{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Generalisere {{forumTopicSubject}}

DETTE ER IKKE FOR AT HÆNGE NOGEN UD!!!!

men sad lige og læste et indæg hvor nogle piger siger "drenge tænker kun med pikken"

så er mit spørgsmål bare, tænker alle piger sådan om alle fyre eller hvad ? for jeg syntes fandme det en underlig verden vi lever i :S
og ja kan godt være fyrene også generalisere men jeg tvivler på det er så vildt som piger gør:S specielt i byen.

mange piger brokker sig over drenge udnytter dem, selvom alle ikke er sådan, men hvis man spørger næsten enhver pige, så har de prøvet det med at "score drinks i byen" fra en tilfældig fyr med mange penge, og så gået videre til endten den næste, eller over til deres veninder og grint af det, vil i ikke kalde det at udnytte fyrene:S

søger kun seriøse svar, og det er på ingen måde min mening at hænge nogen ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generalisere
  • #3   29. maj 2008 Banditte *

    Min pointe med det her var lige præcis at få piger til at sige, at det ikke er alle, men mange som gør, ja giver dig ret i flertallet af fyrene tænker med pikken, men nårr man høre en pige snakke om fyrene så får de det til at lyde præcis som om alle er svin, og det er ikke et fedt "rygte" at have som fyr..

    og det kan godt være det virker som en lille ting, men når man hører det hver dag bliver det hurtigt for meget. men tak for svar smiley


  • #4   29. maj 2008 Nej, alle fyre er ikke sådan, og heldigvis for det... ligesom alle blondiner ikke er dumme, alle tykke ikke er dovne osv osv...

    Undgår så vidt jeg kan at sige alle, men siger ofter "de fleste"...

    Heldigvis siger du også selv "næsten alle"... for jeg har sgu aldrig prøvet at "score en drink"...


  • #5   29. maj 2008 Ann: det med bruncremen var bare for at vise en typisk person med penge, prettyboys plejer som regel at have fars kreditkort med i byen smiley

    Det skulle på ingen måde lyde som om alle kvinder er sådan, undskyld hvisdet lyder sådan, men syntes bare den del der er sådan i byen, er ligeså meget svin som de fyre der tænker med pikken, for at tænke med pikken kan sagtens bar være bagtanker, og ikke kun at gå i seng med hende og så hoppe videre.


  • #6   29. maj 2008 Banditte: hmm tja kan give dig delvist ret, for nogle fyre er svin, nogle piger er svin, men på HELT forskellige måder,

  • #7   29. maj 2008 TrustNo1:

    det er jo det jeg siger, at tænke med pikken kan sagtens betyde han TÆNKER på sex, men det behøver ikke nødvendigvis betyde han går i seng med hende og smutter med det samme, for ja selvfølgelig er det da værre at udnytte seksuelt end over et par drinks:) det er jo logik, men det er bare princippet!


  • #8   29. maj 2008 og hvad mener du når du siger "en ting er hvad man siger meen en anden ting er hvad man mener" ?

    Sidder du og siger jeg ikke mener jeg kan behandle en pige med respekt eller hvad:S for det syntes jeg godt nok er lavt når du ikke kender mig


  • #9   29. maj 2008 trustno1:

    jamen hvorfor så sige ordet "alle" når det faktisk kun er en del ? det er det jeg bliver så sur over smiley ved godt det er en lille ting, men bare det at mange piger ikke forstår det, det gør det endnu mere irriterende:P


  • #10   30. maj 2008 Baaditte jeg forstår skam:)

    hehe held og lykke med eksamen smiley nat nat


  • #11   30. maj 2008 Ahhh derfor jeg er så klog smiley

Kommentér på:
Generalisere

Annonce