{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

Pigen! Kærlighed {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har været vild med en pige siden 7 klasse og går i 9 nu
vi har været så meget uvenner som nogle kan blive og så blevet venner igen, og så uvenner igen. Men så her i 9 klasse blev vi så venner og har været sammen et par gange. Men jeg synes det er virkelig irreterende fordi hun har givet mig nogle kys på kinden, men hun skal altid over msn og mobilen fortælle at hun ikke kan lide mig, og så begynder hun at fortælle om alle dem på skolen hun godt kan lide. Men her for nylig fik jeg så nok og sagde en lille hvid løgn om jeg var sammen med en pige! og så sad jeg og skrev med hende over msn """ som om jeg var hjemme ved pigen""" og så spurgte hun hvor det var, jeg fortalte så et sted og så valgte hun så at cykle der ud. Da hun så var derude og hun sagde jeg skulle komme hen til hende, sagde jeg at jeg ikke kunde. Så cyklede hun hjem og så har hun været sur på mig siden, så her for 1 uge siden var vi så til skole fest og der ville hun danse med mig heletiden osv, men da festen var slut var hun skide sur på mig igen. Så spurgte jeg hende så på sms hvorfor hun så ville danse med mig, hvor efter hun skrev: Det var til en skole fest der danser man med alle !!! hvilket man entlig ikke gør smiley men any way jeg er stadig lidt vild med hende og vil bare gerne slutte fred og sige engang for alle UNDSKYLD for alt det lort gennem tiderne jeg har lavet. HVAD SKAL JEG GØRE ??? Hjælp

INGEN DUMME KOMMENTARE!

På Forhånd Tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pigen! Kærlighed
Kommentér på:
Pigen! Kærlighed

Annonce