{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Nu må det stoppe!!! {{forumTopicSubject}}

Nu må det stoppe!!!

Der er mere eller mindre udbrudt en 'krig' mellem os få som er her på siden.

Sjovt nok har mange debatter/emner her det sidste stykke tid handlet om at få gang i fredsforhandlinger mellem Ukraine og Rusland.

Nogle kan ikke forstå, hvorfor det ikke kan lade sig gøre. Hvorfor kan man ikke finde en løsning? Hvor svært kan det være?

Nogle mener at den ene eller anden part blokerer for en løsning. For man kan jo ikke finde sig i kritik og beskyldninger, vel!

Jeg har delvis skyld i det, fordi jeg ikke ville finde mig i at blive blokeret, fordi Annella ikke kunne tåle kritik af alle hendes pro-russiske indlæg, som flere end jeg havde lagt mærke til.

Det beklager jeg, for jeg vidste ikke at det kunne få så vidtstrækkende konsekvenser som det har ført med sig.

Det er som om nu, en bubble brast af 'gammel galde', fra års tidligere uenigheder.

Jeg håber at man vil holde op med at blokere hinanden, vi er trods alt voksne mennesker. Istedet så ignorer, eller gi' svar på tiltale.

Hvis vi ikke engang kan løse vores lille ubetydelig 'krig', hvordan kan man forvente at en rigtig krig kan løses, som tilmed har store menneskelige konsekvenser?

Nu er et helt nyt år startet, så hvorfor starter vi ikke alle på en frisk?

Ingen blokeringer, ignorer eller argumentér.

Godt nyt år til jer alle.


















Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må det stoppe!!!
  • #2   2. jan 2023 #1 JoJo
    Jeg grine dog også lidt for når vi som en lille gruppe ikke kan enes, så kan man vel ikke forvente at vores verden kan.


    Netop JoJo. Det er jo pointen. smiley

    Vi kan skændtes, være uenige/enige, sådan er debat, ellers er det vel ligegyldigt at lægge oplæg omkring ting, ligegyldigt overhovedet at være her!

    Ligegyldigt om nogen besvarer.

    Men man må så også være indstillet på at modtage kritik fra andre medlemmer som absolut ikke er enige. Hvilket er helt iorden.

    Jeg har lært meget i debatter, ting jeg slet ikke havde tænk over, og det er sundt at udvide sin viden om ting på den måde.










  • #3   2. jan 2023 Ja jeg gider ikke de perfide angreb, så krigerne må gerne slås videre.

    Så hvis der kommer bevis på, at jeg har flere navne her, og hvis krigerne så beklagede, at de tog fejl så. Men lige nu kan jeg jo lave indlæg hvis jeg starter det, så slipper jeg for direkte dummebemærkninger.

    Men jeg gider ikke fred, hvis det er forkert, og det har jeg nu hørt længe så. Selv Putin må være misundelig.


  • #6   3. jan 2023 Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor mange profiler folk har så længe profilerne er her for at debattere og ikke obstruere.

    Eksempelvis er det IKKE debat når en profil kalder andre debattører for tilhængere af krig bare fordi de mener at freden skal komme fra Rusland og ikke fra Ukraine !
    Det er heller ikke debat at forurene en tråd med ord som ex. “Fred” fordi man ikke kan eller ikke gider argumentere for sine synspunkter - så er vi ovre i “trolleri” og det skal ingen sku finde sig i 🤔





  • #8   3. jan 2023 Bestemt ikke uenig JoJo, men hvis præmisserne for gensidig debat ikke er til stede er vi jo lige vidt for krigen i Ukraine er bestemt ikke slut endnu som du kan se her:

    https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/politi-finder-25-torturlejre-naer-den-befriede-kharkiv?utm_source=rss_eniro?t=krst


  • #9   3. jan 2023 Og Cody skrev.

    Eksempelvis er det IKKE debat når en profil kalder andre debattører for tilhængere af krig bare fordi de mener at freden skal komme fra Rusland og ikke fra Ukraine !

    En virkelig opsang til sig selv, for det er ikke debat, at sige man er for Putin fordi man er for fred . Så enhver fugl synger med sit næb hvilket nu er trolleri m.m.

    Og måske er Cody ikke interesseret i, at stå til ansvar sine indlæg, jeg vil gerne, men vil ikke beskyldes for, at gemme mig bag andre navne.





    profilbillede
  • #11   3. jan 2023 Ja jo jo i er helt på linje med Putin, Brok skal bare rette ind, men det vil Brok ikke.
    Og Brok står ved de meninger han har selv om de herinde er ugleset.

    Og bliv bare ved en løgn bliver ikke til sandhed uanset hvor mange løgnen siges.



  • #12   3. jan 2023 Ja, men hvilket ønske vi hver især har, så er det en privatsag, hvilke kommentarer vi ønsker fra, vi kan godt diskutere, om det er skidt eller godt, nogle gange har jeg oplevet at en profil bare kunne sidde og ødelægge en ellers god debat med trollerier, så er det jo godt, at der kan sættes en stopper for det. Men at blokere pga af uenighed, den er langt ude og må nok sammenlignes med en slags magtmisbrug, vil jeg mene.

