{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Om at være tryg {{forumTopicSubject}}

Reklamen giver tanker hen på ens ungdom og nogle har sikkert hørt den i børnehaven. Sangen var baseret på hvad der skete dengang.

Sangen er tidstypisk med atomkraftværk og at man begynder at interessere sig i forurening og at man skal skærme sine børn mod fare - det fortæller også børn om at forældre kan være bange eller for den sags skyld alle voksne over en udvikling som er skadelig. Det er ikke en møg sang men en endnu mere aktuel sang - der er ikke noget forkert i at være bange bare det ikke handlings lammer, at være bange er at man handler ud fra den aktuelle situation.

Når jeg går ind i en Cafe, indkøbscenter i Israel så er man opmærksom på nogle ting, jeg kan ikke lade være selvom der i større indkøbscenter er militær som undersøger alle for våben, men som alting er så kan man ikke gardere sig - bange - ja, men det lammer mig ikke men man har altid den her mavefornemmelse om at der kan være et røvhul som har valgt at springe sig selv i luften.

Har tøffet lidt rundt og trænger til lige at hvile mig indtil kl. 3 hvor jeg bliver hentet af Shlomi hvor vi skal ud og skyde med min galil Sniper

https://www.youtube.com/watch?v=ApRPz9FzkQM


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om at være tryg
  • #2   23. aug 2016 Nu er jeg jo ikke turist i den forstand så billeder har jeg nok af et eller andet sted på mit drev fra Jerusalem, eller kibbutz 10 km fra Haifa. Gider ikke rende rundt med kamera...

  • #4   23. aug 2016 Polysl :trænger til lige at hvile mig indtil kl. 3 hvor jeg bliver hentet af Shlomi hvor vi skal ud og skyde med min galil Sniper

    Ok Polysl , du vil ikke vise os billeder fra din eventyrlige ferie, men du får alligevel en lille gave - en skydeskive - fra os.... med hjertelig hilsen smiley smiley smiley


    profilbillede
  • #5   23. aug 2016 Det er da humor, der vil noget smiley smiley smiley

Kommentér på:
Om at være tryg

Annonce