{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Det mest syge jeg nogensinde har oplevet {{forumTopicSubject}}

Jeg sad og så en udsendelse af Louis Theroux som er underholds Journalist for BBC hvor han skilrede USA mest forhadte familie med så ekstreme meninger og handlinger.

De hader homoseksuelle
De hader jøder
De hader soldater

listen er endeløs i deres had til hele USA og mener at deres medlemmer (71) er de eneste som kommer i himlen.

De glæder sig over alt som sker for mennesker overalt udenfor deres kirke og elsker at demonstrerer ved begravelser over faldne soldater.

Jeg har aldrig i mit liv forestillet mig nogen kunne være så syge i roden og med et stort smil glæde sig over at folk kommer til skade - det er simpelthen rendyrket ondskab.

http://dai.ly/x55lp3i



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det mest syge jeg nogensinde har oplevet
  • #2   30. apr 2017 Tror det forsætter der er 71 medlemmer så jeg er overbevist om at de nok finder en anden i gruppen til at viderefører deres syge indstillinger.

  • #4   30. apr 2017 Det burde være sådan at når børn udsættes for sådan en indoktrinering, at det smiley offentlige kunne tvangs fjerne børnene,
    Det er en sygelig, menneske fjendsk, kynisk verden de vokser op i, Denne prægning kan ødelægge dem for altid, det er jo en kult.
    PERVERST. smiley smiley smiley


Kommentér på:
Det mest syge jeg nogensinde har oplevet

Annonce