{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Har kærlighed virkelig ingen alder? {{forumTopicSubject}}

Godaften. / nat smiley

- Som overstående.. Har kærlighed VIRKELIG ingen alder?
Min holdning: alder er ''bare'' tal, og ''bare'' er verdens farligste ord.

Hvad er jeres holdning? Hvad er ''ok'' ?
Selvfølgelig kan man ikke generalisere det, men altså..

Jeg har en veninde, hun er ligeså gammel som mig, (18 år) og hun dater/flirter lige nu med en på 38..

Jeg støtter hende selvfølgelig i det, og i alt andet hun foretager mig, det er en selvfølge for mig.. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det? De er virkelig glade for hinanden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har kærlighed virkelig ingen alder?
  • #2   16. jul 2012 Daniel S
    - Ja det er vel også rigtigt smiley


  • #4   16. jul 2012 Ja okay.. smiley

    Jamen altså, hun virker glad for ham? Så, ja..


  • #5   16. jul 2012 Hvis de er glade for hinanden, så bare vær glad på deres vegne smiley

    Personligt ville jeg ikke kunne være sammen med en, der var tættere på mine forældre aldersmæssigt, end på mig selv...


  • #6   16. jul 2012 Min holdning: Alder er bare et tal. For mit vedkommende har det intet at sige. Er selv 20 år, og hvis jeg mødte en på 17 som virkede moden oven i bolden, så ville jeg ikke se det som nogen blokade. Og samme omgang hvis hun var 23 fx, hvis jeg føler mig tilpads, og føler at der er lidt intelligens indblandet i hendes væremåde, så er alderen bare et tal.

    Selvfølgelig er der en uskreven regel - jeg kunne ALDRIG finde på at være sammen med en der er 4-5 år yngre end mig selv. Det er direkte ulækkert, men hvis det er op ad aldersstigen, så gør det intet.

    No offence.


  • #7   16. jul 2012 jeg er 38 og vil sige i mit tilfælde ville det være alt for ungt til at man overhoved har noget som helst andet end sex tilfældes

  • #8   16. jul 2012 18 og 38? Ham den 38 årlige må da ikke kunne få sig en på sin egen alder eller noget..

  • #9   16. jul 2012 Min X er 38 og jeg er 24..
    Der har aldrig været problemer pga alderen..

    Og nu ser jeg en der er 2 år yngre end mig.. :-S


  • #10   16. jul 2012 jegville personligt ikke kunne være sammen med en på 38 da jeg slet ikke ville være samme sted i livet som en på 38.
    menigen hvis jeg mødte en mad som jeg virkelig godt kunne li og som gjorde mig glad såhvorfor ikke. syntes det kommer meget an på hvordan deres forhold er. hvis de begge er glad og det fungerer for dem så syntes jeg bare duskal bakke dem op

    men af ren nysgerrighed hva siger hendes forældre til det
    jeg bliver 20 her til sep. og hvis jeg datede en på 38 ville min far slå flikflak og blive meget utilfreds.måske fordi det kun er 2 år yngre end min mor


  • #11   16. jul 2012 hellere 2 på 10 end en på 20.




    Aaaahhh Ahhh


  • #12   16. jul 2012 7 års reglen

    38/2 = 19 + 7 = 26 - er hvad den socialt acceptable minimums alder at date for en mand på 38 smiley

    - det sikkert fint nok, de er bare 2 meget forskellige steder i deres liv


  • #13   16. jul 2012 Kærlighed HAR en alder. at en voksen mand, tæt på fyrre, dater en teenager er klamt.

    jeg tænker at hun har nogle daddy-issues hun skal have bearbejdet, og han har enten en skrue løs, eller også udnytter han hendes svagheder.

    Jeg forstår ikke hvorfor det bliver mere og mere acceptabelt når børn og voksne indgår i forhold med hinanden. Hvis min søn kom hjem med en 40-årig kvinde om 17 år, ville jeg i den grad IKKE blive glad.


  • #14   16. jul 2012 Ej, minder mig virkelig om en artikel, der var i Woman eller sådan noget på et tidspunkt .. en tøs på 20 eller sådan noget er direkte sammen - i et forhold! - med en på 60+.
    Ville svare til at en af mine bedste veninder var sammen med min morfar. Nej, nej og nej.

    Jeg er ikke typen, der går op i alder - men der er også bare en grænse mellem okay og perverst, som aldrig nogensinde burde overskrides. Jeg væmmes! Så må man styre sine komplekser og ta' et smut forbi en psykolog altså.


  • #15   16. jul 2012 Kærlighed har en alder - sex har ikke

  • #16   16. jul 2012 Jeg er 45 og min pige er 25..
    Vi har været sammen i 5 år, dvs vi mødte hinanden da jeg var 40 og hun var 25, og vi har det kanon, ja faktisk tror jeg at det er det bedste forhold jeg har haft, så jeg mener ikke at kærlighed har en alder..


  • #17   16. jul 2012 Altså er hun 25 eller 30 nu?

  • #18   16. jul 2012 Mille - Er det en man kender?


    Det er sgu vammelt i mine øjne, jeg ku ikk ' smiley


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #19   16. jul 2012 Jeg synes sgu også det er klamt. smiley
    Men hvis de er glade for hinanden, så er der vel ikke noget galt?

    Daniel :
    Så du synes at hvis man er 23 og er sammen med en på 15 er "ok"? Hmm.


  • #21   16. jul 2012 Altså jeg er 16 og har en kæreste på 20. Det kan jeg ikke se et problem i. Men er der så stor en.aldersforskel at man kommer sammen med en som kunne være ens far.. så syntes jeg det begynder og blive lidt skummelt:-)

Kommentér på:
Har kærlighed virkelig ingen alder?

Annonce