{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.342 visninger | Oprettet:

Piger - tab dig, + fedt forbrænding {{forumTopicSubject}}

Jeg har været igang med seriøs træning i lang tid nu, men har ikke nået mit mål endnu..
Lige nu ser træningen og kosten fornuftig ud, men da jeg har en lav forbrænding søger jeg et tilskud som kan smide min forbrænding en del op og gerne give noget mere energi.
Har kigger på ThermaPower EU version - som er UDEN ephedra. Jeg skal ikke have noget som kan være farligt for min krop. Men gerne noget som øger fedtforbrændingen, dæmper appetitten og giver mere energi..
Vil enlig bare høre om der er nogen der har erfaring med dette produkt eller som kender til andet alternativ smiley ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piger - tab dig, + fedt forbrænding
  • #1   7. jan 2013 Hvorfor ikke vælge ganske almindeligt koffein?
    Og det med "en lav forbrænding" er det noget du tror eller er det en diagnose du har fået af din læge?


  • #3   7. jan 2013 Tjae mere muskelmasse er vel den bedste vej til øget forbrænding, udover aktiviteter som er cardio relaterede.

    I hvor vidt et omfang det virker, skal jeg ikke kunne sige, men stoffer som er i grøn te og i chili virker forbrændingsøgende. Derudover er der self en meget klassisk løsning som David nævner, nemlig koffein. Problemet med koffein er at når det anvendes, skal kroppen på sigt have en større og større dosis, for at det har samme virkning, hvilket også ligger til grund for at de fleste kaffedrikkere, ikke respondere på koffeinens virkning, i den mængde som de nu får igennem kaffen de indtager på daglig basis.

    Bodylab sælger et slankeprodukt der hedder TrimLet så vidt jeg husker, der fungere på den måde at når kapslen opløses, bliver mavens indhold af væske, til en form for gele, som skulle være ekstemt effektiv i forbindelse med mæthedsfornemmelsen, og der udover være ganske ufarlig. smiley


  • #4   7. jan 2013 Thermapower er ulovligt i Danmark, og hvis der kommer specifik rådgivning om dette er vi tvunget til at slette tråden.

    Når det så er sagt er det en rigtig skidt ide at bruge kostilskud som medicin. Din forbrænding er næppe lav, du har bare nogle forventninger til dem som ligger ud over hvad din kvindlige genetik kan klare.

    Har du overvejet en anden tilgang til din kost + cardio træning?


  • #5   8. jan 2013 Jeg ved godt at ThermaPower er ulovligt i Danmark men tænkte at når der stod: EU version. Så gik jeg udfra at det betød at det var uden de ulovlige stoffer i og derfor lovligt her..

    Og nej jeg har ikke en diagnose på jeg har en lav fedtforbrænding, men synes bare jeg har meget svært ved at komme længere ned end jeg er nu.. Vidste bare ikke lige hvordan jeg ellers skulle forklare min fortvivlelse smiley

    Jeg drikke ikke kaffe.. Kan virkelig ikke lide det! Og som der også bliver sagt så vender kroppen sig vel hurtigt til det og så virker det ikke mere, og hvis man så stopper kan føle at man har mindre energi end før.

    Jeg ved at det har meget med kost og cardio relaterede træning at gøre, og jeg ved godt at jeg vil kunne gå til det mere ekstreme end jeg gør, men synes bare ikke jeg ville blive så syrelig med det smiley Har lavet en aftale med min træner om meget mere cardio træning i fremtiden og er gået et hold op i spinning hvilket også skulle give ret godt.. Tror jeg ? smiley

    Jeg er nok bare alt for utålmodig. smiley Desværre, man bliver bare lidt desperat når man føler man gør så meget for det men at man ligesom ikke får så meget af det resultat man går efter


  • #6   11. jan 2013 Men er der noget særligt man kan spise eller drikke for at tabe sig..
    fx. har hørt at gyldenris te skulle hjælpe en smule til at løsne fedtet på maven (: Ved ikke om det er rigtigt, men det er sådan nogle små ting jeg søger ? Gode råd der ude?


  • #7   11. jan 2013 Nej. Men der er meget du IKKE skal spise for at tabe dig. Det er nemlig det du IKKE spiser der gør at du taber dig, ikke det du spiser (-:

    Det er ikke noget ris, te, suppe, urter eller andet der fjerner fedt fra numsen, og andet fra haserne. Sådan virker kroppen ikke.

    Fortæl os lidt om din kost. Noget siger mig at der stadig er plads til forbedringer på den front


  • #8   11. jan 2013 Fed indgangsvinkel Blackie, den tager jeg til mig i hvert fald. smiley

    - Hvis man er meget i tvivl med kost og tilskud, kan en fast kostplan være en god ting, da de er nemme at forholde sig til, uden at det kræver den store viden om kosten, udover det det kræver at konstruere den self. Medmindre man får andre til det. smiley


  • #9   12. jan 2013 Jamen det er jo meget forskelliget, men en typisk dag kunne lyde på:

    Morgen: to stykker fuldkorns knækbrød med et eller andet på.

    Formiddag: et stykke frugt.

    Middag: Salat med enten kebab, tun eller kylling..

    Aften: (ja det er lidt hvad der bliver serveret nu, efter jeg er flyttet hjem igen for en stund) Men næsten altid med grøntsager eller salat til, og der er ingen sovs..


  • #10   12. jan 2013 1: Hold op med at æde knækbrød. Det er fyldt med kulhydrat, og en smule fiber. I det store billeder giver det ikke din krop noget som helst

    2: Frugt? Are you kidding me. Frugt er da sundt i forhold til vitaminer osv, men det er igen fyldt med kulhydrat. Mellemmåltid er ok.

