{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.493 visninger | Oprettet:

Hvad blev der af ægte kærlighed {{forumTopicSubject}}

Efter at have læst i et forum herind, hvor en pige søger en bolle veninde til hendes kæreste... Slog mine tanker mig, hvad blev der af ægte kærlighed? Pigen skriver, at hvis han smutter med en anden, så er han ikke en tåre værd. I mine øjne så, hvis man inderligt elsker sin partner, så ville det være noget, af det værste tænkelige, at han smuttede med en anden kvinde.

I dag er der flere og flere dating sider, der opfordre til man, har en på side linjen. Samt man hører oftere og oftere om folk der er sin partner utro. Er ægte kærlighed ved, at være en kliche der er overstået? Er det at vi i dag, meget lettere kan gå fra hinanden, i og med at det er meget mere aceptablet i dag, skyld i at den ægte kærlighed går i glemme bogen...

Jeg selv er single, og bliver mere og mere skræmt, ved tanken om en kæreste, da det virker som om det er en hverdags kost, at folk er hinanden utro. Jeg vil sku ikke bare være sammen med en, og så sidde og vente på at jeg eller han finder noget der er bedre...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad blev der af ægte kærlighed
  • #1   5. sep 2012 hehe hvordan kan man finde bedre smiley


  • #2   5. sep 2012 Man tager vel ved lære af sine forældre på en måde... Ser hvad de går igennem og hvordan man klare den.

  • #3   5. sep 2012 gubby-rep .: det kan man heller ikke i mine øjne hvis man elsker hinanden, men det virker som om mange venter på noget bedre end det de har...

  • TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 145
    #4   5. sep 2012 Selv samme grund til at jeg har valgt at fokusere på andre ting end forhold pt. Har da også fået godt gang i mit "nye" job, før tit en masse ros og mere ansvar og nye opgaver fra dag til dag.

    Jeg gider heller ikke den der "jeg holder meget af dig, men du skal konkurrere med 10 andre om mig" attitude som nogle har, så dropper jeg dem hellere da jeg ikke gider spilde min tid på en der er fanget i folkeskolen sindsmæssigt.


  • #5   5. sep 2012 Kan godt forstå, at du får det sådan. Jeg er også single. Og jeg skal godt nok ikke have en kæreste som hende kvindemennesket der. Det er helt sikkert. Men ja, der er jeg nok gammeldags :S Men der er jeg nok mere til "Gammeldags forhold" Hvor man er tro.

  • #7   5. sep 2012 Ikke ment, at ham gutten så er utro. Eftersom hende staklen der, selv vil skaffe ham en bolleven.

  • #8   5. sep 2012 Hvis i tror at det er almindeligt så tilhører i det forkerte miljø.

    Du skal tænke på at halvdelen af alle post her over BB er for at få opmærksomhed


  • #10   5. sep 2012 tille P

    nu hentyede jeg lidt til at du jo ikke ligefram er nogen man har lyst til at sige farvel til (:
    når man kun lige ser din profil (: kender slf ikke din personlighed smiley


  • #11   5. sep 2012 Jeg har den ægte kærlighed. Den kærlighed hvor jeg stadig efter 10 år ser på ham og får sommerfugle i maven. Hvor Jeg ved han vil gøre alt for mig og jeg vil gøre alt for ham. Den findes, men man skal igennem en flok idioter for at finde den. Tilgengæld er man ikke i tvivl når den er der.

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #13   5. sep 2012 Det handler om at nyde livet og tænke på sig selv. smiley
    Hvorfor have et kedeligt forhold med den samme pige for evigt?

    Jeg tror ikke på ægte kærlighed. Selvom at jeg er sammen med min eneste ene ;-).


  • #15   5. sep 2012 tjaa. jeg har været den eneste der har kæmpet for forholdet, hvorimod alle mine ekser, bare var smuttet som om at vi aldrig har haft noget.. så føler man virkelig at man ikke betyder noget!


  • Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 7
    #16   5. sep 2012 Camilla Tilla. Undskyld forstår dig ikke helt. Jeg må indrømme at du signalerer noget helt andet når jeg ser dine billeder.

