{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi ved jo alle sammen
  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.115
    #1   29. okt 2023 Ja vi er de gode

  • #2   29. okt 2023 Hamas, Hisbollah, Islamisk Jihad og hvad de ellers hedder, ønsker alle et kalifat, hvor Sharia loven er gældende.

    Hvilket er lig med total kontrol over samtlige muslimer, hvor stening/pisk osv. er normal afstraffelse.

    Moralpolitiet som fx. i Iran, hvor tæsk og tortur sker, ved den mindste hårlok uden for hijaben.

    Se, bare i Afghanistan, hvor forfærdelig alt er nu.

    Det er der mange muslimer som ikke ønsker at være en del af, men bliver presset til, for ellers anses de ikke for at være ægte troende.

    Som en Iman fra Svendborg udtrykker det:

    [i]- Nu må vi lige være ærlige. Enhver muslim vil da gerne have en islamisk stat. Så længe den kører på den rigtige måde og ikke med at dræbe uskyldige mennesker. Så enhver muslim ønsker at have en islamisk stat, som dømmer med sharia. Jeg er også en af dem, lyder det fra Abu Jihad.
    jvf. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/imam-fra-svendborg-alle-muslimer-oensker-sharia-kalifat/8919845


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.115
    #4   29. okt 2023 ja vi ser tydeligt, hvor lidt vi har lært

  • #5   29. okt 2023 Cris
    Hamas, Hisbollah, Islamisk Jihad og hvad de ellers hedder, ønsker alle et kalifat, hvor Sharia loven er gældende.




    I den her tilfalde hvor Hamas, Palæstina og Israel står overfor hinanden er det imho. forkert at generalisere.

    Det er klart at Hamas støttes af en del af befolkningen hvor had imod Israel er blevet en livsstil, men de støttes af mindre en halvdelen af befolkningen og Palæstina er ligeså moderne skulle de få lov, eller umoderne, og her tænker jeg på de blodtørstige del af Israel, de Ultra ortodokse Jøder som ønsker den gamle testamente tilbage.

    Den temmelig store del af Israel som er ortodoks og ultra ortodoks er endnu mere fanatisk end IS og de elsker at stene, lemlæste og alt muligt andet man ikke så gerne snakker om.

    Jeg har diverse link om hvor populær eller upopulær hamas er, men jeg tror du har læst de fleste, eller så siger du bare til smiley


  • #6   29. okt 2023 90% af verdens terrorangreb i nyere tid udspringer fra Islam og dens hjernedøde islamister og der er intet, som i absolut intet, godt at sige om den religion der om nogen skaber død og ødelæggelse overalt hvor den slår sig ned.
    Islam er kort og godt en invasiv religion der ikke levner plads til andre trosretninger.

    Hamas og Islamisk Jihad er og vil altid være en terror organisation der blev oprettet under den første intifada i 1987 og til forskel fra PLO har de ikke accepteret Israel men vil derimod entydigt udrydde Israel.
    Terroristerne har dræbt og tortureret utallige palæstinensere fra Fatah som de anser for at forråde den palæstinensiske sag.
    Gaza’s terrorister støttes af især Iran og Irak og blev først i 1997 officielt valgt af befolkningen i Gaza striben.

    “ Den Palæstinensiske Befrielsesorganisation (PLO) blev grundlagt i 1964 på initiativ af Den Arabiske Liga og har lige siden været domineret af Fatah, i mange år med Yassir Arafat i spidsen. Det var også indtil valget i 2006 PLO, der totalt dominerede bureaukratiet og den rådgivende forsamling i Den Palæstinensiske Selvstyremyndighed, ligesom PLO har været og fortsat er Israels officielle forhandlingspartner. PLO repræsenterer således i officielle sammenhænge samtlige palæstinensere, både i Israel, i de besatte områder samt i resten af verden.

    PLO er paraplyorganisation for alle nationale palæstinensiske organisationer, blandt andet:

    · Fatah (dominerende del)

    · PLF (Palæstinensisk Befrielsesfront)

    · PFLP (Folkefronten til Palæstinas Befrielse)

    · DFLP (Demokratisk Front til Palæstinensisk Befrielse)

    · Tanzim (militær del)

    · Force 17 (militær del)

    · Hawari group (militær del)

    · Al-Aqsa Martyrernes Brigade (militær del)

    De organisationer, der hører under PLO, er på mange måder forskellige, men har alle samme mål: En selvstændig palæstinensisk stat. Tidligere mente de fleste af PLO's organisationer, at en palæstinensisk stat skulle oprettes i hele det tidligere Palæstina, hvilket betød, at Israel skulle udslettes. Men nu anerkender alle PLO's organisationer Israel og kæmper for en palæstinensisk stat på Vestbredden og i Gaza med Østjerusalem som hovedstad. “

    Seneste nyt fra Gaza by er at Hamas kujonerne barrikaderer sig bag civile på byens hospitaler så Israel ikke tør angribe dem, men uanset om det skulle lykkedes Israel at fjerne både Hamas og Islamisk Jihad vil det ikke betyde andet end at PLO’s Fatah militær vil løbe fra Oslo aftalen, udfylde tomrummet og fortsætte kampen for at udrydde Israel.