    3: Din middag lyder "ok". Der er bare det problem at salat i ordets bogstaveligste forstand er rubbish. Det er vand. Du skal have grøntsager. Vi taler broccoli, blomkål, spidskål, rødbede, gullerødder, og den slags. En gang blandet salat giver dit intet. I øvrigt så overvej lige om det kebab "kød" er værd at æde. Det er tvivlsomt

    4: Du har altid indflydelse selv. Lur mig om du ikke kan lave en portion grøntsager at spise til dit kød, frem for pasta , ris og kartofler.


    Long story short, forklaringen ligger i din kost. Ikke i piller, Chai latte, eller noget andet.

    (-:

    Beklager den meget "lige ud af posen" formulering, men hvis jeg skal pakke det ind tager det 4 gange så lang tid at skrive.


  • #11   12. jan 2013 1: Morgen mad
    Skyr med lidt gryn, banan, nødder
    eller
    Æg med kylling og tomat (jeg spiser for tiden 2-3 æg hver morgen)
    Eller
    Havegryn med mini mælk. Ikke sukker, gerne lidt nødder
    Eller
    Groft brød, med kød. dvs du får fiber, og protein

    Pasta, Ris, Kartofler, lyst brød, alle morgenmads produkter, så som kanel snegle, frøsnapper, the birkes, cornflakes, skal fjernes.

    Kartofler (gerne søde kartofler), kan gå i begrænsede mængder. Det er især de dårlige kulhydrater du skal jagte. Fedt forskrækkelse er en misforståelse



  • #12   12. jan 2013 Kig eventuelt lidt her. Hun er har rigtig mange gode opskrifter

    https://www.facebook.com/pages/Low-carb-l%C3%A6kkerier/258712347579130


  • #13   12. jan 2013 Jeg siger mange tak for din hjælp smiley
    Det er noget jeg tager til mig, helt bestemt.. Når du nu siger pasta, hvad så hvis det er grov pasta eller brune ris, er det så lige så slemt ?


  • #14   12. jan 2013 Nej det er ikke lige så slemt, men det snerper. Årsagen er at kulhydrat indholdet er lige så stort, men der er også en del fiber. Så større mætheds fornemmelse, men stadig sindsygt mange kcal.

    Blomskålsris er tilgengæld et godt lille trick. Der er en opskrift på "Erdusulten.dk"
    Tilsætter man lidt ingefær og laver en pulver bernaise til, på minimælk, så glider det ned så let som ingenting


  • #15   12. jan 2013 Okay smiley

  • #16   14. jan 2013 Det havde jeg jo heller ikke tænkt mig (: Træner 4 gange i ugen og der en times spinning i også .. Skal have langt ny trænings plan i løbet af denne uge med en del mere cardio træning, men jeg slipper ikke min styrke træning, den er jeg nu ret glad for og har brug for den

  • #17   14. jan 2013 Blackic E - Hvorfor er det et dårligt råd? Hvis hun vil øge sin forbrænding er det jo fordi hun vil tabe sig? Og så er det altså op på hesten.

  • #18   14. jan 2013 Og hvordan tror du din krop reagerer på cardio hver eneste dag?

    Hvis ikke man er konditioneret til det, så vil du som med så meget andet træning, få skader og/eller ryge ind i en sygdoms ligende tilstand.

    I øvrigt er det langt bedre at arbejde med kosten frem for cardioen. At 'træne" sig til et varigt vægttab er stort set umuligt.


  • #19   14. jan 2013 Min krop kører fint med cardio hver dag, og det startede fra den ene dag til den anden. Startede ud med kun at kunne i 3 minutter før jeg var flad pga rygning, og nu tager jeg en halv time uden det mindste problem med vejrtrækningen. Og ryger stadig.

    Selvfølgelig spiller kosten også en særlig rolle, som du skriver, men det gør motion altså også smiley


  • #20   14. jan 2013 Jeg laver cardio træning mindst en halv time 4 gange i ugen plus styrke træning, det tror jeg passer bedst til mig. Jeg har også en svag hofte og bækken som jeg skal tage hensyn til, så skal lige passe på hvad jeg giver mig til at lave smiley

  • #21   14. jan 2013 Tilbage til topic.

    Majholt> Jeg er ikke helt enig. Hvis du kigger på hvor meget motion der skal til at forbrænde feks 500kcal, kontra hvor lidt mad 500kcal er, vil det hurtigt stå klart, at kcal underskud primært bør findes i maden. At opretholde et kcal underskud med Cardio vil blive en meget svær, for ikke at sige umulig opgave. MEN, jeg er selvfølgelig enig i at der er tusind andre gode grunde til at dyrke cardio, og det er et vigtigt redskab.

    Anyway, pointen var blot, at man også med cardio skal gå forsigtigt frem. Nu er der mange veje til Rom, men hvis man feks ville forsøge sig med at løbe hver dag, vil langt de fleste få skader efter en kort periode. Knæ, ankler, skinneben er hårdt udsatte.

    Så hvis der skal dyrkes cardio, må jeg varmt anbefale at veksle mellem flere typer. Husk på at selv en intens gå tur på 45min er et super værktøj.


  • #22   17. jan 2013 Bare iorden.. Hvorfor i alverden har mit indlæg skiftet navn ? bare lige sådan

  • #23   18. jan 2013 Det er for at navngive, hvad tråden egentlig omhandler, kosttilskud var ikke fyldestgørende i forhold til indholdet ..

    Så når andre piger søger på, hvad deres spørgsnål nu er, så er det vigtigt de kan finde denne tråd, for der står mange gode ting, som ikke kun omhandler kosttilskud..


Kommentér på:
Piger - tab dig, + fedt forbrænding

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce