{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unge mennesker som ryger
  • #1   5. jan 2009 Jeg synes alt rygning burde gøres ulovligt smiley

• #3   5. jan 2009 jeg er selv ryger. Men synes det skulle forbydes. villle ofre en af mine tæer for at stoppe. Det er bare så fandens svært!

• mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 385
    #4   5. jan 2009 Det er en menneske ret at ryge som kim siger

• #5   5. jan 2009 Synes bare noget der går ind og smadre folk krop på den måde burde forbydes.

• #6   5. jan 2009 Nej..?

• #7   5. jan 2009 Syntes aldersgrænsen for at købe cigaretter burde sættes op til 18 år...Og derefter er det folks eget ansvar om de vil ødelægge sig selv.

• Wezey Z
    Wezey Z Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #8   5. jan 2009 Det er den allerede men der er stadig nogen der ryger

• #9   5. jan 2009 * Fregne *
    Den er på 18 .. og det er pisse nedern
    Så kan man ikke være Mister Nice Guy overfor damerne smiley

• #11   5. jan 2009 aldersgrænsen for at købe smøger er 18 år, og øl og spiritus er 16 år.

hvilket jeg syntes er dybt latterligt. jeg syntes begge dele sku op til 18 år, selvom det selvfølgelig aldrig helt vil forhindre 14 årige piger i at ryge, de skal nok få de smøger på en eller anden måde, endten har det nogle venner som er gamle nok eller ser gamle nok ud, eller også så duller de sig bare mere op end de i forvejen gør så de ligner nogle som er gamle nok.
    syntes det er helt til grin. syntes de sku indføre et kort til alle mennesker som ryger og drikker, et man ku bestille ligesom et pas, bare gratis i stedet. med en stregkode på og hver gang man købte smøger og øl sku man lige "bippe" kortet oppe ved kassen ved en maskine. præcis ligesom et buskort:P
    selvfølgelig med billede på hvert kort og som skal vises HVER gang, også selvom man er 30 smiley

ja kald mig bar sindsyg eller underlig. men danmark er sku snart total til grin med de love og straffe og regler der er, så hvorfor ikke bare lave sådan en også ? lad os da endelig gøre det mere firkantet at leve i denne verden ARRRRG!!!!

• #13   5. jan 2009 Det er folks helt eget valg om de vil smadre sigselv, det skal vi ikke bestemme. Jeg er selv stor anti ryger, men synes fandme der er for meget imod rygning, "her må du ikk ryge, kun hvis det et lille rum der hurtigt bliver fyldt op med røg" synes det fucked at regeringen skal bestemme hvor folk må ryge eller ej.
    Ryning er desværre blevet mode hos "de unge" (dvs. dem der fester for meget i alderen 13-18) (hvilket også er et stort mode fænomen mht druk) men synes ikke at nogen skal bestemme om de må eller ej, dog er jeg enig i at grænsen skal op til den dag de er myndige for at KØBE cigaretter.

Per glad for jeg ikk er den eneste der er ved at blive sindsyg af alle de latterlige love vi har i det her fandens land :S

• #14   5. jan 2009 Jeg har vendt rundt på smøger og spiritus grænsen smiley anyways begge dele burde være 18 smiley

• #15   5. jan 2009 Morten Godt der e rnogen der bliver klogere, jeg har røget fast i over 22 år og jeg er stadig ikke stoppet... Men det handler nok også mest om protest, folk skal fandeme ikke bestemme over mig, jeg er et voksent menneske og tager selv mine beslutninger.

• #16   5. jan 2009 Lasse: jeg bliver nogen gange spurgt om ID, og så er det altså nedtur at glemme sit kørekort hjemme ! så kan en eller anden 16 årig knægt i ternet skjorte bag en kasse ved shell virkelig fucke ens aften op, det kan virkelig være irriterende hehe hader når det sker.. det var ikke en mening til jeg hader dig men ku ba godt lige kende situationen da du skrev det der:D

• #17   5. jan 2009 Cykel: ja det helt til grin hehe

• #19   5. jan 2009 Bandit der er sgu da os ved at blive sat højere afgifter på usunde ting.

• Nicklas K
    Nicklas K Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #21   5. jan 2009 ville sige at aldersgrænsen på tobak skulle være på 20 og 16 på alkohol

• #22   5. jan 2009 Syntes det er klamt at se en yngre ryge :S de gør det udelukkende for og være "smarte"

• #23   5. jan 2009 Synes det er folks eget valg.. ryger også selv, men ja, ville frygteligt gerne stoppe smiley det er også en ulækker lugt:s og farve hvis det sætter sig på noget :S

Kommentér på:
Unge mennesker som ryger

Annonce