{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
205 visninger | Oprettet:

Bøde til 'Hajmanden' ! {{forumTopicSubject}}

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-05-08-genialt-at-en-mand-finder-paa-saadan-noget-hajmanden-hyldes-paa-facebook

Det tog sin tid før man fandt ud af hvordan og hvorfor en haj var havnet på en cykelsti i Ringkøbing. Et rigtigt mysterie. smiley

En 42 årig mand, tilstod endelig. Han havde fundet den på havnen, død, og mente det kunne være en sjov joke at lægge den på cykelstien.

Det er faktisk også en sjov joke, for hajen var jo død i forvejen. smiley

Man kan vel kalde det en voksens drengstreg, som er ganske uskyldig.

Men sådan så politiet altså ikke på det, men skulle lige bruge en del tid for at finde ud af hvad de kunne finde af lov for gi' manden en bøde.

Ret sær beslutning af politiet, når man flere gange har set/hørt om fx. duer som har fået bundet fødder sammen med ståltråd, så de har sultet og tørstet ihjel!
Svaner som har fået stukket fyrværkeri op i bagdelen hvorefter det er blevet antændt!

Dét betegnede politiet som drengestreger! Hvilket INGEN steder hører hjemme under den kategori!

Så, kære politi, fat dog en joke når I endelig møder en sjov og uskyldig een af slagsen !

Synes I at det var en god joke?

Er det rimeligt at manden får en bøde på 3000 kr. ?





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøde til 'Hajmanden' !
  • #1   9. maj Bestemt ikke i forhold til de andre sager du nævner som var ren dyrplageri.
    En død fisk på en cykelsti tjah hvad bør det koste i bøde.
    Priserne på fisk er steget med raketfart så jeg tror simpelthen politiet har vejet fisken og sat bøden efter kiloprisen smiley


  • #2   9. maj smiley smiley smiley Cody.

    Det kan du ha' helt ret i, den vinkel havde jeg slet ikke tænkt på.


  • #3   9. maj Typisk politiet når de er værst.
    Ellers godt det der med kiloprisen Cody smiley


  • #4   10. maj Nej, jeg synes ikke det var en god joke. Og forfærdeligt uhyggeligt alt det andet, der står i oplægget med grusom dyremishandling. Men jeg synes også det ikke er OK, at finde den på Havnen, den skulle jo have været smidt ud igen, den er jo tilsyneladende blevet fanget i et net, så dem som havde fået den i deres net, skulle måske have fået bøden.

    Tænke tænke, jo jeg synes ikke man i det hele taget smider ting og sager offentlige steder, jeg tænker også, hvis man nu var kommet cyklende i mørke, så der det jo en stor fisk at køre ind i og i værste fald kunne have fået et styrt, der kunne være alvorligt.


  • #5   10. maj Endnu en haj fundet. Denne gang på en parkeringsplads.

    https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-05-10-haj-fundet-paa-parkeringsplads

    Er det ikke muligt for fiskere, når de ser at de har fået en haj i nettet, at skynde sig at smide den tilbage i havet så den kan overleve?

    Eller er de bare ligeglade fordi hajer spiser de fisk, som de forsøger at fange?

    Det ser jo ikke ud til at være en 'enlig svale', men sikkert noget som sker ofte.

    Ja Jetset du har ret, bøden burde gives til dem som har fået hajen i nettet.


  • #6   10. maj Ja, det må være muligt, det ligner Haj unger, men de har nok også allerede et godt bid i den alder, jeg synes det er en syg fornøjelse, at smide sådan en halvstor fisk offentlige steder.

  • #7   10. maj Synes ikke det er en sjov joke.
    Men der andet du beskriver det er direkte dyrplageri med levende dyr.
    Det sker der jo nærmest ikke noget ved ;-(

    Den haj var død som jeg forstod det.
    Så er skaden ikke så stor smiley


Kommentér på:
Bøde til 'Hajmanden' !

Annonce