    Hvis mig dine venner og jeg skal sige dig hvem du er - sådan hænger det også sammen med det modsatte køn.. Man er hvad man tiltrækker.. Hvis du bliver ved at at "køre" i den samme type, så tror jeg, at man bør se nærmere på en selv, end at "de altid er nogle fjolser"

    Håber ikke du bliver pissed off på mig, for det er ikke min hensigt at fornærme dig men denne kommentar.



  • #18   5. sep 2012 1 x like til emnestarter

  • #19   5. sep 2012 Der er da nogle ænkle af os som søger den ægte kærlighed, men det er skræmende at der er så mange som er hinanden utro. Måske fordi det ligger så langt fra min natur at være utro at jeg er singel.

  • #22   6. sep 2012 Den eneste ene, det er en illusion, som uddøde for mange år siden. Den perfekte Morten Korch verden findes ikke, og jo flere krav folk stiller til det ydre og det perfekte menneske, jo mere umuligt bliver det at finde en kæreste, som kan matche kravene.
    Så tingene er sådan set blot, hvad alle gør dem til. Idag er det bare en overfladisk verden, og den bliver mere og mere materialistisk og kold.


  • #24   6. sep 2012 Abomination .
    Du kan vel ikke benægte, at det er en kold verden, hvis det er det ydre, som tænder og det indre som ikke tæller.
    Når fyre idag nærmest tager flere medikamenter end hele Tour feltet til sammen, blot for at leve op til en middelmådig piges krav, så er der noget galt.
    Og når piger bliver mere og mere made of plastic, blot for at leve op til basale drengekrav, så er der også noget galt.
    Verden bliver mere og mere en ideal verden, hvor alle har en forestilling om det perfekte menneske, problemet er bare, at dette menneske ikke findes.


  • #27   6. sep 2012 Hva' blev der egentlig af den tråd ? Har hun slettet den ?
    Jeg håber sku for fyren, at hun er igang med at afslutte det "forhold" da hun tydeligvis ikke gider ham og hellere ville være sammen med sin hest...???

    Og tøser... Den rigtige mand findes der ude !
    I skal bare lade være med at tro i ka' finde ham på det lokale discotek eller på en eller anden halvlummer dating-side...


  • #28   6. sep 2012 Ægte kærlighed findes skam, så bliv ikke skræmte smiley
    Der er folk der er utro, eller lever med partner bytte osv. men de fleste vil gerne have en fast partner uden at dele hende/ham med andre.

    Problemet er som du selv siger at der er så mange sider som opfordrer til utroskab, der er par der mener det er okay at have noget på sidelinjen fordi den ene part ikke gider, eller for at få afprøvet nogle fantasier.
    Det er begyndt at komme frem i medierne, hvordan man kan "forskønne" tilværelsen ved at have en elsker, det er ikke længere det store tabu emne.



  • #29   6. sep 2012 ja kan dsv kun give dig ret smiley

    det er blevet et mærkeligt samfund vi liver i idag :S


  • #30   6. sep 2012 Tille, den findes skam stadigvæk du kører bare i ring i de samme typer, som jeg husker fra en af dine tidligere tråde, skaldet pumpet og tatoveret

  • #31   6. sep 2012 Lars der tager du helt fejl, jeg var nemlig ikke typen til skallede tussede fyre smiley

    Jeg dater slet ikke, er kommet til et punkt, hvor skulle kærligheden dukke op, så er det fint, men jeg vil ikke opsøge den.


  • #32   6. sep 2012 det også fornuftigt, men den findes skam:)

  • #33   6. sep 2012 Tille jeg har det sku lige som dig, så det er du ikke en om.

    men der dukker nok en op til os på et tidspunkt


  • #35   6. sep 2012 det bedste jeg har hørt om et forhold var da jeg spurgte min bedstemor til mine bedsteforældres guldbryllup om hvordan det kunne være at de havde været sammen i 50 år. hendes svar var at "de kommer fra en generation hvor man lavede tingene istedet for at skifte dem ud." min bedstefar døde 4 måneder senere.

  • #38   7. sep 2012 Kærlighed er kærlighed, uden nogle former for niveauer. Der er til gengæld mange variabler der vil afgøre længden af ens kærlighed overfor et givent objekt, et menneske eller et dyr.

