{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.491 visninger | Oprettet:

Sex efter 6 år {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har været sammen med min kæreste i 6 år og vores sexliv er ikke ligefrem det bedste længere. Der er længere mellem vi har seng, end der er mellem vi tager sol smiley Ikke godt.

Hvad kan man gøre for at få den frække lyst frem igen efter så mange år? Vi kender hinanden på alle måder, og sex er bare ikke længere en del af hverdagen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sex efter 6 år
  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #1   31. jan 2010 Skift stodderen ud med en ny....

  • #2   31. jan 2010 Lig dig i sengen og skrig JEG ER VED AT UDTØRRER KOM OG TAG MIG!

  • #3   31. jan 2010 Skal bestemt IKKE skifte ham ud, og han er bestemt INGEN stodder !

  • jan h
    jan h Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 31
    #5   31. jan 2010 tag en tur i en swinger klub så vil i nok få blod på tanden igen

  • #6   31. jan 2010 I skal da barr prøve noget nyt, udforske snak om jeres fantasier og så ellers bare lige give den gas.
    Mig og manden prøede noget nyt iagra noget flydene noget igår, jeg skal lige sige dig det sparker røv i det hele smiley hehe og du kan få cream som også ophidser dig så det også blir bedre or dig smiley


  • #8   31. jan 2010 Louise

    Hvad er det for noget creme?


  • #10   31. jan 2010 Bare gå ind på nettet og søg under cream til øget sex lyst ,
    der er masser forskeligt, men forskelige priser selvf.


  • #12   31. jan 2010 tror sgu ham der har været dig utro mange gange for at være helt ærligt smiley

  • #13   31. jan 2010 Alle mænd tænker altsår ikke over en kam smiley

  • nymark n
    nymark n Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #14   31. jan 2010 prøv nogle nye ting evt nogle spændene stillinger.. ønske dage sådan noget i den stil

  • #15   31. jan 2010 Puha, så vil jeg anbefale jer at i ikke får nogle børn endnu, det tager også en god del af lysten smiley

    Kender faktisk ikke rigtig nogen der har et godt sexliv efter så mange år..

    Men noget der virker herhjemme er hvis man er væk fra hinanden.. Når man har været sammen i så lang tid så glemmer man følelsen af at savne hinanden hvis man ser hinanden hver dag.

    Manden herhjemme sover på sofaen engang imellem når en af os f.eks er syge eller ungerne er det og så sover i sengen.
    Men et par nætter alene plejer at give lysten et kick.


  • #16   31. jan 2010 Det er normalt at lysten forsvinder - ville bare have nogle gode råd til nogle ideer.

    Jeg er ikke til kostumer, og det kommer jeg aldrig i.


  • #17   31. jan 2010 Og nej, han har ikke været mig utro.

  • #19   31. jan 2010 læg dog op til det hvis du har lysten, han har vel åbenbart ikk lysten til sex, men det har du jo kan man hører smiley
    såååå gi den gas kvinde ! smiley


  • #20   31. jan 2010 Lyder sku lidt skummelt at en på 16 prøver at give en råd ang sex..

    sorry to say it, men det giver det forkerte indtryk af dig sille.

    Freja. tag en snak samme om det. hvad det kan være og hvorfor det gør i ikke er lystene.


  • Dan P
    Dan P Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 1
    #22   31. jan 2010 lave jeres sexlivet om og fået lave en profil på scor.dk

  • #23   1. feb 2010 nu kan man så også komme ind i en periode i ens forhold hvor man måske går med mange tanker eller problemer og så kan det ske man ikke lige tænker ret meget på sex.... vi havde sådan en periode i en månedstid ca og så kom der ellers gang i det igen helt af sif selv.. han var ganske enkelt bare lidt stresset pga arbejde og havde meget at tænke på.. gi jer ro og tid og nyd hinanden.. prøv blot at pirre og røre hinanden uden direkte samleje.. og så efter nogle dage eller en uge.. så er i fyr og flamme og kan ik styre jer mere hehe

  • #24   1. feb 2010 Hiv internettet og antenne kablet ud en aften.. Så kommer han nok smiley

  • #25   2. feb 2010 gør det til noget fedt,,,, og ikke kald det en del af værdagen....

    strip,
    eller bare dans
    kast med en kaffekande og råb knep mig..

    lover han flyver lige på dig så

    hvis det ikke virker

    - så er han død
    -eller meget meget ikke en mand
    -gay


  • kenneth k
    kenneth k Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #26   4. feb 2010 en på 16 der gir råd om sex. ja ja hun vil ikke være så ring at have med under dynen for hun ved da hvad den skal brues til ;0)

  • Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #27   4. feb 2010 Hm, ja nu har jeg kendt min kone i 11 år...og ja, der er da en periode hvor man ikke leger kaniner konstant.

