{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genbrug.
  • #1   2. jul 2022 70 look, jeg ville ikke eje den, men fint at du vil have den.

  • #4   2. jul 2022 Polysl jeg vil se lampens lys i aften og se om det tiltaler mig smiley

  • #5   2. jul 2022 Annella jeg griner og sådan figur er smukke i mit univers smiley

  • #7   2. jul 2022 Jojo en rigtigt genbruger søger for at ting der ikke virker kommer til at virke igen og ja der sparres jo en del resurser og det er godt for alt smiley

  • #8   2. jul 2022 Jojo griner har set den tændt men vil ser den i mørke smiley

  • #9   2. jul 2022 I min barndom havde vi et skrald hjem, hvis man kigger på det i dag, Jeg fik en god kammerat i skolen hvor vi var hjemme hos ham, her var der PH lamper og mange andre ting, hvor familien talte om at kvalitet holder - det er jeg total enig i.

    Mine møbler er mere end 20 år gammel, og de virker stadig. Nu hvor vi taler om bæredygtighed og miljø - hvorfor så ikke købe kvalitet? i flere tilfælde kan de møbler holde til man stiller træskoene.

    Jeg ved godt at ungdommen i dag er meget kortsigtet, og køber skrammel, som kun holder få år. Men dem om det. Jeg forstår godt hvorfor de gør det, da de stort set flytter rundt og ikke har en fast base.

    Men dansk kvalitet som med lamper, møbler, tænk at man kan tage en lampe med i bad, her skal man ikke skure noget som helst, Det kan måske lyde tosset, men det er designet som gør at bare kan deje på sin PH5 og lige vaske den når man nu er i bad. Samme er med flere andre danske lamper. Dansk design er i min øjne genial.


  • #10   2. jul 2022 Polysl ja og med tanken om hvor mange gode møbler man har smidt ud igennem livet er det helt væk.

  • #11   2. jul 2022 Leon

    Jeg hader at smide noget væk, andet end affald - kvalitet får en patina hvis man vedligeholder dem.


  • #12   2. jul 2022 Polysl ja men man kan få for mange ting smiley


  • #13   3. jul 2022 Leon

    Mange ting er jo afhængig af hvor stort et hjem man har, jeg har kun 86 kvm og har ikke behov for flere ting. Men tror du er en kreativ type - som ser ting på en anden måde end mig,

    Jeg kan huske der en dag kom en og ringede på, og sælge nogle - jeg kan ikke huske ordet, men det er en masse ting på snore - fantastisk flotte, sådan en måtte jeg eje - som kom op på væggen. Min søster var i Caribien og tog et udskåret hoved af træ som også hænger på væggen. Jeg er løbet tør på vægplads.

    Jeg har billeder på væggen fra Ægypten lavet på papyrus, billeder fra Portugal, i min Entre som er lavet af gade kunstnere.

    Det bedste ved det hele er at jeg hver morgen når jeg vågner, kan kigge på mine billeder og mindes. Alle mine billeder har en historie.

    Den bedste historie er:

    I Rosengårcenteret i Odense hos Inspiration havde de 2 billeder som jeg elskede, men jeg købte dem ikke lige den dag, Men de 2 billeder spøgede i min hukommelse - så næste dag tog jeg ind og købte dem.

    Det sjove var at min søster også havde gået i tankerne får så at ville købe dem, men dem havde jeg købt. En dag havde jeg min søster til middag - hun så billederne - og udbrød: Du købte dem,

    Det er de her små historier som er sjove at huske. Nå men så kan hun jo arve dem.


  • #15   3. jul 2022 Polysl ja som du skriver kan ting også været et minde altså ligesom en god historie og jeg har ting som aldrig kommer ud fra mit hjem ikke fordi det har nogen værdi - men de ting betyder noget for mig smiley

Kommentér på:
Genbrug.

Annonce