{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAHAHA!!
  • #1   19. okt 2010 Fuck hvor er det der sort? fatter hat?

• #2   19. okt 2010 Han siger at de rige skal betale mindre i skat.

Altså de rige tager og får mens de fattige.. Ja, det er sku bare ærgeligt.

• #3   19. okt 2010 Han er en fucking idiot der ødelægger vores samfund

• #4   19. okt 2010 Hellere Lars end Helle!!!!!!

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #5   19. okt 2010 Det giver da fint mening det han siger.
    Der er et progressivt skattesystem, de jar har lavet en politik hvor man forholdsvismæssigt betaler mindre i skat. Det betyder at dem der ikke betaler så meget i skat får en lille skattenedsættelse, mens dem der betaler meget i skat får en større nedsættelse, hvis man måler det i kroner. Målt i procent er det jo det samme.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#6   19. okt 2010 Zhangar: Han siger alle skal betale mindre i skat. Ikke kun de rige.

• #7   19. okt 2010 Tosse 2

Sådan som jeg forstår det så skal de fattige betale mere i skat end de rige.

Lige meget hvad så er det fuldstændigt åndsvagt.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#8   19. okt 2010 Nej Zhangar: Han siger alle skal betale mindre i skat, men fordi det måles i procent, betyder det at dem der betaler meget i skat får flest kr. ud af det, hvilket både er logisk og fair.
    Hvis skattelettelsen er på 1% så får du 1.000,- i skattelettelse hvis du før betalte 100.000,- i skat. Men hvis du betalte 500.000,- i skat får du 5.000,- i skattelettelse.

• #9   19. okt 2010 Han skal jo bruge sådan et sprog for at Helle og Villy kan forstå det

• #10   19. okt 2010 har aldrig hørt en person bruge ordet "mindre" så mange gange på så kort tid før

• #11   19. okt 2010 You're yet to know .
    Den vil jeg gerne beholde smiley

• #12   19. okt 2010 You're yet to know .
    Ah du er Liberal smiley

• #13   19. okt 2010 You're yet to know .
    Jeg synes at dem som tjener meget burde give mere til samfundet fordi de kan.

Dubai kan jeg godt se er optimalt men olien slipper vel op på et tidspunkt?

Jeg ser et samfund som en helhed og ikke som individulisme så jeg synes man skal give hvad man kan smiley

Det optimale i min verden ville være at alle der arbejdede i et firma ejede en lige del af det og alle tjente lige meget og alle arbejdede lige meget. og alle var med til at stemme om forandringer i firmaet.

Lidt kommunistisk men det sørger at alle arbejder hårdere for at få virksomheden til at køre bedre for så får man selv et bedre udbytte.

På mit arbejde giver jeg mit minimum fordi jeg ved jeg ikke vil tjene mere bare fordi jeg giver 10% mere.

• #14   19. okt 2010 You're yet to know .
    hehe hader at diskutere det her for man kommer aldrig nogen vegne.

Desuden kommer utilpassede unger af dårlige forældre. Skal vi så bare smide dem væk og overlade dem til sig selv? Der bliver jo ikke mindre af dem.

Og nej evolution ville fremskride fordi vi ville arbejde lidt hårdere hele tiden fordi så ved man at man får det igen smiley

Donere er jo noget andet end skat. Skat opkræves fordi det er nødvendigt i et egoistisk samfund med så mange mennesker som vi er idag.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#15   19. okt 2010 "Jeg synes at dem som tjener meget burde give mere til samfundet fordi de kan. "
    Jamen det er jo præcis sådan det er.

• #16   19. okt 2010 Tosse 2
    Ja men det er ikke hvor vi er på vej hen.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#17   20. okt 2010 Zhangar: Og det baserer du på???
    Tjener du 300.000kr om året betaler du 40,9% i skat. Tjener du 800.000kr om året er du oppe i topskat og betaler 56,1%

• #18   22. okt 2010 Zhangar . men den tanke ville alt da gå i stå. Men kan hører du gerne vil betale mere i skat, og jeg ved der er lavet en konto hvor man frivilligt kan betale ind på, hvis man vil give mere til samfundet, så det kan du bare gøre jo.

Kommentér på:
HAHAHA!!

Annonce