{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Bliver Donald Trump støttet af Rusland? {{forumTopicSubject}}

Man snakker om at Donald Trump er Ruslands nyttige idiot, medier har gravet lidt i de økonomiske forholde og fundet støtte fra Kreml og så lige at han har udvist en positiv tilgang over for Putin.

Donald Trump har hyldet Putin som en større leder end Barak Obama.

Valgkampen spidser til nu når man mener at Hillery har en mindre støtte end Donald Trump så muligheden for at USA får en jubel idiot som præsident er endnu større end før antaget.

Han er også imod Nato og har overvejet ikke at være med til at støtte deres arbejde - her kan jeg så være enig for hvad Nato har deltaget i har ikke givet andet end en stor flok som valfarter til EU så jeg kan ikke lige her set hvad man skal bruge dem til.

Formålet var jo at støtte hinanden hvis de bliver angrebet men nu er det så blevet en angreb magt som har gjort os alle upopulære i Mellemøsten.

Danmark har altid haft et godt forhold til USA men som det ser ud til hvis Donald Trump vinder så er det slut hvor tanken er at USA vil isolere sig mere og bygge en ny "Berlin mur" og jeg tror ikke Donald Trump siger: Soy mexicana men mere: México bomba.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver Donald Trump støttet af Rusland?
Kommentér på:
Bliver Donald Trump støttet af Rusland?

Annonce