{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

cris7
cris7
Online Tilmeldt:
16. dec 2014
Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 362 Svar: 3.319

En frygtelig verden! {{forumTopicSubject}}

Det er så frygteligt at se hvor mange mennesker der lider og dør, fordi magt og penge, udvidelse af territorier er vigtigere end liv.

Det gælder både Rusland - Ukraine

Palæstina - Israel

Men også så mange andre steder.

Ingen lærer af fortiden. Fortiden som man forsøger at udslette i al sin politiske korrekthed. Eller som nogle lande, fx. Rusland forsøger at omskrive. smiley

Korruption, bestikkelse, så nogle lande er totalt styret af kriminelle mafiaer.

Andre lande er styret af total religiøst vanvid, hvor man kan blive slået ihjel for at tro anderledes, eller ikke være troende nok!

Flygtninge an mass, hvor alt for mange ikke ønsker at ændre deres dårlige kultur/vaner, men skaber splid og lever kriminelt.

Alt i mens, at vi har ødelagt jorden, misbrugt dens resurser, naturen lider, dyrene lider, havet lider.

Det er en Satan's verden.

Er vred og ked af alt det som sker, derfor dette oplæg. smiley smiley

Er I ikke bekymret, eller praller det af?

Hvad synes I?











Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En frygtelig verden!
  • #1   9. nov 2023 Cris

    Godt indspark
    Jeg er sammen med dig meget MEGET bekymret og nogen gange har jeg lyst til slet ikke at se eller læse nyheder, eller forbyde mig i et emne fordi det bliver kun være.

    Det må være en af grundene at vores verdens befolkning for første gang i historien er aftagende, eller meget tæt på i nogen lande, og det gælder også Danmark hvor vi er på eller meget tæt på de 1,6 %

    Jeg kan godt forstå de unge ikke at ville børn i deres liv.

    Vores verden har altid været styret af religiøs vanvid og det fortsætter, drugs og stoffer ødelægger det for du unge og i alle, eller næsten alle er sundhedsvæsen udfordret.

    De unge som skulle passe deres syge mor eller far har for travlt til at tage sig af de gamle .Vi har snart sejret os ihjel smiley smiley

    https://edition.cnn.com/2023/11/09/climate/global-warming-hottest-year-history-climate-intl/index.html


  • #2   9. nov 2023 UHA i 2 og i bliver altså nød til at se op imod solen i morgen eller kigge på træerne omkring jer og så lade de positive vinde blæse omkring jer smiley

  • #3   9. nov 2023 Leon
    Jeg er en multi tasker og jeg er alle tre, og så a lit til.
    Samtidigt nyder jeg mit liv, og det er nok fordi livet er alt for kort til at bruge den på negative ting.

    Men jeg har fingeren på pulsen, og pulsen er højt smiley


  • #4   9. nov 2023 Tror det er de færreste det bare preller af på.
    Men det er desværre intet nyt med krige og nedslagtninger af befolkninger verden over.
    Nu får vi det bare at vide lynhurtigt, grundet nutidens teknologi - men det gør det jo ikke mindre frygteligt.


  • #5   10. nov 2023 Jojo din puls er høj og det kan den jo både være af den gode grund, dog forstår jeg jo at du bruger meget tid på alverdens dårlige nyheder, du sku i stedet bruge din tid på din frue og din demente ven, dem kan du glæde ved at være positiv, det giver også selv en et løft smiley

  • #6   10. nov 2023 Å.R. jaaaaa enig det kniber med at få de gode nyheder forrest og måske fordi de dårlige nyheder spredes hurtigere og jeg bruger min tid på at forskønne det område jeg bor i, bare en lille smule og mon ikke jeg snart bliver færdigt.

    profilbillede
  • #7   10. nov 2023 Det preller af…. Man kan ikke rumme mere efterhånden. Så er det lettere og stikke hovedet i busken….. ;-(

    Det er ganske forfærdeligt det er blevet sådan.

    Men man får også det hele ind

    Hver gang man læser nyhederne ikke meget positiv.

    Død og ødelæggelse….


    Så jeg læser begrænset nyheder..

    Jeg og en kollega er blevet P1 debat venner….
    Så kan man orientere sig der smiley


  • #8   10. nov 2023 Hello Kitty Kokos jaaaaa men vi ser jo nyheder og ja det er træls at de ikke kan finde bare en enkel nyhed om dagen der kan give et smil, men hvis man bruger sin tid på den rigtige måde, kan tiden kun blive positiv smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 362 Svar: 3.319
    #10   11. nov 2023 Det er fuldstændigt rigtigt at det er nødvendigt at finde så mange positive ting som muligt, mindst een hver dag, for eller bliver man bare dybt deprimeret.

    Men det er også rigtigt som Alis skriver, at det heller ikke nytter noget at stikke hovedet i busken, eller gå med skyklapper for alt det skidte der sker rundt omkring i verden.




  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 362 Svar: 3.319
    #11   11. nov 2023 Her er et par positive videoer, hvor der trods den kæmpe forskel i arter er en fælles forståelse og kærlighed imellem. smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=n-G9M2s1Fuc


  • #12   11. nov 2023 Ja men jeg vil ikke sidde hjemme og have ondt af mig selv grundet galskaben i verden, så bruger jeg heller min energi på at lave noget smukt og at hjælpe andre smiley

  • #13   12. nov 2023 #8

    Netop smiley
    Af samme grund ser jeg IKKE nyheder…

    Mit liv er simpelthen for godt til at beskæftige mig negativet …..som jeg synes nyhederne er. .


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 362 Svar: 3.319
    #14   12. nov 2023 #13
    HK

    Prøv at se det link jeg har lagt i #11. Jeg er sikker på at det vil gøre dig i godt humør. smiley


  • #15   13. nov 2023 Behøver ikke se dit link for at komme i godt humør smiley
    Men det hjalp lidt ekstra…. Dyr rør altid ens hjerte smiley


    Er i godt humør stort set altid smiley

    Elsker mit job og mine hunde smiley

    Det er nok for mig smiley


Kommentér på:
En frygtelig verden!

Annonce