{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fedt forbrænding
  • #1   11. apr 2019 Det er et stort spørgsmål du stiller.

    Husker da jeg startede på apoteket at vi havde en såkaldt Fat Burner, den var hamrende dyr, og apotekeren mente det var plat og svindel, så den holdt vi op med at have.

    Tror faktisk ikke der findes et lovligt middel, sorry.


  • #2   11. apr 2019 Som markgreven er inde på et stort spørgsmål...måske den side kan hjælpe lidt..

    https://bit.ly/2Z62osX


  • #3   11. apr 2019 En ting er hvertfald sikkert.. Man løser sjældent et problem med den samme bevidsthed der skabte det.. Så jeg måske mere interreseret i hvad du spiser der holder din forbrænding nede.. Sukker er kamufleret i MANGE dagligvarer, alt fra det åbentlyse til et uskyldigt rugbrød fra en stor industri.. Sukker har den egenskab og lukke ned for et hormon(leptin) der signalere at "nu er du mæt", men navnligt sukker siger mere, og størrere portioner, og det er vores lever slet ikke skabt til at håndtere så store mængder.. Men er det ikke tilfældet med dig, ville jeg kigge på et andet "køkken" end det danske, og få noget mere mad med stærkere krydderier i, stærkt mad øger forbrændingen betydeligt.. Kan muligvis hænge sammen med størstedelen af landende i Østen, ikke har overvægt i befolkningen..

    Er der andet du kan tilføje..?


  • Ole S
    Ole S Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 9 Følgere: 13 Emner: 11 Svar: 183
    #4   11. apr 2019 Har du prøvet at veje din middagsmad?
    Vejer den over 300 gram får du sikkert flere kalorier end du har brug for.


  • #5   12. apr 2019 Jeg kan kun supplere med at du skifter dine gåture ud med løbeture smiley

  • #6   12. apr 2019 Brug cyklen. Den er ganske enkelt fantastisk, og bruger alle kroppens muskler og bevægelser.

    Rengøring i hjemmet er påvist at give stor forbrænding i kroppen.

    Du har en hund, gå lange ture med den, for det vil være en nydelse for både den og dig.

    Jeps, chili og ingefær i mad giver også god forbrænding af fedt i kroppen.

    Ønsker alt godt til dig.


Kommentér på:
Fedt forbrænding

Annonce