{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hahaha.
  • #1   28. maj 2010 Sådan er det med piger og tal... De kan få det mest fantastiske ud af ingenting... Se bare hende der kjoletrunten, som valgte en shoppingtur til HELE 10.000 kr WOW!

• #2   28. maj 2010 Ja ligesom 6.

det tror de straks fører til noget frækt smiley

• #3   28. maj 2010 In Your Face det bankens penge, ellers skulle du jo ikke give dem dem igen. Logik for børnehavebørn og udviklingshæmmede

• #4   28. maj 2010 Jesper du tog ordene ud af min mund. Jura fx. handler jo ikke om hvem der synes hvad, det handler netop om hvad der står i reglerne. Og reglen siger at det er bankens penge du har lånt (ordet LÅN giver endda sig selv) det ikke dine penge fordi du har lånt dem.
    Det ikke min hat fordi jeg har lånt den af Oliver - Det stadig hans hat, som jeg har lånt/har på... mere kan det ikke skæres ud smiley

En mening tilgengæld er når jeg siger til mig selv at jeg ikke lytter til folk der ikke kan stave, pga. det i 90% af tilfældene betyder de er mindre intelligente og derfor synes jeg selv min mening er mere korrekt.

• #5   28. maj 2010 jesper .
    Læs dog hva han skriver... han har lånt 2 x 500.000 bobs og skylder 150.000. Så er han sku da os millionær, hvis 500.000 bobs giver den titel...

Slap af børnehaveniveauet er ved at være lavt herinde... www.koebenlommeregnerogstoetbaboomstomhjerner.dk

• #6   28. maj 2010 Mr Bing det slet ikke det vi diskuterer. Vi diskuterer om det rent juridisk og principielt er hans eller bankens penge. Det du skriver har ingen betydning for diskutionen. Og nej, det ikke hans penge, det bankens penge. Derfor er han rent faktisk uden BANKENS penge langt under fattigdomsgrænsen, og banken er big time milliardærer

• #7   28. maj 2010 BaBoom's Cykel
    Så hvis jeg låner 1 mio kr i banken og afbetaler 850.000 kr, så er de 850.000 kr ik mine?
    Hold kæft du er et FJOLS!

• #8   28. maj 2010 Det gav ikke engang mening det der... så jeg ville nu ikke sige jeg er fjolset her. Nu skærer jeg det ud for dig.

Du har nul hatte. Så låner du 4 fra Søren. Nu har du 4 hatte, men du ejer dem ikke, det Sørens hatte, og dem skal Søren have tilbage fordi det hans. Så du har stadig ejerskabet over 0 hatte. Nu giver du Søren hans hatte tilbage og siger tak for lån, så siger han, hov hov du, du skal give mig en ny hat i rente. Så giver du Søren en ny hat. Nu har du stadig 0 hatte.

• #9   28. maj 2010 BaBoom's Cykel
    I små forvirrede hippie hjerner giver intet mening. Så lad os skrive det på hippie dansk.
    Du låner 1 mio kr. 2 mdr efter betaler du 850.000 kr tilbage. Dvs du skylder stadig 150.000 kr. Da du ik betaler tilbage af dit lån, så har du jo sjovt nok 850.000 kr nu. Er det ik mine?
    SVAR: Jo det er mine, fordi jeg har tjent dem, og afbetalt beløbet på mit lån.

FJOLS!

• #10   28. maj 2010 This seems endless >.>

• #11   28. maj 2010 jesper .
    Læser du overhovedet, hva det er der bliver skrevet?
    Man er ik kun millionær, hvis man har kontanter. Det er sku de færreste der har det. Man er millionær, hvis ens værdier overstiger 1 million kr... Quit simple...
    Og læs så lige * InYourFace *s indlæg igen... Det er vist dig, som ik kan læse og ik er ret gammel!

• #12   29. maj 2010 BaBoom's Cykel@ Et kort øjeblik havde du min respekt, men den totale nedtur kom da du valgte at nedgøre en person med et handicap..

Dvs at jeg som person med medfødt nedsat hørelse, er et mindre intellektuelt menneske end en normalt hørende person?

• #13   29. maj 2010 Nicolaj Jeg har ikke nedgjordt hørehæmmede mennesker og sagt de er uintelligente. Jeg har sat mig for at have den mening at folk der staver dårligt i 90% tilfælde er uintelligente. 90% af de ordblinde jeg kender er rent faktisk os idioter som ingen hjerne har. Derfor har jeg kommet frem til det sted hvor jeg ikke giver meget for en der ikke kan stave ordenligt som fx. In your face. Ovenikøbet virker In your face ikke direkte ordblind, men som et menneske der generelt bare ikke staver særlig godt eller har dårlig viden indenfor ord. Det betyder ikke alle der staver dårligt er idioter, men når de er idioter og på samme tid ikke kan stave så kan jeg placere dem i en bås uden problemer og sige "Dig gider jeg ikke diskutere mere med fordi du efter min mening er den type person"

