{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Før og efter corona. {{forumTopicSubject}}

Ja en sød gammel veninde skrev om hvordan hun her nu efter ankomsten af corona kun vil kramme sine meget nærmeste - så ikke hun fik corona eller snue.
Men jeg svarede at det jo ikke er alle der får et kram og dem der fik før corona får det også før - i og efter corona for jeg vil ikke leve i en kold verden hvor den eneste kærlighed består i et "LIKE" eller "SYNTES GODT OM" - nej tak så heller et godt kram og jeg ønsker heller ikke en verden med A og B mennesker - den fager nye verden smiley


Kommentarer på:  Før og efter corona.
  • #1   14. apr 2021 Nu kan et kram hos min gamle mor gøre at hun kradser af før det er hendes tur. Så jeg tror nok hun overlever indtil at Mette Fup har givet det frit at kramme uden en mundble.

    En skrev en leder på EB om "tiden efter Corona" hvor de forestillede at man året ud stadig skulle rende rundt med en ble om munden, spritte af, have sine DDR papirer i orden for ellers er alle dem afskåret for det offentlige liv. Et uendeligt rend til Test center for at få lov til at drikke en latte indendørs.


  • #2   14. apr 2021 Polysl jeg tror altså at vi får bedre tider også med den corona og jeg har respekt for den men jeg vil ikke bøje mig og ikke mærke det kærlige i livet - der er som sagt ikke meget ved et liv uden livskvaliteter smiley

Kommentér på:
Før og efter corona.

Annonce