{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

Bo i Thailand {{forumTopicSubject}}

Overvejer efter udbetaling af KH februar at bo i thailand 2 mdr inden udbetaling til marts..
Men kan jeg fyve fra hanborg?
Og jeg har lige 4 scootere skal haste solgt det er som om alle små konfier KUN vil betale med dankort når de endelig kommer for at hente noget..SÅ BRUG DOG KONTANTER ??
Hvad sker der med folk her i kbh og omegnen efterhånden??? HAr små curlinge unger ikke set hvad KONTANTER ER?

Kommentarer på:  Bo i Thailand
  • #2   7. jan Interessant profil.

Cumshoot med et stearinlys i røvhullet.

Dette er vist en fake profil.

• #3   7. jan hvorfor er billedet relevant? du er da vidt ikke andet end spejlblank?

• #4   7. jan Du derimod lyder jo knivskarp!
    Eller ..

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 761
    #5   7. jan hanborg? hvis du kan finde et fly der afgår fra det bynavn ? så er der vel ingen hindring for det. smut. det var skønt at vide hvem du adresserede

• #6   7. jan Rasmus R: hvis man tænker at min kommentar kan være tiltænkt en selv, så er der nok også en grund til det.
    Ellers er jeg sikker på, at de fleste, når de læser kommentarerne, kan regne ud hvem den er møntet på

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#7   7. jan smut. jeg spørger kun fordi der var flere valgmuligheder her. kære ven og da jeg ikke har noget ovenstående så regner jeg (for en gangs skyld) mig som uskyldig

• #8   7. jan Rasmus r: jamen skulle vi støde på hinanden fremover, så er mit svar altid møntet på den umiddelbart over mig - ellers skal jeg nok forsøge at huske at skrive det

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#9   7. jan okay smut så er det jo på plads. tak kære ven

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#11   7. jan ja jeg sidder da og tænker om cumshots værge. har oplyst ham om at sekundlim er det bedste smørelse til sådan et lys ?. samt fortalt ham at halvdelen af de prostitionerede dernede har aids. og den anden halvdel. har kighoste. så godt råd gumme. bol kun dem der hoster
    men rigtigt er det. verden bliver fattig uden idioter.

• #13   12. jan Hold kæft en Nød.
    Tak fordi du Cum --Com snart igen.. har han ikke andet på hjernen.
    Og så er Penge i kontanter på vej ud. hvad med at følge lidt med.

• #14   12. jan Nej, jeg kunne ikke tænke mig at bo i Thailand - kunne få mig til at tænke på, at det kun er for Europæiske mænd, ejjjj nu får jeg nok en på hatte-mule-et-eller-andet

• #16   12. jan Ja, i Thailand har de noget der hedder det 3. køn - det er for mig OK

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#17   12. jan der er nu flere end 3 kønne dernede jet. du kunne skuda ta med derned i et par måneder så lejer jeg gerne et par lokale sex dyr til at underholde dig

• #18   13. jan Det lyder spændende, jeg har lige set en spændende naturfilm fra landet, de har et meget spændende dyr liv, det er ikke alle steder, der kan gå barfodet

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#19   13. jan jov jov barfodet er intet problem jet. og visse steder går det også med bar røv og evt. et lille slips

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#20   13. jan naturen er også god. når bare man holder den inden døre.

• #21   13. jan Eeejjj - ikke om jeg ville gå barfodet, der er da også giftige slanger og andet kryb, ufff

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#22   13. jan det meste kryb sidder nu på de mere oficielle poster jet. så bare rolig

• #23   13. jan Den naturfilm jeg så, var fra Sydthailand, utrolig smuk natur

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#24   13. jan der er rigtig mange smukke steder og kønne tøser med

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#25   13. jan udsigten fra min terasse

• #26   13. jan Ja, det er storslået og tøzerne er små og fine, men de bliver hurtig gamle og lidt småfede

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#27   13. jan måske blive de småfede. men problemet herhjemme er vel mest at de bliver født både dovne og fede samt krævende. hæ hæ

• #28   13. jan Jeg tror, det har noget med vores forskellige kulture at gøre, men på et tidspunkt, så bliver det udlignet, jeg synes de ude i verden er begyndt at vågne op, men det bliver nok ikke noget jeg kommer til at opleve.

Men #MeToo - nu vil kvinderne rundt omkring ikke finde sig i sexchikane - den er på vej til Thailand

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#29   13. jan rolig. nu har du ikke fuldt pressen kære ven. nu har de kvindfolk fortrudt. og kræver ligefrem at vi mænd skal lægge an på dem. mit bud er at de kramper får lov til at tørre ind som de har krævet. men ved du hvad. lige nu sidder jeg her i min varme stue. og nuldrer en lille drivvåd mis. og funderer over. hvad fanden den møgkat laver ude i regnvejr

• #30   13. jan Nej, så har jeg ikke fuldt med, men jeg mener stadig, at der er forskel på sexchikane, de blander æbler og pærer, synd og skam, men grænsen er måske en svær størrelse, jeg synes godt, at jeg kan skelne uden at være hysterisk

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#31   13. jan jeg kalder alle de sager. rent presseskabt massehysteri. til hvad nytte ? det ved jeg ikke. men et er sikkert. jeg skal nok holde fingrene fra de danske hunkøns væsener (medmindre der foreligger en kontant forudbetaling)

• #32   13. jan Synes det er synd, at du har dårlige erfaringer med danske kvinder, det er ikke dem alle, der er så hysteriske og krævende, men godt så, at du fandt kærligheden på den anden side af jorden.

Men udover sexchikane - så blander de også sexmagt ind i problematikken og det er 2 forskellige ting - sexmagt er en chikane, der er lige så grim, som vold.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#33   13. jan stadigvæk har jeg ikke set noget jeg ikke vidste for mange år siden i den debat. jet. så hvad er nyt og hvad har ændret sig. hvis det ikke er pressens billeder der bestemmer moralen ?.

• #34   13. jan De skal lære at skille tingene ad, så kan det godt ændres, ligesom rygningen, hvem havde troet det, nu er der rygepolitik alle steder, og dem der ryger er lige før de ryger i fængsel, de er pest alle vegne eller hva

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#35   13. jan tjaa måske. men tænk trods rygeforbud. så dør der folk som aldrig før af lungekræft bliver det så din bøf der får skylden næste gang. eller bliver det din brændte havregrød. jeg stoler ikke en skid på den del af videnskaben nææ ren populisme og solgte aviser

• #36   13. jan Alle kan få lungekræft røg eller ej, ligesom KOL uanset.

Kommentér på:
Bo i Thailand