{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hahaha
  • #2   11. dec 2011 Det værste er at han blev sur over at jeg grinte af ham smiley .. hehe

• #4   11. dec 2011 hvad er det for noget fis. folk der køber det og tror på det er da ik rigtig kloge

• #5   11. dec 2011 Min ekskærestes mormor blev fejlopereret hvor de ramte en balancenerve. Hun har rigtigt dårligt balance. Hun fik sig sådan et armbånd(måske ikke lige samme mærke) og det hjalp altså. Hun ligner stadig en fuld gremlin men balancen er bedre når hun har armbåndet på. Om det er psykisk eller om det virker, det skal jeg ikke kunne sige.

• #8   11. dec 2011 Jeg arbejdede kortvarigt for et selskab der sælger et tilsvarende armbånd. Og indtil videre har de 140 forhandlere bare i DK fordelt på sportsforretninger osv. Så markedet er forholdsvis stort. Og effekten af armbåndet er alt fra bedere søvn til vægttab, dog har jeg aldrig selv følt nogen forskel. Så om det rent faktisk virker eller om placebo effekten er ekstrem kan jeg ikke sige.

Det sjove er at det under det forrige OL var snak om at sportsudøverne ikke skulle have lov til og bære den slags armbånd fordi de præsterede bederer.

• #12   11. dec 2011 Strammede du baretten lidt for meget da du var inde og springe, eller er du bare langsom? Nicolaj skriver jo nemlig at han ikke tror på det.

• #15   13. dec 2011 http://www.youtube.com/watch?v=g4-u6JcFImc&feature=related

Se fra 2:20 smiley

Det er noget af en ændring der sker efter han får armbåndet på!!!
    ikke lige frem smiley

Kommentér på:
hahaha

Annonce