{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husk at stemme blåt til valget :)
  • #2   26. aug 2011 ja sørgeligt

  • #3   26. aug 2011 gør jeg skam osse:D

  • #4   26. aug 2011 STEM DF!!!!!!!!!!

  • #5   26. aug 2011 STEM DF; HVIS DU VIL HA ET LOS I HOVEDET

  • #6   26. aug 2011 FØJ!!

  • #7   26. aug 2011 røds politik er bare at tage og tage og tage og gi til dem selv. de har intet indblik i arbejdernes forhold og får det aldrig.

  • #8   26. aug 2011 forstå hva jeg mener ikk wa jeg skriver smiley

  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #9   26. aug 2011 Kamilla: Det der kan ende ud i en endeløs diskussion. Er bestemt ikke enig i hvad du skriver. Stemmer blåt.!

  • #10   26. aug 2011 der er ingen grund til diskussion vi ser wa der sker til valget. førdig

  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #11   26. aug 2011 om ";)" skulle være en provokation er mig en gåde? Jeg har læst statskundskab i 1,5 år. Omstændigheder gjorde dog at jeg måtte springe fra. Men jeg har udmærkede begrundelser for at stemme blå smiley

  • #12   26. aug 2011 Kommer rød blok til magten efter valget (hvad de efter al sandsynlighed desværre gør), så ender vi den samme endeløse gæld som USA.
    Jeg er helt enig i at der skal ske noget mere drastisk end det blå blok leverer i øjeblikket, men løsningen er ikke nedskæringer, skattestigninger og at låne flere penge - som i bund og grund er det rød blok foreslår. Ydermere kan vi så også se frem til endnu flere latterlige forbud, så vi ikke skal tænke helt så meget selv - for det kan vi jo åbenbart ikke.


  • #13   26. aug 2011 C neffetS * PIV *
    SYnes meget godt om


  • Shaitan
    Shaitan Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
    #14   26. aug 2011 <<($mEdEgAArd )

    du har 100% ret - jeg forstår hvad du mener!


    C neffetS * PIV *
    du har ret!


  • steffan p
    steffan p Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #15   26. aug 2011 dansk folkeparti er sku det eneste rigtige , danmark er for dansker og ikke alle de fremmede der sjæler vores arbejde og alt hvad vi har kæmpet for

  • #16   26. aug 2011 Jeg skulle da være den første til at spytte 100 kr. i kassen for at få smidt dig ud af landet Steffan.

  • #17   26. aug 2011 Er der nogle som går meget op i valget der vil købe min stemme?:)

  • #18   26. aug 2011 fyr hele lortet ansæt en flok økonomer som ikke tænker på mennesker men kun går op i tal og vupti så er dks økonomi rettet op inden og xx antal år. Nogen gange må man indse at man ikke altid skal gå så meget op i mennesker men at få rettet vores økonomi op så vi ikke ender som grækenland eller italien.

  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #19   26. aug 2011 Det er mig en gåde hvordan man kan bakke op omkring Helle Thorning. Den ene skandale efter den anden. Først omkring skat, så at hun kører i leasede biler fra tyskland og man kunne blive ved..

    Og læs denne artikel og se videoen (specielt fra 7:30)
    DET ER JO PINLIGT at en toppolitiker som hende kan ryge i sådan en fælde. Hun aner jo intet om den danske økonomi!
    http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2011/08/17/103148.htm


  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #20   26. aug 2011 C neffetS * PIV *
    ja for Venstres politik er jo ikke med til at gøre gælden større... eller jo det er den forresten....

    Under den borgelige regering er der jo ikke kommet masser af nye love... eller jo det er der jo.

    Kom da for søren med nogle ordentlige argumenter for at stemme blåt hvis de endelig SKAL komme....


  • #21   26. aug 2011 Jeg stemmer DF .
    Jeg er vild med udlændinge politikken ... blandt andet !


  • #22   26. aug 2011 Haha Esben K !,
    +1 , synes meget godt om..


  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #23   26. aug 2011 Rasmus B
    det kan undre mig mindst lige så meget at nogen kan støtte op omkring de borgerlige for der er da virkelig nogle skandaler at snakke om...

    Jeg nævner lige et par navne så kan du selv tænke over sagerne
    Troels lund med gulduret....
    Lene espersen i mailsagen
    Birthe røn i udlændinge sagen
    Per stig møller og CIA sagen
    Claus Hjort sagen med usande oplysninger i folketinget
    osv
    osv
    osv skal jeg finde flere til dig ??


  • #24   26. aug 2011 Kælling ! ': Du er så den typiske DF vælger, du kender ikke en kæft til politik og falder straks for populismen.

    Jeg synes ikke rigtig der er nogle partier herhjemme der er værd at give en stemme, men jeg er venstreorienteret.


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #25   26. aug 2011 Brian J: jeg snakker om Helle Thorning som privatperson. Hvilket billede giver det ikke af Danmark, at man har en hustler som statsminister. Hvor mange skandaler finder du så omhandler Løkke?
    Derudover bedte jeg også om at du læste artiklen og så videoen. Hvordan kan man forsvare at en måske kommende statsminister ikke har styr på tallene omkring betalingsbalancen og udlandsgælden?


  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #26   26. aug 2011 Rigtigt Steve
    DF HAR jo ingen politik... de har et par mærkesager hvor den største er at for tælle danskerne at det er udlændinges skyld det ikke går så godt som det kunne og så få dem smidt ud..

    Resten er ren populisme og har ikke en skid med politik at gøre.


  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #27   26. aug 2011 Hvordan var det lige det var med LLR og "gaven" til privathospitalerne ?

