{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

At være der for unge mennesker? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brug for et godt råd..

Jeg har arbejdet som pædagogmedhjælper i en ungdomsklub, og har derigennem kontakt med en masse unge/børn.. Deriblandt en pige på 14... Hun har lige skrevet til mig på Facebook, dybt ulykkelig over hendes forældre.. De har brokket sig over at hendes billeder derinde er for udfordrende og upassende.. Hvilket jeg 100% godt kan forstå..

Jeg fortalte hende at jeg godt kunne forstå dem, og at hun skal passe på med hvilke signaler hun udsender..

Hun skrev så lidt, og jeg kan SÅ godt genkende mig selv i hende, fra da jeg var 14... Hun higer virkelig efter opmærksomhed..

Men hvor meget skal jeg begynde at "blande" mig? Jeg syntes virkelig det er svært, for hun er en sød og køn pige, men hold op hun udstiller sig selv som en billig tøjte...:(

Hvad ville i gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At være der for unge mennesker?
  • #3   10. nov 2010 Kitten of Doom:Jeg forstår udemærket hvad du mener.. Og du har ret.. Ved desværre bare at hendes forældre er nogle fjolser, der i bund og grund er ligeglad med hvad hun render og laver... Min mor har været kæreste med hendes far, så kender dem privat også..

    Hun har ikke rigtig nogen fornuftig voksen-kontakt , så ville så gerne kunne "guide" hende i den rigtige retning.. ?? smiley


  • #4   10. nov 2010 Kitten: Jamen jeg kan sagtens følge dig, det er dælme bare svært at lade være med at guide hende lidt.. Har selv været en værre ballademager, så jeg VED hvor meget man fortyder det.. Men du har helt ret..


    Dude: Der er et par få af de unge jeg har valgt at acceptere på Facebook.. Uklogt, måske - men sådan er det nu engang.. smiley


  • #5   10. nov 2010 Kitten: Tak for din hjælp... ! Det har virkelig hjulpet mig smiley TAK!

Kommentér på:
At være der for unge mennesker?

Annonce