{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kost før og efter træning?
  • #1   17. nov 2012 Et svar jeg skriver til samtlige der laver sådanne tråde. Hvad træner du for at opnå? Først da kan vi snare dig på hvordan optimal kost vil være for dig. smiley

    - Som udgangspunkt er det generelt altid godt at spise proteinrig kost hele dagen igennem. Jeg tilrettelægger min kost således, at jeg får størstedelen af mit energiindtag om morgenen, og inden træning. Så energi og proteinrig kost inden træning er super så man har noget at køre på. Jeg plejer gerne at spise 3 kvarter til en time inden træning, så dunken ikke er proppet til randen under passet. Derefter siger man som tommelfingerregel, at du har en halv time at gøre med, før du skal have indtaget dit måltid, eller suppliment med henblik på restidution, efter træning. smiley


  • #2   17. nov 2012 En god morgenmad, at starte ud med er 10x æggehvider blandet op med 3 kopper havregryn og en spsk kanel. Smid det på en pande, eller i en lille gryde, så du får en lækker æggekage.

    Det er en protein bombe der sparker hårdt.


  • #3   17. nov 2012 Træner mest for at prøve at blive mere markeret og forhåbentligt større smiley

    Men ca en time før træning og en halv time efter.

    Jeg vil ikke lave en hel kostplan jeg vil følge, vil bare have ideer til hurtige og gode retter til træning smiley

    Mange tak for jeres svar indtil videre smiley


  • #4   18. nov 2012 Mit seneste påfund (hvem der reelt har fundet på det er underordnet) er havregrød med soyakød i. Det er både billigt, let at lave og sundt. (lidt a la ideen "havregrød med proteinpulver")

  • #5   18. nov 2012 Lasagne er lækkert og godt til bulk (når der skal tages muskelmasse på).

  • #7   18. nov 2012 Tun, mørke ris, grønne bønner, low fat oksekød, kylling osv. Der er et hav af gode sager derude, det er bare at kigge lidt på indhold af de forskellige ting, og så sætte det sammen så det passer til dit behov. smiley

  • #8   18. nov 2012 Okay super, tak skal i have - så må jeg til at få bikset nogle retter sammen smiley
    Tror ikke de har soyakød her nede, men skal tjekke næste gang jeg er i supermarkedet smiley - Hvad er bulk ?


  • #9   18. nov 2012 Bulk er en betegnelse, der kort fortæller noget om dit mål og dit daglige energiindtag. Hvis du bulker, indtager du som minimum hvad der svare til din daglige forbrænding. Typisk gerne mere. Bulk er derfor noget du gør for at tage på i vægt. At cuttte er dermed det omvendte, altså at du får mindre energi pr dag, end du indtager og noget man gør for at tabe sig. Bulk er for optimale rammer for muskelvækst, men der følger somregel lidt fedt med i pakken. Cut er for at smide fedtet somregel efter mman har bulket i en periode, hvor der desværre også ofte røger lidt af massen. smiley

  • #10   18. nov 2012 Så en dokumentar om en der skulle træne med en af verdens bedste bodybuildere (kan ikke huske navnet) men hans kost stod på masser af vand og broccoli, og en masse kød. Synes nok det er en lidt syg kost, at køre, men den hjalp på ham der skulle deltage i dokumentaren

  • #11   19. nov 2012 Et glimrende eksempel på at det også er meget individuelt, hvad man får og synes man får noget ud af. Det kræver man prøver sig lidt frem for at finde den løsning, som man synes passer bedst til en selv. smiley

  • #12   23. nov 2012 Okay tak, bulk er nok det rigtige for mig er ikke undervægtig, men tæt på - så lidt fedt på kroppen ville ikke skade, selvfølgelig vil jeg prøve at tabe mig igen, hvis der kommer lidt for meget på smiley

Kommentér på:
kost før og efter træning?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce