje bl.a., ud med det MØGDYR smiley smiley smiley

  • #61   9. apr 2017 #59 - når, gør du det, du sammenligner alle os der deltager i tråden her om værende IS til forveksling, hvad bilder du dig i grunden ind, du vil ikke debattere men kun provokere på en meget kedelig måde og helst skændes.

    Du må gerne forlade denne her tråd, den mister ikke noget med det, tværtimod så kan der debatteres videre på saglig vis.


  • #63   9. apr 2017 Ja, og Sverige har kun åbnet deres land på størrelse med flere ladeporte, ikke deltaget i nogen krige, de har kun været venlige og hvad har de fået ud af det, VOLD, VOLD, VOLD, MORD, MORD, MORD, DRAB, DRAB, DRAB OG NO GO ZONER, mon det er ved at være tiden til, at Sverige skal vågne op, det er lige før, der er mere krig i Sverige end i Syrien smiley smiley smiley

  • #65   9. apr 2017 Ja - det er bare så sørgeligt, og tænk helt uskyldige svenskere er det gået ud over, det er ikke til at bære smiley smiley - det bliver spændende, hvad det ender ud i næste gang Sverige skal have valg smiley - hvis de fortsætter med at være lige så blinde, så vil jeg tillade mig at sige, de måske selv beder om det smiley smiley smiley

  • #72   10. apr 2017 #70 - det ved ole S garanteret noget om smiley smiley smiley

  • #74   10. apr 2017 Sverige er slet ikke repræsenteret på nogen måde i Mellemøsten så det må da undre alle at man bruger den term.

  • #77   11. apr 2017 Ja jeg er virkelig glad for, at sverige og svenskere pludselig er et elsket folk og land. Jr. ole S

    Er der nogen, som kan fortælle mig, hvad ovennævnte sætning skal betyde ??

    Men rart at debat handler om, at give hinanden ret, haleluja vor gud er stor.


    Gør det det ?? - Hvem siger det ?? - Men du mener det måske selv af hele dit hjerte smiley - nu hvor du ikke har lyst til at give udtryk for, hvad du mener om gerningsmandens nationalitet og hans grusomme gerning smiley smiley smiley - for ingen havde vel drømt om, at sådan terrorhandling skulle finde sted i Sverige, nu hvor de ikke har deltaget i nogen krige, men tværtimod været mere end gæstfrie og åbne deres land for alle "flygtninge" smiley



  • #78   11. apr 2017 Jeg har altid hadet svensk syntes det er et lorte sprog, men da de begynde at importerer terrorister så er jeg begyndt at elske dem endnu mere. De fiser ned på vores motorveje og råber hellig krig som de råber hele tiden - hjernen er så placeret i Syrien eller i lufthavnen samt passet. Jeg er glad for at Sverige er så åbent at vi ikke skal have brug for akbar eller ualaha hvad fanden det nu hedder. Så bare forsæt jeres rejse og skulle i have brug for en sanwits så giver jeg den gerne når i er i Sverige med en røget sild.

  • #80   11. apr 2017 grise hel vejen til Sverige - måske Sverige er grisefrit - ved det ikke. måske Emil kan svar på det...

Kommentér på:
Det ved vi om påkørslen i Stockholm

Annonce