    Uanset om helle hørte forkert eller svarede på spørgsmålet om ØMU-gælden som du selv kan læse om nederst i artiklen kan jeg ikke lige umiddelbart se at det er en fejl der skal koste pladsen som statsminister...

    Men indrømmet jeg stemmer også rødt da jeg synes om at give folk muligheder i stedet for at fratage folk dem.

    Desuden er jeg imod det større og større skel imellem fattig og rig i DK som regeringen så længe har arbejdet på at gøre større...


  • #28   26. aug 2011 @Brian: Hvem er det der har stillet størstedelen af forslag omkring forbud og love? Rød blok. Jeg har ikke sagt at jeg er tilfreds med den måde blå blok kører det i øjeblikket, men det bliver i hvert fald ikke bedre end rød blok. Det kan da godt ske at gælden stadig vokser, men rød blok vil åbenlyst ud og låne endnu flere penge, ydermere indføre betalingsveje, afgifter på ALT - altså skulle de jo så formå at få flere penge i kassen, men det kommer de ikke rigtigt nogen steder med, for de vil jo stadig skære ned.

  • #29   26. aug 2011 fuck rød og blå jeg vil ha en grøn blok..

  • #30   26. aug 2011 Stem DF!

  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
    #31   26. aug 2011 siden 2001 er der faktsik blevet vedtaget ca. 50% flere love og regler om året end i 90èrne under den røde regering.

  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #33   26. aug 2011 alle dem der ikke arbejder syntes det er sørgeligt xD

  • #34   26. aug 2011 Ellers tak - og nej, jeg er ikke arbejdsløs.

  • #35   26. aug 2011 op i røven med den blå blok.. har de ikke kørt danmark nok i sænk? Er det ikke på tide med noget nyt?

  • Shaitan
    Shaitan Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
    #36   26. aug 2011 George P

    De kører bestemt ikke danmark i sænk - husk lige at det ikke er regeringens skyld at vi har krise! - det kan du jo takke din bank for!

    Blå blok har holdt danmark flot kørene!


  • #37   26. aug 2011 hahahaha yeah right......

  • #38   26. aug 2011 Jeg stemmer blåt og håber at folk stemmer efter deres politiske overbevisning - og ikke fordi andre siger de skal smiley

  • #39   26. aug 2011 stemmer rødt helt klart det på tide vi får danmark på rette køl igen

  • #40   26. aug 2011 og rette køl er at tage penge fra folket og låne yderligere for at "starte" det hele igen? det er ligesom at sige du har et hus med stor gæld i jeg låpner da lige til en mercedes osse.. det første års tid blir rigtig godt for os med rød blok men derefter blir det helt forfærdeligt med større gæld og det blir os der ska ska ha hjælp fra EU ligesom grækkenland osv. hvorfor ka man ikk bare "nøjes" mere? alt ska være bedre og bedre og koste hva det koste vil og helle har selvindrømmet hun egentlig var ligeglad i sin tid om hun sku være med VK bare hun blev statsminister sådan en magtliderlig kvinde vil jeg absolut ikk ha som statsminister og endnu mindre villy søvndahl gud bevare Danmark:

    og jer der stemmer rød, og blir det rød blok der overtager vil vi ikke høre noget brokken og tuderi
    gud bevare Danmark:



  • #41   26. aug 2011 <<($mEdEgAArd ) det er nu mest dig der tuder herinde..

  • #42   26. aug 2011
    George P
    wow et comeback ? eller


  • #43   26. aug 2011 og det kaldes ikk tuderi men at tænke. prøv det? jeg vil ikk ha en regering der ska bestemme om jeg ska ryfe en smøg, drikke en øl, spise lidt slik eller hva fanden jeg sys jeg vil. der kommer et gigantisk forbuds boom hvis det blir rød.

  • #44   26. aug 2011 Gud forbyde at rød blok kommer til magten !!!

    Jeg er bestemt ikke enig i alt fra den blå blok, men er lykkelig for at det er dem og ikke rød blok som har magten...


  • Shaitan
    Shaitan Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
    #45   26. aug 2011 hvis vi ender med en rød regering - ender vi som det næste island!

  • #46   26. aug 2011 det passer nok ikke ind i den her samtale men der er mange der har styr på det hvad er forskellen på de to partier har ikke rigtig intereseret mig for politik men vil gerne stemme for hvad der er bedst for danmark:) kan i hjælpe mig? smiley

  • Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #47   26. aug 2011 Ham Lars Løkke, han er sgu lidt for forvirret til mig.. Nej tak du..

  • Shaitan
    Shaitan Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
    #49   26. aug 2011
    Kamilla Skovgaard R


    nu misforstår du jo blå --- blå tænker netop på fremtiden modsat de røde der arbejder med "her og nu" med lånte penge -- så kan vi snakke sort hul


  • #50   26. aug 2011 Hvis vi skifter regering, så forudser jeg en special edition udgave af Luksusfælden om nogle år, med Helle og Villy som deltagere!!:

  • #51   27. aug 2011 Kim J - Haha epic smiley

  • #52   28. aug 2011 Stem blåt hvis i vil bevare et velfærdsland med orden i økonomi, jobs, offentlige sektorer osv.

  • #53   28. aug 2011 Du kan tro vi stemmer blåt!

    Danmark har ikke råd til en rød regering og giver absolut ikke mere velfærd!

    ud med helle og villy


  • #54   28. aug 2011 Hej hvad siger i skal vi ikke betale 1%mer i skat og arbejde 12min længer om dagen og få et bedre velfærd det mener jeg vi skal,vi vil jo godt bliver ved med at ha det godt her i danmark

Kommentér på:
Husk at stemme blåt til valget :)

Annonce