{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Bøde til de forkerte personer {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det at der er andre der skal have penge for at holde ulovligt? Eller køre for stærkt eller noget.

Hvorfor er det ikke sådan så at hvis man har holdt ulovligt uden for netto eller noget. Så skal den netto have pengene. Det er jo deres grund og ikke andres. Så skal 'Skat' (eller hvem det nu er) ikke have pengene.

Hvis man så har kørt for stærkt så skulle man bare have et klip i kortet, og så betale betjenten for at have stoppet en (De skal jo også have løn)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde til de forkerte personer
  • #1   9. nov 2008 Sådan hænger verdenen bare ikke sammen ,,

• #2   9. nov 2008 lol, så tror jeg mærsk opkøbte alle fortove og tjente kassen

• #3   9. nov 2008 Så ville jeg sku gerne være betjent hvis at man kan få
    500 kr til en selv hvis at man giver en bøde ude i trafikken smiley

• #4   9. nov 2008 Kevin I
    500 kr. Er måske også lidt meget.
    Hvis man køre uden lygte så koster der 550,- og uden begge lygter så koster det 1050,-
    De 50 er for at de gad stoppe dig. Men man kunne vel bare give et lavt beløb.
    Til sidst efter 3 klip så skal de jo af med mange penge igen for at købe nyt kort.

• #5   9. nov 2008 Du er langt væk knægt. hvis du syntes det var realistisk burde du sendes tilbage til 3. klasse.

• #6   9. nov 2008 Jeg siger jo bare min mening.
    Kan bare ikke se hvorfor at andre skal have penge, for noget andre har gjort galt. I denne verden tror alle at man kan undskylde med penge.
    Jeg ville da være ligeglad med 500 kr, hvis man havde holdt ilovligt uden for min butik (Hvis jeg havde en)

Det er sket, og kan ikke gøres noget ved det. Bare et klip i kortet..

• #7   9. nov 2008 hvor gammel er du? du lyder i hvert fald ikke særlig gammel

• #8   9. nov 2008 Kasper J
    Jeg er 14.
    Men alligevel, hvorfor skal andre have penge?
    Jeg ville da også gerne have penge for ikke at lave noget. Så ville jeg bare kunne sidde her hjemme og så bare vide at hver 5 min. Tjener man 500,-

• #9   9. nov 2008 tror du seriast på, der sidder en person, og får de penge, som folk betaler i bøde ????

du skulle lære lidt om økonomi, og den danske stat plus deres hvad staten bruger penge på. .

• #10   9. nov 2008 Bøderne er med til at folk ikke bare smider bilen op på fortorvet osv. havde der ingen straf været havde du ikke kunne gå på gaden.

• #11   9. nov 2008 Jeg ved da godt at der ikke er en person der sidder og får pengene.
    Så uklog er jeg heller ikke lige smiley

Nu hvor jeg faktisk tænker over det. Så min idé vil faktisk være billigere for dem der køre for stærkt.
    Så faktisk er det meget godt at vi betaler bøder. Fordi man skal jo ikke slippe ustraffet for det.

• #12   9. nov 2008 Ann .
    Det kom jeg også lige i tanke om. Havde ikke lidt tænkt på det.
    Men syntes stadig at hvis man holder ulovligt parkeret uden for netto eller noget så skal det være netto der skal have penge.
    Så hvis man gør noget andet Eks. Køre for stærkt, så skal det bare være som det er.

• #13   9. nov 2008 Ann . Nu var det jo også kun et eks.

• #14   9. nov 2008 Nu er det sådan at man stort set ikke kan holde forkert på en Netto parkeringsplads, og hvis man gør får man ingen bøde, da de ikke er P-vagter (I hvert fald ikke her omkring hvor jeg bor...)..

Så pak bare det eksempel væk igen, og tænk dig om inden du siger noget næste gang smiley

Kommentér på:
Bøde til de forkerte personer

Annonce