Hvis jeg skal "retfærdigøre" mig selv kan jeg fortælle dig at jeg selv har en dårlig hørelse efter at høre for høj musik i et for lille rum i alt for mange timer, især min 60W ministack guitar forstærker, og nogle koncerter hvor de skruede alt for højt op, hvor der på samme tid var 300 piger der skreg så man ikke kunne høre andet på samme tid.
    Håber du føler dig mindre angrebet efter den her lange forklaring D:

• #14   29. maj 2010 jesper .
    Ja det ved jeg fandme da godt! Men LÆS EMNETS START INDLÆG!
    Der er vel ingen grund til, at gøre sig selv til grin? Men du klare det nu meget godt!

• #15   29. maj 2010 jesper og cykel, hvorfor har i så ondt i røven? Har i aldrig selv haft lidt penge eller hvad?

• #16   29. maj 2010 Nicolaj KOMMA J SKAL VÆRE MED LILLE "j"eg har ikke nedgjordt hørehæmmede mennesker og sagt de er uintelligente. Jeg har sat mig for at have den mening KOMMA at folk der staver dårligt i 90% AF ALLE tilfælde KOMMA er uintelligente. 90% af de ordblinde SOM jeg kender KOMMA er rent faktisk oGSÅ idioter KOMMA som ingen hjerne har. Derfor ER jeg kommet frem til det sted KOMMA hvor jeg ikke giver meget for en KOMMA der ikke kan stave ordenligt som fx. In your face. Ovenikøbet virker In your face ikke direkte ordblind, men som et menneske der generelt bare ikke staver særlig godt KOMMA eller har EN MANGLENDE viden indenfor ord. Det betyder ikke alle der staver dårligt er idioter, men når de er idioter og på samme tid ikke kan stave KOMMA så kan jeg placere dem i en bås uden problemer og sige KOLON "Dig gider jeg ikke diskutere mere med KOMMA fordi du efter min mening er den type person"

Hvis jeg skal "retfærdigGøre" mig selv KOMMA kan jeg fortælle dig KOMMA at jeg selv har EN? dårlig hørelse efter at HAVE hørT for højT musik i et for lille rum i alt for mange timer PUNKTUM Især min 60W ministack guitar forstærker WRONG KOMMA og nogle koncerter KOMMA hvor de skruede alt for højt op, hvor der på samme tid var 300 piger KOMMA der skreg KOMMA så man ikke kunne høre andet på samme tid. SÅ SÆT DOG ET PUNKTUM FOR HELVED!!!!!
    Håber du føler dig mindre angrebet efter den her lange forklaring D:

Du er lige udnævt dig selv som idiot. TILLYKKE smiley

• #17   29. maj 2010 * InYourFace *
    Laver selv tit fejl, så synes ham Cykel fjolset var helt forkert på den... Og når han ik selv har 100% korrekt grammatik, så er han jo bare en af alle os normale mennesker, som ik er fejlfri...

• #18   30. maj 2010 Mr Bing, jeg kan svare hurtigt på det "angreb". Jeg taler hurtigt uden pauser, det ville være latterligt at ændre måden jeg taler på på skrift, så simpelt er det.
    Tilgengæld er det her så langt ude at jeg ikke fatter det mere smiley
    Pointen i det hele her er at bankens udlånte penge stadig tilhører banken. Så simpelt er det.

• #19   30. maj 2010 Ovenikøbet vil jeg mene at selvom jeg ikke holder pauser pga. dårlige lunger og for lidt energi, så er jeg stadig en del bedre grammatisk, især når det gælder stavning end majoriteten i danmark, punktum.

• #20   30. maj 2010 BaBoom's Cykel
    Hva hjælper det at kunne stave, hvis man har guldfiske hjerne? DOH!

• #21   30. maj 2010 jesper .
    Nu var det tossen, som startede... Og du bakkede ham op uden at læse, hva du egentlig bakkede op!

• #22   30. maj 2010 InYourFace ja det korrekt, men diskutionen gik ud på om man kunne låne 1 mil. og derefter kalde sig millionær, og det kan man ikke.

• #23   30. maj 2010 Og ja få en anden attitude på hvis du prøver at diskutere seriøst, du får kun negativ respons ud af at disse din modstander.

• #24   30. maj 2010 Oh wow, jeg vil lade dig leve i troen om du har ret og stoppe diskutionen her, det komplet håbløst.

• #26   30. maj 2010 BaBoom's Cykel
    Der ramte du bunden af et bundløst hul... Men læse og forstå er åbenbart ik det samme, som at skrive og stave rigtig... FJOLS!

• #27   5. jul 2012 (link fjernet)
    der kan du finde de fede spil!

Kommentér på:
Hahaha.

Annonce