{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Godt 6 år er gået .... {{forumTopicSubject}}

På vej til 7 år - det har faktisk en stor betydning, for som jeg kan se, så er mange af dem, som oprettede sig her for godt 6 år siden ikke mere af den ene eller anden grund.

Vi får nok ikke altid grunden til dem alle, men nogen har jeg - tanker ....., men så er spørgsmålet, har det været en OK tid, ja, det har det for mig, for jeg elsker modstand, specielt fra smukke unge mennesker - den er blevet kæmpet, så næst efter Mingler, så har det her været NO 2.

Trods moderator krisen 18/19, den var godt nok spøjs ..... smiley

Til dig/jer, som er tilbage, hvad mener I smiley

https://www.youtube.com/watch?v=7v8GL5r07LQ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt 6 år er gået ....
  • #1   17. sep 2020 Hej Jetset
    Jeg besøgte Mingler nogle gange dengang, men syntes den virkede meget lukket i forhold til nyankomne smiley
    Sjovt nok tror jeg at Baboom virker ligesådan på dem der smugkikker på vores debatter idag smiley
    Jeg synes dog at nogle gamle debattører dukker op engang imellem smiley


  • #2   17. sep 2020 Jetset - Cody N gamle som unge det er da sjovt at være i debat smiley

  • #3   17. sep 2020 Jetset 6.år og jeg som troede at du var ældre smiley


  • #4   18. sep 2020 Der er jo et par stykker herinde fra som har forladt moder jord, folk som ellers har været aktive siden tiden med mingler.


  • #5   22. sep 2020 #1 - Cody, det kan du nok have lidt ret i, Mingler var der oceaner af grupper, det der var åben platform var blog, som jeg husker det, men jeg synes da ikke, at det var svært at komme ind i grupper, jeg har aldrig haft svært ved det, det jeg husker rigtig meget, var at der altid var masser af læsning og nogle skønne grin, for holda fest, bølgerne gik højt i visse grupper, og masser af humor på den gode måde, det savner jeg her, her er ikke det der ligner humor, vi græder i stedet for, men igen - det er så heller ikke den samme tid, tiderne skifter, er det ikke sådan, vi siger .... smiley

  • #6   22. sep 2020 #3 - Leon, jo du kan godt lægge nogle 10-er til smiley

  • #7   22. sep 2020 #4 - Å.R - det ved jeg ikke noget om, men det gør vel ikke noget, at du nævner navne, det kunne måske være interessant for nogen smiley

  • #8   22. sep 2020 #7 Jetset
    Torben Hansen, Espen og hans kammerat som jeg ikke husker hvad hed og så er der Inge som jeg ikke husker efternavnet på, hun døde lille juleaften sidste år.
    Herinde bruges jo ikke de rigtige navne, så der kan godt være flere, f.eks Jaguaren som kaldte sig Curt, men i virkeligheden hed Kurt "Sørensen", han har i længere tid været syg, så jeg ved ikke om han stadig er på moder jord.


  • #9   22. sep 2020 #3 Leon L
    Jetset er på vej mod de 70 ligesom mig, dog er hun lidt yngre smiley smiley


  • #10   22. sep 2020 ØØØh ....., der er da noget, jeg ikke ved, mht min alder ...., måske den Jetset er død smiley

  • #11   22. sep 2020 Jaguaren hed "Sørensen" - nej, det er nok en opfindelse smiley smiley smiley

  • #12   22. sep 2020 Jetset
    Tro hvad du vil, men jeg kunne sagens give dig den rigtige adresse samt telefonnummer.
    Men gør det ikke.


  • #13   22. sep 2020 jeg har da også været glad for at deltage i debatter her på baboom, men de endte med at dreje sig om meget ensidige emner, Og ofte udartede det sig til gentagelse på gentagelse. Jeg må indrømme at det var lidt kedeligt i den sidste tid . Men sjov og ballade har vi da haft. jeg kigger ind engang imellem, men det er næsten endt udi et one man show.

  • #14   22. sep 2020 Dejligt at se dig, Kisser - og jo, der sker ikke så meget p.t., men egentligt sker der heller ikke så meget andet end Corona, det er bare så trættende og nu skal vi bure os inde igen, det ender nok med, at vi kommer til at elske vores eget selskab - alt bliver jo aflyst, vi må holde nogle netmøder smiley

  • #15   22. sep 2020 #12 - på hvem taler vi om ??

  • #16   23. sep 2020 #15
    Jaguaren og for den sags skyld også dig Jetset

    Men nu var det jo ligesom "Curt" vi talte om , og nej, det er ikke min opfindelse - mon ikke navnet stammer fra fra hans far ! ...........(efternavnet)


  • #17   23. sep 2020 Hans Åge, samler du på adresser og tlfnr smiley - og du har min adresse og tlf smiley - du må gerne skrive den her.

