{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Det stokblinde Sverige {{forumTopicSubject}}

Sverige er altid et godt billede på hvordan det bliver med masseindvandring hvis man skal tro det billede som er beskrevet i Fria Tider.

Hvordan forklare Rektor de her forhold som svenske børn beskriver:

1. Jeg er bange for at gå i skole
2. Jeg har ondt i maven ved tanken om morgenen
3. Børn udsættes for vold
4. Børn udsættes for obskøne ord
5. Forældre har samlet talt med Rektor om forholdende

Listen kunne være alenlang men jeg begrænser den med det mest vigtige elementer.

Svar fra Rektor:

Vi skal vise forståelse.

For hvad?

For at det er en fremmed kultur.

Dvs. at forældre nu skal forklare deres børn at de må finde sig i at blive tævet, udsat for bandeord - sut din fars pik for man skal vise forståelse.

Skolerne som er omtalt er alle skoler hvor svenske børn er i mindretal og de kan ikke bare flytte skole for så er de stadig i mindretal.

Rektor har ikke en løsning for han skal ikke have klinket noget af frygt - åbenbart.

Så for fremtiden må alle svenske børn så bare finde sig i den behandling hos syge og sindssyge åndssvage børn fra en anden kultur for man kan vel ikke bare kalde dem normale og lade det dække sig under om at vise forståelse - vel?

Strømsø kaldes Lille Mogadishu fordi der er en hel bydel med somalier og nok den største forsamling af analfabeter på den nordlige halvkugle - her tæver man også rask væk politi og alle som ikke er sorte, og er der ingen hvide at tæve, så tæver de bare hinanden for lige at holde traditionen i hævd.

Hvis man kunne have indflydelse på hvad der skal sprænges så ville mit råd være Øresundsbroen - ikke cafeer, ikke politiske samlings punkter men en bro som forbinder os med Sverige.

I mange år har Mellemøsten været isoleret for et stor rend til vesten og nordpå men med EF, EU, Åbne grænser så er fadeburet blevet åbnet på vid gab og alle kan bare tage for sig af retterne.

De kalder sig forfulgte med traumer og alligevel forsætter de hvor de slap med at genere andre mennesker fordi vi ikke er som de har forestillet sig. Jeg er ikke bange for bomber, men for indvandring som gør mere skade da det angriber hele stukturen indefra stille og rolig, uden nævneværdig vold men med en gak gak religion som forpester mange til at deltage i krige i lande de er flygtet fra - hvordan pokker det så kan lade sig gøre da de står som flygtning.

Indvandre fjendtlige partier i flere lande får en stor tilgang fordi folk er trætte af indvandre og deres holdninger overfor værts landet. Imamer lyver mere end Munchausen, samt politikere som forsøger og har samme holdning som Rektor - vis forståelse -

Forståelse for hvad?

Man siger det er fordi at man ikke kan kommunikere og så skal man vise forståelse for at få en knytnæve lige i fjæset fordi den anden part ikke kan formulere sig.

Jo jo vold er da også en form for meget korporlig kommunikation - ik?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det stokblinde Sverige
  • #1   24. mar 2016 Puha smiley

    Godt man bor så langt ude, at ingen flygtning gider at bo her.....

    Men sådanne tilstande har de allerede i Vollsmosen i Odense. Der leger de Mellemøsten, når de keder sig...
    Sætter ild i en bil eller affaldscontainer og overdænger brandvæsenet og politiet med diverse kasteskyts, når de kommer for at slukke ilden...
    Og i nogle Århus forstæder tør politiet ikke blande sig selvom unge mennesker af anden etnisk oprindelse , helt åbenlyst, laver ulovligheder...? smiley

    Sådan er det sgu i dagens Danmark.


  • #3   24. mar 2016 Nej det er sq sørgeligt at politikerne er så inaktive, og de Radigale har da i den grad taget skyklapperne på. Df, er åbenbart bedre til at fortælle hvad de andre politiske partier gør galt. Eller kommer med forslag om hvad man burde gøre, men hvad sker der ved det,NADA: smiley smiley smiley

  • #4   24. mar 2016 DF er, hvad jeg kalder for et "vippe" parti, de er ikke enige med blå om så meget, derfor vil de ikke indgå i en regering et paradoks, der er for mange partier at vælge imellem, det spænder ben. Sæt spærregrænsen op til 5% og det er stadig demokratisk.

Kommentér på:
Det stokblinde Sverige

Annonce