{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Jeg er træt af miljø og løftede pegefingre! {{forumTopicSubject}}

Det er dagligt at vi får at vide, vi skal køre i tog i stedet for at flyve.
Spise vegetarmad i stedet for en engelsk bøf, for køerne må ikke prutte eller bøvse.
Vi skal have elbiler i stedet for diesel og benzin biler.
Men hvorfor skal vi have det at vide 100 gange om dagen?

Og vi kan blive ved, medens den 3´die verden sviner, inklusive Kina og USA uden nogen konsekvens.

Det kan godt være at det er mine forældres, bedsteforældres, oldeforældres skyld at vi lider med det ekstreme vejr vi har nu, men det vil jeg skide på.... Det er yt at ryge, usundt at drikke, og mad skal helst laves af plantefars.
Hvis nogen unge løfter pegefingeren af mig, så vil jeg be´ dem om at se den losseplads de har efterladt i Roskilde.

Jeg spiser oksekød, bøvser og prutter sammen med køerne, ryger og drikker hvad der passer mig.

AMEN!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er træt af miljø og løftede pegefingre!
  • #1   8. jul 2019 Er det ikke befriende at slå en stille siver der lugter som en fiskefabrik i <Esbjerg, og gå sin vej og se hvordan folk kigger på hinanden? Det er mere sjovt end at høre alle de klima tosser, veganere, kleptomaner, frelste, ikke rygere, molboer om at vi skal passe på og gøre hvad de mener er relevant. Relativitisme er at skære igennem alt lortet og bare gøre det man selv syntes.

  • #2   8. jul 2019 Markgreven jeg griner og vi kan da prutte sammen smiley

  • #4   9. jul 2019 Man kan hverken give vores bedste/oldeforældre skylden. Der var ikke andre muligheder, teknologi eller viden om at det kunne skade så meget. For ellers ville de ha' kæmpet for det også, til bedste for deres børn og børnebørn.

    Idag er det anerledes, for man har både viden og teknologi til at ændre på meget, og nok haft det længere end man tror. Men man gør ikke brug af det, fordi det vil skade økonomien. Penge kommer først!

    Det nytter heller ikke noget, når kun lille Europa forsøger at gøre en indsats, og resten af verden er ganske ligeglade.

    Løbet er kørt.




  • #5   9. jul 2019 Jeg tror altså stadigt verden kan redes smiley

Kommentér på:
Jeg er træt af miljø og løftede pegefingre!

Annonce