    Men men men...det kommer tilbage igen når man begynder at sætte pris på hinanden på en anden måde, end bare sex, én der laver mad / gør rent / leger håndværker..hvad end jeres "normale" roller nu engang er.

    Og hvis man, som "nogle" 16-årige (...) åbenbart har behov for at spice sexlivet op allerede, så er det sgu på tide i får øjnene op for andet end pik og fisse og begynder at kigge på det der ligger bagved...


  • #29   5. feb 2010 kværulanten.
    giver dig helt ret.


  • Alfons !
    Alfons ! Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 59
    #31   5. feb 2010 Overrask ham.

  • #32   6. feb 2010 mimmi : folk begynder bare tidligere... øh nej.. BØRN begynder tidligere.. trist trist...

  • #33   6. feb 2010 ja ellers bliver de bare billigere og biligere

  • #35   8. feb 2010 hahaha arh sille den holder ik den der med det ik kommer an på alderen.. sådan en lille popsmart pigebarn på 12 år (eksembel) der TROR hun elsker ham der fyren og de har været sammen nogle måneder og er heeeeelt klar på sex... nej nej nej det er bare ikke okay i mine øjne.. man er et barn.. damn jeg er glad for at jeg nåede at være barn og opleve barndommens glæder og ikke gå og tro man er voksen og have sex når man kun er et barn.. en skam disse tider ikke eksisterer for mange mere for de går glip af meget..

    og så kan du snakke pænt, det gør jeg også


  • #37   9. feb 2010 det er skam ikke ekstremer.. det er virkeligheden nu til dags.. se dig omkring..

    ja du snakker som det passer dig... og hvor har jeg dog hørt det ofte fra teenagere.. men nok om det.

    og tror jeg holder mund om det med at elske for det gider jeg ikke diskutere og det her er på vej ud af spørgsmålet i indlægget så jeg hopper ud


  • #38   20. jun 2010 køb Tidens Kvinder og få inspiration der fra..... det gjorde min ex ved hendes nye fyr fordi at han var kedelig.

  • #39   20. jun 2010 det bar mig og daniel j

    . ja jeg begyndte tidligt, hovsa upsi.-. havde jo os kun været sammen med min kæreste 7 måneder der. . hold da helt op for en lille møg billig luder jeg da er hva..
    det kommer ikk en skid an på alderen. det kommer an på om føler sig parat til det..
    ....


    sille har aldirg sagt luder eller at du var billig men seriøst

    tror ikke du ved hvad det vil sige at elske,,,,,

    og en helt anden ting er har du set hvordan 11-15 piger de klæder sig ud idag,,,, ders egne forældre kan ikke engang kende dem fordi de har 2,5 cm crem og lort i ansigtet

    og i små trøjer hvor ders patter(myg stik og puder) er ved at falde ud og den der stremel stof de kalder en nederdel som man egenligt kunne lade være med a havde taget fordi folk tror sku det er et bælte


  • #41   22. jun 2010 du er da sååå langt væk ,,,, du tror alt handler om dig!!!!1

    er det opmærksomhed du vil have her så fik du det,,,,

    osv, du er da meget sød


  • #42   24. jun 2010 nu er der så også forskel på følelsen mellem at elske sin forældre-søskende-sine børn (hvis man har nogen) og sin kæreste..

    det burde du også vide hvis du nu elsker så meget..

    og jo nogle er bare sammen for at ha en..

    men okay du lærer nok mere og får nok også en anden indsynsvinkel når du når den alder jeg bla har. Så har man ikke alle de forvirrede hormoner smiley

    jeg var også voksen og videre i den dur da jeg var 17 år.. troede jeg.. men pyt sådan er livet jo og man lærer da heldigvis hele tiden.. de fleste gør ihvertfald.

    fortsat god sommer


Kommentér på:
Sex efter 6 år

Annonce