{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Nu må det sgu stoppe {{forumTopicSubject}}

Nu skriver de at Lagkagehuset ikke længere skriver kagemand eller kagekone i deres App. De vil gøre op med den stereotype beskrivelse.

Kan man lave en som er en "HEN" som jo er brugt i Sverige - som gør at mand og kvinde er ens - jeg spekulere på om en mand kan få et barn, for kan de det, så er så er man nået til himmels i ligestilling. Idiotien forsætter sin kamp som i grunden ikke giver mening. Skal mænd også begynde at tage hormoner for at få store bryster med mælk så de kan die den kemiske baby som er opstået i et glas?

Jeg er træt -meget træt, af den der ligestilling og lgbt eller hvad fanden de hedder.

Mænd og kvinder har forskellige værdier på et arbejdsmarked, men kræfter vil have flere kvinder i bestyrelser uanset om de valgte kun har pap mellem ørerne - og kun kan sige DOH i Simpson stil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må det sgu stoppe
  • #1   4. jun 2022 Jeg læste det godt men det må da være en AND smiley

  • #2   4. jun 2022 Leon

    Du er vild med den and, har du også en i badekarret. ? Sådan en gul en med rødt næb, siger kvæk når du trykker på den?


  • #3   4. jun 2022 Jeg kunne ikke drømme om at handle der.
    Boykot det skattelyfirma !

    Lagkagehuset A/S har i følge TV2 modtaget 4.684.001 kroner i lønkompensation, selv om virksomheden har en selskabskonstruktion, som er designet til ikke at betale skat i Danmark.


  • #4   4. jun 2022 ja det er et fusker firma. Ikke om jeg vil købe noget der. Jeg vil ikke engang spise det hvis det blev serveret af andre privat - så må de så bliver fornærmet - det rager mig en papskid.

  • #5   4. jun 2022 Her kommer så en hjernedød kommentar fra lavskidthuset.

    //citat
    For os er det vigtigt, at vi afspejler samtiden og omfavner den mangfoldighed, der er i samfundet og også giver muligheder til dem, som normalt ikke føler sig afspejlet i den binære kønsfremstilling, siger ansvarlig for brandmarketing og ekstern kommunikation, Malin Gardeström, til Berlingske.

    //citat slut

    Binær???? kønsfremstilling har da aldrig været Binær - er pæren sprunget?


  • #6   5. jun 2022 Nu har jeg set det igen og de er helt væk - det ku jo kaldes for at ødelægge eget firma.

Kommentér på:
Nu må det sgu stoppe

Annonce