    Følelser der i mod kan være stærkere eller svagere, og ikke nødvendigvis en del af kærlighed, selvom det let kan blandes sammen og forvirre sindet, så man tror man elsker i forskellige grader.

    Alt kærlighed er ægte, og bør ikke nedlades af svage følelser. Ideologien om ægte kærlighed er noget man har lært fra medieverdenen, såsom Disneyfilm, countrymusik og gamle eventyr, hvilket vil foreslå at der også findes uægte kærlighed, som er ualmindeligt ulogisk.

    ..




    ..




    Shit. Jeg læste det lige igen. 2½ sæson Big Bang Theory på 7 dage gør noget ved en. Fanden tage dig, Sheldon!


  • #39   7. sep 2012 Ja ægte kærlighed findes smiley Det har jeg oplevet efter jeg fik min datter ;P

    Men lige med det modsatte køn og sårn, der har jeg lidt min tvil. Efter mit sidste forhold på 5 år, jamen så stoler jeg ik på det modsatte køn.

    Efter jeg har været alene i 1 års tid og fundet mig selv, jamen så ved jeg sgu slet ik om der er plads til en person mere i vores liv. Self er det dejligt med tryghed og hygge på sofaen mv. men alt det der drama med jalousi, sex, utroskab, daglige diskussioner om hvem der skal købe ind, lave mad osv osv, det bare nederen og det gider jeg sgu ik rigtig a bruge min tid på smiley

    Men ja nu må vi se om det sker en eller anden dag smiley Kommer han så kommer han, hvis ik jamen så må jeg bare nyde livet med min datter smiley Har en masse planer om at skulle ud og se verden sammen med hende, når hun er gammel nok. Så klare mig nok smiley og når hun er blevet så gammel a hun flytter hjemmefra, jamen så tager vi den derfra, så kan jeg jo altid købe 50 katte som kan være mine små babyer ;P haha


  • #40   7. sep 2012 Mht bollevenner og partnerbytte.....<---- det kan redde mange parforhold hvis den ene part ikke lyster at have sex !!!

    Mht. min tråd, den blev slettet - dog ikke af mig!


  • #41   7. sep 2012 *M*L*A*
    Ej men seriøst, forholdet bliver da for useriøst hvis den ene part har sex med en anden person end sin kæreste.
    Og kan sgu godt forstå din kæreste ik vil. Det må da være pisse mærkeligt a ligge og duske en anden og så komme hjem til sin kæreste bagefter. Desuden kan der komme en masse ballade ud af det senere hen.


  • #42   7. sep 2012 Stef S


    Da ikke hvis alle parter er indforstået med hvordan det foregår ..


  • TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 145
    #43   7. sep 2012 Stef S
    Opgiv at snakke fornuft med *M*L*A*, mange andre har prøvet i et andet emne og det var håbløst...


  • #44   7. sep 2012 TiTiTimmy . > kommer det fra en som laver dårlig stemning :S

  • #45   9. sep 2012 Ja, ægte kærlighed findes!
    Men tror bare, at mange glemmer, at man er to om at holde et forhold kørende! For man kan være nok så forelsket og føle, at man har fundet "the guy/girl of your dreams" i starten, men hvis man ikke gør noget for at holde gnisten, så dør forholdet altså også bare. Så begynder følelserne at ebbe ud, og dem der ikke er gode til at afslutte ting, bliver i et ulykkeligt forhold, hvor de til sidst ender med at være utro eller lign.
    Så tror det bare er et spørgsmål om, hvor meget man selv kæmper for kærligheden. For ja, kærlighed er en naturlig ting, men den skal stadig passes og plejes! Mener man selv, at man virkelig har fundet den rette og det bare er ægte kærlighed, så skal man også gøre sit for at holde det oppe - for aldrig selv at glemme det og lade alt blive alt for hverdagsagtigt..


  • #46   9. sep 2012 Har selv fundet mit livs kærlighed.

    Og min kæreste har et rigtig godt udtryk, noget som en tidligere i dette indlæg har været ind på. Man skal igennem nogle idioter før man finder den rigtige. smiley


Kommentér på:
Hvad blev der af ægte kærlighed

Annonce