{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Om det at være bange for terror. {{forumTopicSubject}}

Fornylig havde vi en tråd om at vi skal ikke være bange. Den løb helt af sporet. Men inden dan havde jeg nået både at blive anklaget som muslim og tillige at være senil.
Så ved jeg ikke rigtigt hvor farlig en senil muslim kan være.??
Og det eneste jeg havde gjort var at nægte at være bange og at beskylde samtlige muslimer for at være terrorister.

Hvad der netop er lige hvad terroristerne ønsker vi skal gøre. Blive sure på muslimerne og genere dem på alle måder, således at de også kan blive sure på os, og slutte op om terroristerne.

Al den snak om religion er jo bare noget menneskeskabt pladder for at kunne styre befolkninger. Og det har virket, især efter at de fik koblet en almægtig gud på, Som bare forlanger at man skal tro på ham/den.

Det er muslimerne gode til, at benytte sig af. Han giver dem lov til stort set alt, og kan endda finde på at belønne dem med 72 jomfruer når de kommer op i himlen.

Tro ikke på det vås. Men tro på at terroristerne ønsker at gøre os bange, og de skyr ingen midler. Men hvis vi giver efter og bliver bange har de vundet.
Læk mærke til at de slår flere muslimer ihjel end de slår europæere ihjel. Altså er de ligeglade med hvordan det går mede muslimerne. Dem må vi gerne slå ihjel, men hvis der skulle ryge nogle stykker af os vil det kun være en gevinst for terroristerne.

Terroristerne er komplet ligeglade med Allah, de bruger ham bare til at skaffe sig mere magt. A la Hitler. De har samme ringe respekt for menneskeliv..

Så det klogeste vi kan gøre, er at komme i dialog med de moderate muslimer og få dem integreret så vi kan danne fælles front mod terroristerne.

Eller vi kan grave os ned i hvert vort hul og dø af frygt..!"!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om det at være bange for terror.
  • #1   29. jul 2016 Livet bliver sgu for sygt og ligegyldigt hvis man skal rende rundt og være skræmt konstant pga. Nogen ekstremistiske tosser.. Det gider jeg simpelthen ikke spilde mit liv eller tid på.. Og skulle det så ske en dag alligevel, så håber jeg sgu bare at jeg sidder / står tæt på bomben, så det er hurtigt overstået uden at jeg mærker alt for meget ! Men jeg nægter sgu at ændre min måde at leve på eller at lade mig skræmme af en flok mindrebemidlet mennesker der vælger at tolke en gammel bog efter eget for godt befindende...

  • #2   29. jul 2016 HØRT thomas s. Vi skal ikke lade os kue. smiley

  • #3   29. jul 2016 Tro på os selv i stedet for en løgn, for dem er der mange af i samfundet.

  • #4   30. jul 2016 Terroisterne tror, der er en genvej til et lykkeligt liv, ved at have magt over andre.
    Det er af den selv samme grund, de er frustrerede over og aktiverer vreden, nemlig følelsen af at være udenfor de kristnes tilsyneladende magt og indflydelse i verden. De føler sig udenfor indflydelse og ære og prestige og magt.

    Men muslimsk kultur og kinesisk har jo haft storhedstider i omfang som overgår vores midlertidige succes og udvendig rigdom.
    Desperationen kan aldrig være drivkraft til noget som helst blivende tilfredsstillende livsform, det er en illusion.
    Ville gerne leve 100 eller 200 år og se resultatet af terrorren. Spild af vredens stærke energi, er jeg sikker på, den kunne bruges med held og intelligens til humanistiske formål, feks dialogen som middel...


Kommentér på:
Om det at være bange for terror.

Annonce