    Ødelæggende for hele krigsprocessen er de modbydelige bosættere der udnytter situationen til at fordrive palæstinensere på Vestbredden til fordel for yderligere ulovligt byggeri.
    Jammerligt at Israel ikke smider hele lortet i fængsel :-{


  • #7   29. okt 2023 Argh Cody

    Selvom jeg er enig i meget du skriver så synes jeg ikke at man kan generalisere på den måde.

    I hvert fald har du glemt Putin i din terror liste, som dog ikke betyder at alle Russere er terrorrister smiley

    En ting er sikkert, jeg er glad for at bo i Danmark og ikke i Israel eller andet fanatisk religiøs fortagende

    Nu er der dog formula one ,o)


  • #8   29. okt 2023 Cody
    Jeg glemte at sige tak for din redegørelse, den er forståeligt og berigende smiley


  • #9   29. okt 2023 Jeg nøjes med at sige at der findes ekstremister i alle lande smiley

  • #10   30. okt 2023 Leon
    Jeg nøjes med at sige at der findes ekstremister i alle lande


    Det vil jeg gi dig ret ind Leon.
    Og Israel er med på den liste, de har indtil videre myrdet 3195 Palæstinensers børn

    De er snart op på ratio 10 og de skal nok komme op på den sædvanlige 20 til 1 ratio


  • #11   30. okt 2023 Jojo alle steder og det er ikke ok at det går udover uskyldige børn, det var det heller ikke da landene omkring Israel angreb Israel i 1967, men der var ingen der satte tal på de Israelske børn der døde ved de angreb.

  • #12   30. okt 2023 Tak Leon
    Krigen som er kendt for the six dag war blev også en succes for Israel Hvor de behold deres ratio af 20 mod 1, altså en Israeler død imod tyve Arabere smiley

    Den nuværende ulige krig vil resultere i de samme ratio.

    The Six-Day War resulted in more than 20,000 fatal Arab casualties, while Israel suffered fewer than 1,000 fatal casualties. Alongside the combatant casualties were the deaths of 20 Israeli civilians killed in Arab forces air strikes on Jerusalem, 15 UN peacekeepers killed by Israeli strikes in the Sinai at the outset of the war, and 34 US personnel killed in the USS Liberty incident in which Israeli air forces struck a US ship

    Ingen børn dødede, og som en bonus fik Israel Golan Height intergrerede in Israel samt en stor del af Palæstine, og sådan vil det fortsætte den her gang.
    Og ustraffet forøverigt


  • #13   30. okt 2023 Jojo nu må du huske at det var landene omkring Israel der dengang angreb Israel og tænk hvordan historien var blevet skrevet hvis de omkring liggende lande havde vundet.
    Og når jeg så høre at Hamas sendte 2500/5000 raketter ind i Israel og at jeg så mener at Hamas gemmer sig iblandt børn og kvinder og jeg gentager gemmer sig imellem børn og kvinder som så må lide, og blive slået ihjel og det fortæller mig jo også at der ikke er rigtige mænd i terror gruppen Hamas, for hvis der var rigtige mænd i den gruppe vil ingen børn og kvinder været blevet dræbt.


  • #14   30. okt 2023 Leon
    Hamas er noget lort

    Men du ejer ikke atom bomber som Israel gør, og hvad er det Israel skal bruge dem til

    Israel har tabt al respekt og Hamas eller Palæstina har aldrig tagen EN kvardrat meter fra Israel.

    Israel myrder altid 20 til 1 fordi de har en af verdens største militære magter.

    Men det er nok fordi de har GUD på deres side


  • #15   30. okt 2023 Jojo jeg er som du fredens mand, men som jeg altid har sagt hvis man gør mine kære ondt, bryder helvede løs og jeg vil blive et helt andet menneske, om du forstår min tale vides ikke og Atombomben har alle ikke den efterhånden.

  • #16   30. okt 2023 Jojo min Gud er alles Gud og min Gud lader mig pjatte i hans navn, du ved laver sjov i Guds navn, sådan er Gud smiley

Kommentér på:
Vi ved jo alle sammen

Annonce