{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Tænk vi så eller hørte om det. {{forumTopicSubject}}

Ja tænk vi så eller hørte om det under Corona ned lukningen - altså historierne om ting folk i forskellige lande ku pludseligt se ting ude i horisonten eksempelvis bjergtinder som man ikke har kunne se i 50.år.
Og jeg tænker på hvor mange fly der er i luften dagligt over hele verden der efter tænker jeg i biler - mcer og andet + kom jeg til at tænke på hvordan der findes vejbaner op i først og anden sals højde og hvordan bilosen jo på det nærmeste kommer ind i folks stuer og hvad sker der vi gør stadigt intet ved forureningsproblemet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænk vi så eller hørte om det.
  • #1   19. jun 2022 Da man lukkede Danmark ned under Corona, så var luften ren, man kunne begynde at se horisonten. Jeg kan stadig huske 1972 - tror jeg hvor der var oliekrise og man forbød bilkørsel om Søndagen. Vi lavede sæbekassebiler, mit var med et sejl så jeg kunne køre rundt på vejen nu hvor der ingen biler var.

    Men nu er samfundet mere dynamisk end dengang, så det ville skabe store problemer at begynde at lave tiltag som forbud at køre Lørdag og Søndag.


  • #2   19. jun 2022 ups...det var i 1973

  • #4   19. jun 2022 Polysl jeg husker det godt og sikken fred og ro og en bilfri søndag om måned ku i sig selv være starten på noget godt for klimaet smiley

  • #5   19. jun 2022 Annella ja de er næsten CO2 venlige dog er nogen af dem lavet i plastik og et par stykker i metal og det koster i CO2 banken og du sku komme og se hvad jeg har samlet af sjove ting og dem der ser det plejer at sige - hold da helt op - du ved jeg er en særling - en rar særling smiley

Kommentér på:
Tænk vi så eller hørte om det.

Annonce