{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Politisk korrekthed {{forumTopicSubject}}

Umiddelbar kan man godt se Donald Trump som en elefant i en porcelænsbutik som faktisk ikke her en politisk baggrund men det mener nogle er en fordel.

Jeg er sikker på at han bliver præsident kandidat med 47% så er der vist ikke andre som kan true muligheden.

Usa's middelklasse er hans vælgere som stadig bliver fattigere og håber på der kan komme en til magten som kan rette op på det problem.

På trods af han er klodset, og siger som han mener og på ingen måde diplomatisk så vil jeg mene det vil være et stort problem hvis han gik hen og blev præsident -

Han påpeger hele tiden hans succes og sin formue og mener han kan styre USA på samme måde som et firma, men det er mere kompliceret da ret mange parameter er i spil og en forkert beslutning kan have katastrofale følger for mange mennesker.

Han vil lukke USA for mexikansk emigration ved at bygge en mur - en nyt DDR?

Faktisk køre det for USA med de illegale indvandre som holder liv i skrantende firmaer og små snasker og helt fjerne dem fra et job som ingen gider så kan det gå rigtig galt.

På samme måde køre det også for både Danmark og Tyskland hvor der er en masse som tager de job ingen gider som vi så i 70'erne da man i stor stil inviterede tyrkere til al lorte arbejdet.

Jeg kan godt følge unge som siger fra som har en ret høj uddannelse og hellere går på bistand og venter på at de ringer fra Mærsk Møller om en direktør stilling - men hvad så i mellemtiden?

Et job uanset lønramme er da bedre en at blive jaget rundt i systemet og lave en masse nonsens - vi har ingen mindsteløn og i USA er den på 48 kr. hvordan fanden kan det få noget som helt til at hænge sammen økonomisk er mig en gåde andet at flere har 2 jobs med arbejdstid på til 16 timer.

Spørgsmålet er så om USA fortjener Trump eller Hillary som præsident.

Jeg er ikke i tvivl hvem jeg ville vælge....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politisk korrekthed
Kommentér på:
Politisk korrekthed

Annonce