{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Før og efter
  • #1   31. jan 2022 Sådan ser hun ud i dag.
    Det er ikke for at udstille hende, men mere om hvordan man behandler sin krop. Hun er tydelig overvægtig og man kan få tanken hen på sukkersyge eller andre sygdomme som overvægtig.

    Jo ældre man bliver jo mere nedbrydes kroppen, den proces kan bremses ved at leve sundt. Ingen gider kradse af i 60'erne - jeg er mere for i 80'erne eller 90'erne år. Min oldemor blev 99 år, men hun var sgu sejlivet og passede sig selv til sin død.


    profilbillede
  • #2   31. jan 2022 Polysl hun ku jo lide af spiseforstyrrelser smiley

  • #4   31. jan 2022 Annella vi er helt enig smiley

  • #5   31. jan 2022 Leon

    Der står ikke noget nogen steder hun skulle have spiseforstyrrelser, kun en tante til hende.

    Men nu vælter folk rundt som fede i USA hvor alt skal i friture, og drive af olie, se lige den her dreng (5 år) han kunne blive maskot for Michelin.

    Så Mcdonald er da det rigtige sted at få lidt fedt på siderne hvis man er undervægtig.

    Igen vil jeg ikke udskamme nogen, men blot præcisere at man er ansvarlig for sin krop og sin levetid. Den dreng bliver ikke 30 år.

    Houston er faktisk kåret som den fedeste by, ikke at den er fed at besøge, men at indbyggere er de fedeste i USA.

    Joke som køre i USA: Houston We Have A Problem.


    profilbillede
  • #6   31. jan 2022 Polysl kan det være fordi junk food er billigt i USA og man bliver jo hvad man spiser især hvis det kun er det man lever af smiley

  • #7   31. jan 2022 Det er muligt, at du ikke havde intention om at udskamme nogen.
    Men du fik pisset Bridget Fonda op og ned ad ryggen ved at udstille hende med billede. Du fortæller altid om dine evner ud i it'ens verden, og derfor havde det ikke været noget stort arbejde for dig at sløre hendes ansigt og undlade hendes navn.

    Nok om det.

    Du har ret, eller i hvert fald til dels ret; alle er ansvarlige for deres krop, men ikke alle er ansvarlige for deres levetid. Der kan komme noget på tværs, som gør, at vi forlader Jorden tidligere, end vi havde intention om.

    Alt, hvad vi propper i munden, putter i næsen, under huden og ind i årerne, er vi selv ansvarlige for.
    Noget er selvfølgelig et valg, fx medicin, men resten er vi ansvarlige for. Og jeg giver Poly ret i, at ligegyldigheden er et stort problem i den rige del af Verden.

    Det er underligt, at jo mere vidende vi er, jo mere ligeglade er en stor del af os.

    Så I udsendelsen med kendte danskere, der i 3 uger spiste usundt? I en uge spiste de udelukkende pizza morgen, middag og aften, i en anden uge spiste de udelukkende burgere til alle måltider, og i den 3. uge spiste de kun klassisk grillmad (hotdogs, etc) til alle måltider.
    De fik alle som én noget at tænke over.

    https://livsstil.tv2.dk/2022-01-24-kandis-johnny-spiste-kun-junkfood-i-tre-uger-nu-ved-han-hvorfor-han-er-afhaengig


  • #8   31. jan 2022 Leon

    Ja det er billigt i USA, burger til 12 kr, som driver af fedt, tænk at nogen vil fylde sin krop med det skrammel, men som alting er så er det jo de fattige som er de mest fede.

    Jeg elsker at se Rick Stein på youtube - han laver altid god og sund mad. og så høre man jo om hans oplevelser rundt om i verden.

    En gang var han i Lisboa som jeg jo kender og her kunne jeg nikke genkendende til hans glæde med fiskeretter og andet - han sluttede af på Portvins instituttet som jeg har besøgt mere end 15 gange. Hvor han blev præsenteret for 15 års udvikling af portvin.... der var ikke et øje tørt i min stue. Jeg elsker stedet - det er en fantastisk oplevelse som alle skal opleve hvis de kommer til Portugal.


  • #9   31. jan 2022 Peter

    Hvorfor skulle jeg sløre virkeligheden?

    Billederne viser klart at hun har forsømt sin krop, hun ligner en hval som er strandet på land. Hvem fanden gør det med vilje? Hun har smadret sin krop til ukendelighed.


  • #12   31. jan 2022 jojo

    Ingen i vores familie har en bedstemor med vidde på en halv meter. Jeg ser faktisk ikke nogen som kunne ligne en bedstemor med en vidde på halv meter.

    Måske i USA - Men det lorte land gider jeg ikke besøge.


  • #13   31. jan 2022 Poly
    Du skriver, at du ikke vil udskamme nogen, hvorefter du plastrer hende op på siden her og kritiserer hendes udseende.
    Det, Poly, er at udskamme...

    Så enten er du ligeglad med at udskamme andre, bare du får dit budskab ud, eller også så undlader du at udskamme og anonymiserer dem.

    Valget er dit, men vær dog ærlig og stå ved din handling, i stedet for at sige ét og gøre noget andet.

    Jeg kender ikke baggrunden for, at nogen ændrer sig så meget, som dine billeder giver udtryk for, men jeg ved, at der kan være andre årsager, end at man blot er ligeglad med sig selv.
    Jeg vil ikke kommentere på hende specifikt, for jeg kender ikke hendes baggrund og historie.

    Men derudover har du ret i, at folk selv har ansvaret for, hvad og hvor meget de propper i sig.


  • #16   31. jan 2022 Tja Alis

    Det kan du have ret i . tænkte slet ikke på hendes sjuskede påklædning.


  • #17   31. jan 2022 Junkfood-eksperimentet på TV2

    Om serien

    Hvor farligt er junkfood egentlig? I et vildt eksperiment skal fire kendte danskere i tre uger leve af burgere, pizza, grillkylling, hotdogs og pommes frites for at få svaret. Lyder det lækkert? Se, hvordan kroppen reagerer på fedt og salt i de to programmer.

    Mette Blomsterberg, Christian Degn, Johnny Hansen og Rikke Hørlykke ser meget forskelligt på junkfood. Inden eksperimentet går i gang, bliver de målt og vejet.

    Serien består af 3 udsendelser og ligger på tv2-play. Det kræver så desværre et abonnement, men ellers er temmelig vildt, som personerne reagerer på det massive indtag af fastfood i den temmelig usunde kategori.

    Jeg fik i hvert fald et par a-ha oplevelser undervejs i forløbet, hvor personerne bleg kontrolleret af læger.
    Det resulterede i, at én af dem begyndte at vise så tydelige tegn på hjerte-kar-sygdom, diabetes, og måske endda direkte hjerteanfald, at det var under overvejelse at trække personen ud af eksperimentet.
    Vildt ikke? Bare fordi de spiste traditionel grillmad, burgere og pizza'er.
    Og der var også et par af dem, som blev voldsomt overraskede over resultatet.

    Link til udsendelserne
    https://play.tv2.dk/programmer/livsstil/serier/junkfood-eksperimentet/eksperimentet-gaar-i-gang-262555


  • #18   31. jan 2022 Peter man behøver ikke læger til at fortælle en at når maden driver af friture så er det usundt.

    Folk kan google - og se resultatet af usund levevis - det rager mig hvordan andre lever, men jeg gider ikke falde om i et lyskryds og kradse af, fordi jeg i flere år har spist shit food.


  • #19   31. jan 2022 Polysl enig Rick Stein han er god smiley

Kommentér på:
Før og efter

Annonce