{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

jeg tror jeg er blevet snydt {{forumTopicSubject}}

skulle købe noget paint ball halløj af en gut herinde fra BB.. men da han sendte 1 gang i det i vasken.. også sagde han at han ville sende efter helligdagene var overstået( det noget tid sidne nu) .. men ja, han svarer ikke på mine sms'er smiley

sjovt som folk er dårlige til at sælge..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg tror jeg er blevet snydt
  • #1   31. maj 2007 ah, lyder pænt nedern :s

  • #2   31. maj 2007 jaae smiley .. selvom det er 200,. er det stadig penge

    må prøve at ringe til ham.. ville bare dele med jer smiley

    ( evt en der kan finde annoncen hvor der sælges 2 guns? den ene er en glock 17 og den anden ved jeg ikke hvilken er, der er ca 7 billeder?)


  • Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #3   31. maj 2007 hmm.. ved du hvad han hedder, hvor han bor..
    Så ring til politiet og andmeld ham


  • #4   31. maj 2007 tjah burde jeg gøre.. 1 gang jeg er stødt på det problem smiley ..

  • Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #5   31. maj 2007 efterkrav er dårlig.. vis man bare kender mandens navn og adresse, så andmeld ham..
    eller tag og snakke med ham


  • #6   31. maj 2007 det lyder da ret træls hvis man går og glæder sig til at få noget og så får man det ikke alligevel. har jeg også prøvet;-)

  • #7   31. maj 2007 hvad skete der med dig sanne?:D

  • #8   31. maj 2007 Håber det smager ad helvede til når den gøglerklovn skam-æder pizza for dine 200 kr. Vidste du at der findes en § om svindel med penge på denne her måde. Han kan straffes (hvis du finder ham) da det er for egen vindings skyld, altså score penge på andres bekostning.
    Bare en tanke, til at dele.


  • #9   31. maj 2007 Samme som mig. Jeg skulle også købe noget teflon af en har fra BB og han ville sende det næste dag.... Men så kom der lige et problem op så det blev ikk. så lovede han at sende dagen efter... og vupti så havde han sendt det.... og da der var gået en uge og jeg stadig ikke havde fået det så skrev jeg til ham... meen det kunne han da ik forstå han havde skam sendt det :S
    og det var pr. efter krav så han fik alligevel intet ud af at snyde ´mig med mindre han havde fået et højre bud :S

    Sq ret nedern

    ///TPR


  • #10   31. maj 2007 Har iøvrigt oz prøvet noget der ligner...men da jeg er en meget viljestærk person og pisse hidsig, fik jeg endelig det jeg havde betalt for.

  • #11   31. maj 2007 hvad gjorde du lisbeth? smiley

  • #12   31. maj 2007 Frakk @ Kadett kneijt ^
    jeg bestilte noget fra qxl men fik aldrig noget og ringede ind og brokkede mig og fik bare at vide at det havde været sendt men at jeg ikke havde hentet det fra posthuset og havdet overhovedet ikke modtaget noget fra posthuset af så blev bare hidsig så sendte de det igen uden betaling;-) hæ hæ


  • #13   31. maj 2007 Jeg havde købt en D&G trøje og et Friis og co. bælte til min datter på 13 år. Pengene var overført til hendes konto, men jeg så ikke varerne. Efter en uge ringede jeg til hende for at høre efter de ting jeg havde betalt for. Da jeg fik sagt hvem jeg var og at pengene var sat ind og jeg manglede mine ting, smed hun røret på. Jeg blev eddikesur og blodet kogte. Jeg skrev til hende at hun ikke kunne være det bekendt, fordi hun nu gjorde min datter ked af det. Derefter skrev jeg en annonce på den side hvor jeg havde købt varerne, hvori jeg skrev hendes navn, hendes tlf.nr og den by hun boede i. Skrev at jeg var blevet snydt og at man kunne få hendes bankoplysninger (kontonummer) hos mig, hvis nogen var i samme situation med denne person. Kort tid efter kom der en sms fra hende om at hendes tlf gik død. Den tvivlede jeg meget på, da det virkede skummelt at jeg fik sagt præcis det jeg ville inden den gik "død". Hun skrev hele tiden nogle dumme undskyldninger, men efterhånden var min indbakke fyldt med undskyld jeg sender det så du har det fredag, jeg lover...undskyld undskyld undskyld. Jeg fik endelig mine ting den fredag og en uge efter slettede jeg min annonce.

  • #14   31. maj 2007 du har vel hans adr. for så om du ikke kender nogle HA der lige kan besøge ham en lille tur.. hehe

Kommentér på:
jeg tror jeg er blevet snydt

Annonce