    Jeg ved ikke, hvad, hvor det stammer fra, men der findes utrolig mange købe navne, vi kan jo kalde os alt muligt.


  • #18   23. sep 2020 Der er ikke noget bedre end end en krimi - men uanset hvem, så er alle velkommen på min adresse smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley - hvis den ellers dukker frem smiley smiley smiley

  • #19   23. sep 2020 Jette H
    Jeg sender dig en PM her på Baboom, så kan du selv tage stilling til, om du vil vedgå eller ej.
    Jeg behøver hverken at samle på telefonnumre eller adresser, da du tilsyneladende er en berømt kvinde, som der stadig nævnes i flæng på andet medie - derfra har jeg lige hentet, hvad jeg sender dig.
    Fortsat god aften !


  • #20   24. sep 2020 Jamen, det bliver da interessant at læse, når jeg engang modtager det, men jeg kan godt se, Jette H ikke er mig, så jeg modtager nok ikke noget smiley - og så kan jeg slet ikke forstå, hvorfor jeg skulle være så interessant, har I ikke andet at skrive om - og så er jeg slet ikke på andet medie, hvad det end måtte være, det er da helt fantastisk smiley

  • #21   24. sep 2020 Jetset
    Har du blokeret mig ?
    Jeg kan ikke sende privat besked til dig.

    Men det er jo alligevel utopi, for ved jo du vil benægte alt.


  • #22   24. sep 2020 Hvis jeg havde blokeret dig, så kunne du ikke skrive i min tråd. Men lad mig se din research, lyder vildt spændende, du skal nok få svar smiley

  • #24   25. sep 2020 #22
    Har sendt igen, men om du får det, skal jeg ikke kunne sige.


  • #25   25. sep 2020 Jeg har modtaget. Jeg synes, det grænser til sygelighed, er det dig, der bruger al din tid på at finde ud af, hvem jeg er, hvor jeg bor og hvad mit tlf nr er ?? - eller er der også andre med i spillet her ??

    Og synes du bare, jeg skal sige, ja ja, det er mig, så du/I kan sove roligt om natten. Jeg synes det her, er ret alvorligt og grænser til forfølgelse, jeg kan tænke over, hvad jeg skal gøre ved det, bare trække på skuldrene, eller være stolt af, at jeg er så berømt og interessant eller gå til myndighederne ?? Det er utroligt, at I tror på sladder og nu siger jeg det for sidste gang, jeg hedder ikke Jette, se min blog.


  • #26   25. sep 2020 Næhh Jeg gider ikke bruge tid på at søge - om du hedder Jette eller noget andet er vel også ligegyldigt.
    Men der er andre der vil søge, som f.eks dig selv, du har jo før sat mit navn på et site med navn adresse og telefonnummer.
    Ikke at det skulle betyde noget, da enhver kan gøre det og hurtigt få svar, da der ikke er andre i moder Danmark der hedder det samme som jeg.
    Forskellen på dig og mig, er såmænd bare, at jeg ikke slår det op "offentligt".
    Det jeg sendte dig, er såmænd bare hvad jeg læste på det andet site - nøjagtigt som der står, at Jaguaren hedder Sørensen - længere er den såmænd ikke smiley


  • #27   25. sep 2020 Jamen, jeg har da ikke slået noget op om dig, det er hvad du selv har oplyst, men da du har oprettet dig under utallige forskellige alias her på BB, og nægtede du var Hans Åge. Du er på FB med fulde navn og adresse og det er offentligt - men så har du nok også navn på, hvem det er, der er fuldstændig besat af at få oplyst, hvor jeg kan findes, for det er jo ikke dig, siger du.

    Og så må du da gerne smide den adresse ind her, det kan jeg da ikke have noget imod, måske er der nogen her, som ved, hvem hun er, spændende .......

    Men hvorfor er jeg så interessant ??


  • #28   25. sep 2020 Hmm Ud over Å.R. har jeg nu kun tidligere været her under ET andet nick

    Hvorfor du er så interessant ved jeg faktisk ikke, måske grundet din gamle replik : "Ikke et svar er også et svar", går igen og igen.
    Sjovt nok skriver du, at du ikke er andre steder end her - hvor ved du så fra, at jeg er på Facebook med fulde navn ?
    Men pyt
    Slut herfra og god weekend


  • #29   26. sep 2020 Hans Aage, du skal holde dig til sandheden, du har kaldt dig flere nick. Og du er fuld af ****, du ved da godt, hvorfor du har så travlt med at finde ud af, hvem jeg er, du har fået svar på tiltale altid - og jo, er du lige startet med at gå på nettet ?? - ved du ikke, at du bare kan slå dit navn op alle steder, så kommer der ting og sager frem, vi behøver ikke at have en profil på FB smiley smiley smiley smiley smiley - og bum bum ... så står hele svineriet der smiley smiley smiley

Kommentér på:
Godt 6 år er gået ....

Annonce