{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Metro bøde! (>_<) {{forumTopicSubject}}

Min mobil svigtede da jeg prøvede at købe en billet i metroen idag.. Så jeg kunne ikke nå at købe en billet inden kontrolløren kom hen for at tjekke for billet eller kort. (Jeg havde udmærket godt set ham, og kunne godt have stået af metroen igen, hvis jeg ville køre uden billet)
Nå anyway, aben stikker mig en lap papir, hvor jeg skriver navn, adresse, cpr-nr.. mens han fumler med sin luder walkie talkie og kuglepen.. det er mit stop og jeg står af, uden at få stukket nogen bøde i hånden...

er det ikke normalt at man får den med det samme? han sagde intet til mig, selvom jeg sagde at jeg skulle af der..

så er mit spørgsmål: kommer bøden med posten oder was?
eller formoder de bare at jeg har fået bøden og sender rykkeren som det første?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Metro bøde! (>_<)
  • #2   8. mar 2010 hvorfor kommentere på et indlæg uden at bidrage med noget?

• #5   8. mar 2010 Jeg var også ved bageren i morges.. Fandme så om bageren ikke står ude bag ved og bager brød !! Hvad har idioten dog gang i???
    Altså hvad ligner det at stå og bage brød når man er bager... Det ville jo svare til at være billetkontrolør, og så skrive bøder ud til folk der køre uden billet!

• #6   8. mar 2010 Tror de ejer toget?! - Nej, de gør bare deres job. Det er sgu da dem som kører uden billiet, der er nogen idioter og hvad i ellers kan kalde de kontrollører.

• #7   8. mar 2010 til en anden gang hvis du får det problem så kan du nægte at udlevere dine personlige oplysninger da kun politiet kan kræve at du udleverer "personfølsomme data" og så hvis de vælger at ringe til snup jensen så skal du bare sige det som det er... så plejer kontrollørerne også at være rimelig large.

• #8   8. mar 2010 De passer deres job, længere er den IKKE!!!
    - I kan bare købe en billet fattige/nærige mennesker! - Ellers gå til jeres destination!...

• #9   8. mar 2010 Båååh!

Nej, det gør jeg ikke... Har ALDRIG rejst med metro, så kender ikke én eneste af dem der arbejder der. Men rejser TIT på DSB og der ser jeg tit at kontrollørerne bliver nødt til at være bussemænd. De passer bare deres arbejde! - Jeg har kun et ordentligt grineflip tilbage over dem der får en bøde og bliver smidt af toget!

• #10   8. mar 2010 Det er det samme som når jeg rejser på DSB 1' og de der ikke har billet til at sidde i den vogn bliver smidt ud (der er MANGE!)... De gør bare deres arbejde, længere er den ikke...

Kommentér på:
Metro bøde! (>_<)

Annonce