{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Genbrug {{forumTopicSubject}}

Ifølge kommunen vedr. sortering af affald, skal pap være rent og tørt inden det smides i containeren.

Så husk at vaske pap og tørre det, inden det bruges til genanvendelse. Glas og plastik flasker skal være skrabet rene, så frem med nedstrygeren og sav så du kan skrabe dem rene - hvis låget ikke er så åben at man kan skrabe dem rene.

Vorherre til hest -det er sgu nemmere at liste ud om natten og smide posen ned i en kælderskakt, eller tage den med når du går til flaske/dåse automaten.

Man kunne også køre ud i Vollsmose og smide den der, her vil ingen tage notits af det, for det ligner i forvejen Stige Ø. smiley

At have 5 forskellige spande til sortering kan de godt glemme her - det lort gider jeg simpelthen ikke. Mit køkken skal ikke være skrald opbevaring.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genbrug
  • #1   23. apr 2020 Polysl enig jo svære det er at soter jo dårligere bliver genbrugsideen smiley

  • #3   25. apr 2020 Claus

    Nej - ikke hvis det kommer i sorte affaldssække.


  • #5   25. apr 2020 Claus

    Nej man behøver ikke at udvide - specielt når de vil afvikle - så antallet af sorte sække og brune sække flyttes til andre lossepladser - hvor de så kan brede sig, indtil man igen afvikler det nye sted. Med lidt held så ender de sorte sække helt ude på Stige ø.-


  • #8   25. apr 2020 Alis

    Gu vil jeg ej have et skab til affald. Jeg vil smide organisk i skraldespanden ellers ikke, resten ryger ud i de kommunale skraldespande eller i Netto flaske container. Hvis de vil have jeg skal sortere skrammel så må de give mig nogle spande og en køkkenløsning. - ellers ikke. Siger Fuck dem.


  • #9   25. apr 2020 #8


    Det ryger lige på Alis's såkaldte husholdningsbudget, hun har penge nok. smiley


  • #12   25. apr 2020 På tide man opfinder en dimension maskine, hvor man flytter lortet væk fra jorden - man kan næsten forstille sig hvad de vil sige på den anden side....HVAD I HELVEDE? Endnu en verden som sender deres lort til os - det er fandme ved at være for meget. smiley

    Nå det var lige en sjov tanke...


Kommentér på:
Genbrug

Annonce