    Ligeledes er det fantastisk at oprette personlige tråde med det formål at være ondskabsfuld, jeg kan linke flere tråde, hvor man har tænkt på mig i den forbindelse, men jeg vil påstå til enhver tid, at grunden måde være en sygdom i hjernen, for det er ikke normalt, så jeg er tildels overbærende.

    Jeg kan godt læse, at opretteren af en af de personlige tråde efterlyser beviser, og det kan jeg godt forstå, hvis du vil have syn for sagen, skal du bede Administrationen af BB om at grave dem frem, for sådan et værktøj, har jeg ikke, men jeg kan da oplyse dig om, at du brugte det samme ungdomsbillede med Elvis frisure den gang og den samme kedelige retorik som nu, oprettede din nuværende profil i 2019 og begyndte først at bruge den i 2022, ok. Du lukkede den tidligere profil og rejste til Jubii debatten og satte billeder på af alle dine eksotiske fugle.

    Og ja, det er godt med et nytårsfortsæt eller skal vi sige flere, jeg synes denne her passer perfekt til årstiden een ting blev holdt, alt andet røg i vasken, sådan er det nok for mange, men jeg synes også, at vi trænger til et fantastisk stort grundigt grin smiley smiley smiley

    https://www.baboom.dk/forum/off-topic/582882-nutaatsforsaetter

    Jeg kan ikke se på nuværende tidspunkt, hvordan blokeringsproblemet kan løses, måske hen over tid ......, kun tiden kan vise det.


  • #14   4. jan 2023 Jet set du beviser jo lige, at du ikke kender en pind til hvor jeg har skrevet og hvornår.

    Så stadig, du er fuld af løgn.

    Og nej glem du bare, at føle dig som en uskyldighed, i mine øjne er du en nar, der lige har beskyldt alle for at have en kysefejl hvis de ikke vil give dig ret.



  • #15   4. jan 2023 Jetset #12

    Uha noget tyder på at du ramte et ømt punkt siden “Trollen” tager sådan på vej og sikken et grimt sprog den har 😲



  • #18   4. jan 2023 Ja, og gik en stor bue uden om Trollens færden og laden, men det smukke ungdomsbillede, det er da blikfang smiley smiley smiley - så meget, at det kan give erindring, bare ikke på noget godt.

  • #19   4. jan 2023 Ja Cody dig vil det da ikke genere, for sandhed er jo ikke så vigtig.

    Men for mig er der vigtig.

    Jeg bryder mig ikke om de sladder historier i bruger og særligt når de får gribbene til at flokkes.

    Jeg læste Cody var bøsse, men om det er sandt ved jeg ikke, men det var på en side, hvor jeg ikke kan finde navnet m.m.

    Men der går jo sjælden røg af en brand selv om beviserne mangler.

    Men det er jo nok derfor du har så ondt i røven over mine indlæg.

    Jeg bryder mig ikke om bøsser selv de små der troede de blev store kanoner.

    Men håber da i har det sjovt med mit temperament, for jeg lægger mig sku ikke fladt ned for mobbedyr, eller krigsgale mennesker. Og jeg kan det samme sprog som jeres trol.


  • #20   4. jan 2023 Ja søde dine stilletter så jeg første gang nede i Skelbækgade, huske ikke skoen pris
    men en god behandling, selv min kammerat var tilfreds.


  • #22   4. jan 2023 Ja, jeg vil også ønske Brok rigtig god bedring. husk din medicin, den er vigtig. Kh Jetset smiley

  • #24   5. jan 2023 Store ord fra en debattør der bruger blokering når man er fornærmet 🙄

  • #25   5. jan 2023 #23 Annella

    For en kort bemærkning har jeg ophævet min blokering af Cris og har ikke andet at siden. jvf. Annella

    Ja, du ophævede udelukkende din blokering for at kunne skrive her i tråden. Og fordi, JEG ikke har blokeret dig, fordi jeg vil ikke opføre mig som dig!

    Det siger lidt om hvor desperat du er, samt at du på ingen måde påtager dig nogen skyld i, hvordan det hele er løbet løbsk.





  • #26   5. jan 2023 Ja det viser vel bare, at "banden" ikke vil fred.





  • #27   5. jan 2023 #26
    Ah Brok, hold nu op med at brokke dig mere.

    Mærkeligt at bruge ordet 'banden', det er der jo slet ikke tale om.

    Derimod at vi alle kan deltage i de forskellige debatter der bliver lagt. så alle der har en mening kan deltage.


  • #29   5. jan 2023 JO JO, jeg har sagt jeg skriver hvor jeg vil det skal du ganske enkelt ikke blande dig i.

    Og ja du har nok ondt i røven, så snub noget mad hos rest. de kolde fødder der skal man jo stå op for to tykke med brød.


  • #30   5. jan 2023 Brok for brokker da!

    Hold nu op!

    Ved du hvad Brok, jeg troede indtil for nylig at du var en ældre herre, der grundet en hjerneblødning, var blevet ret negativ, men også havde lidt svært ved at forklare sig. Hvilket ville være forståeligt, samt noget man skulle tage hensyn til.

    Men jeg kan se at jeg har taget helt og adeles fejl, lige pånær at du er negativ, du opfører dig også dårligt helt bevidst, hvorfor?







Kommentér på:
Nu må det stoppe!!!

Annonce